» Finał EFL Cup. Man City - Tottenham.

dodał: Lolo dnia: 2021-04-25 12:29:51 komentarzy: 150

Już dzisiaj szansa na pierwsze od 13 lat trofeum dla Tottenhamu. Ostatni finał jakichkolwiek rozgrywek zakończony zwycięstwem to 2008 rok, kiedy w Pucharze Ligi Spurs pokonali Chelsea 2-1 a bramki dla naszej drużyny strzelali w tamtym meczu Berbatov i Woodgate.

Manchester City wygrał ostatnie trzy Puchary Ligi Angielskiej z rzędu i na pewno będą faworytem tego spotkania. Drużyna Pepa Guardioli gra ostatnio w kratkę. W półfinale Pucharu Anglii przegrali po fatalnym meczu 1:0 z Chelsea. W lidze przegrali z Leeds United aby potem wygrać minimalnie z Aston Villą. Ich sytuacja w tabeli jednak jest na tyle komfortowa, że na takie wpadki mogą sobie pozwolić. W Lidze Mistrzów natomiast pokonali Borussię Dortmund 4:2 w dwumeczu. Z jakim Manchester City przyjdzie nam się zmierzyć w dzisiejszym meczu, tego pewnie nie wiem nawet sam Guardiola. Mają jednak na tyle silną kadrę, że są w stanie pokonać każdego.

W Tottenhamie zabraknie kontuzjowane Bena Daviesa. Problemy zdrowotne mają Matt Doherty i Harry Kane ale są do dyspozycji trenera. W Manchesterze City zabraknie jedynie zawieszonego Johna Stonesa.

 

Transmisja: Eleven Sports 1

Start: 17:30

Sędzia: Paul Tierney

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Marek St Wysłano: 2 maja 2021; 08:22

Takie ponure czasy nastały...wszystko przez zdjęcie na stronie niezadowolonego prezesa.. He he .

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 1 maja 2021; 22:48

Ja Wam powiem, że nie pamiętam czy kiedyś byłem tak zniechęcony do Naszej drużyny jak teraz. Pewnie tak, ale zdążyło mi się to już rozmyć w pamięci, poza tym byłem młodszy, szybciej się wku*wiałem, ale też mi szybciej przechodziło. Teraz jest codzienny dół, jak myślę o Tottenham'ie.
No bo tak, bywało różnie, ale była jakaś logika. Levy, który płacił najlepszym piłkarzom jak drugoligowców, a młodym dawał dużo lepsze pieniądze - denerwowałem się, ale z biznesowego punktu widzenia miało to sens (kolejne transfery etc.)
Albo Poch, którego wywiady po najbardziej żałosnych meczach przyprawiały mnie o porzyg, ale to się broniło, bo Maurycy miał długofalowy plan i po prostu taką taktykę w kontaktach z mediami obierał.
Wzloty i upadki, ale było widać, że jest obrany jakiś kierunek. A teraz?

Levy zatrudnia Mou, żeby coś wygrał, po czym zwalnia go parę dni przed jedynym finałem jaki mieliśmy.
Nowy trener? Mason, którego uwielbiam, ale umówmy się, to się nie ma prawa udać, jeżeli Jose nie potrafił oczyścić atmosfery, to jak ma to zrobić ktoś z autorytetem Mason'a, dla piłkarzy dobry kumpel, ale nie coach.
No i jaki jest plan na przyszły sezon? Kto ma ten wózek pchać? Bo na razie wszystkie trenerskie nazwiska, jedno po drugim odpadają, a my mierzymy coraz niżej.
Nie wiem Panowie, nie widzę tego totalnie. Moim zdaniem chude lata przed nami.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 1 maja 2021; 20:30

Śmialiśmy się z Eriksena ze idzie do ch.ujowego Interu, a on już jutro może zostać mistrzem Włoch (dziś gola strzelił nawet).

Trippier tez z szansami na mistrza Hiszpanii.

Harry uciekaj stąd jak chcesz coś w życiu wygrać:D

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 1 maja 2021; 20:07

Odnosiłem wrażenie że mówi się o wniesienu na wyzszy poziom sportowy, pod finansowym racja, ale tak jak pisałem - jedno nie musi mieć nic wspólnego z drugim. To mnie właśnie boli, że levemu bardziej zależy na kasie niż trofeach, ale no podchodzi do tego czysto bizneswowo, odnoszę wrażenie że wielkim fanem piłki nie jest. Byle top4 było bo hajs.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 1 maja 2021; 19:08

Bo jesteśmy w top 10 najbogatszych klubów świata co roku nie zdobywając trofeum od 13 lat. Biznesmenem jest dobrym i o to chodzi właścicielowi, którego nasze mecze nie obchodzą tylko tabela przychodów. A te Pochettino generował świetne pomimo braku sukcesów, bo wysoka pozycja w tabeli czy finał LM je generowały. Stadion był mały i pełny, a zapytań o bilety bylo po 70 tys na mecz. Stąd pomysł nowego stadionu z milionem bajerów bo mial te pieniądze ponzozyc ileś razy w stosunku do poprzedniego WHL. W modelu biznesowym był progress ale niestety progress sportowy był na drugim planie i mamy to co mamy. Pochettino nie mógł przebudować składu co rok. Później Mourinho nie odnalazł się u nas wcale a covid dał w kość każdemu a nam szczególnie. Szczerze sam nie wiem co będzie teraz z Tottenhamem bo dół wygląda na głęboki i ciężko patrzeć optymistycznie na następne lata. Jak dla mnie to sprzedaż klubu tylko może nam pomóc bo z obecną władzą niewiele się zmieni ale na to bym nie liczył.

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 1 maja 2021; 12:40

Czemu uważacie ze levy nas dal na wyzszy poziom? Od 2001 roku bodajże 6 razy byliśmy w top 4, tak to 5-8 miejsce jak dobrze kojarze. Owszem wybudował stadion, ale dobry biznes to nie zawsze dobry futbol , co pokazuje United.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 kwietnia 2021; 20:04

Ochłońmy, bo zaraz się zacznie rozkmina czy zwolnienie Siwego to dobry pomysł był:)

Levy jest jaki jest, ale to on nas wprowadził na wyższy level. Może jego czas też nadszedł tak, jak czas Kane'a, z którego odejścia bym się cieszył (możecie mnie linczować)

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 30 kwietnia 2021; 19:13

Ralf Rangnick has been offered the Tottenham job. [BILD]

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 30 kwietnia 2021; 18:48

Wywolales mnie do tablicy, to tylko powiem, ze sam pisalem, ze nie wiem po co Nagelsmann mialby tu przyjsc.

Ale u bukow byl faworytem, duzo dziennikarzy o tym gadalo. Lipsk twierdzil, ze nie pusci go do Bayernu. A gosc raczej to budowniczy, tu moglo go czekac ciekawe wyzwanie.

Wyszlo jak wyszlo. Szkoda, bo to chyba najlepsza byla opcja.

Ten Hag podpisal kontrakt, a u bukow nadal jest faworytem (w wiekszosci kursy ok 3). Dalej Sarri, Rodgers, Nuno.

I tak na marginesie nie cisnalem Ciebie, tylko Ty tutaj sie glownie jako obronca Mourinha prezentowales a juz od dlugiego czasu widac bylo, ze to nie ma sensu. Dlatego dobrze, ze go wywalili. Teraz tylko nie wdepnac w wieksze gowno.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 30 kwietnia 2021; 18:20

>>jerry napisał:
>>;Ponoć po spotkaniu z Ten Hagiem, Levy`emu coś nie pasowało i szukamy dalej.

Pewnie to że trener chciał mieć najwiekszy (albo I decydujący), wpływ na kształt drużyny, kogo sprzedać, kupić itd.

Ale nie z naszym Danielkiem takie numery xD

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 30 kwietnia 2021; 18:10

Ponoć po spotkaniu z Ten Hagiem, Levy`emu coś nie pasowało i szukamy dalej.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 30 kwietnia 2021; 14:22

Macie swojego Nagelsmanna, nawet gdyby nie Bayern to gość by został w RB. Powtarzałem od lutego, że jest zbyt ogarnięty aby chcieć do nas przyjść. Tak samo mówiłem, że Levy nie zwolni siwego zgreda bo nię będzie go kim zastąpić. Co do tego się troche pomyliłem, ale za to widzimy co się teraz dzieje. Kolejny trener pokazuje nam faka. Brawa łysa sknero. Opier*olisz po meczu idiote Auriera czy parodyste Sancheza to pójdą się popłakać do levego a ten cię zwolni bo zbyt dużo szrotu zażąda transferu latem (podobno to jest powód zwolnienia siwego zgreda). Po kiego chu*a budował ten stadion skoro teraz pokazuje nasze piękne aspiracje. Przegrywając finał tylko pomógł podjąć Kane'owi decyzje aby spieprzać z tego klubu jak najszybciej. Teraz kwiestia tego jak levy wykorzysta kase za Kane'a ale i tak wątpie aby Scott Parker czy inny zbawiciel skończył następny sezon w TOP 4.
Nie mogę się doczekać komentarzy, że to siwy zgred zniszczył ten klub.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 30 kwietnia 2021; 13:52

>>McFlay napisał:
>>Niby Ten Hag nie powiedział „nie”. Może chce żeby ajax dostał więcej hajsu. Mówi się coś o Rangnicku tylko ja go nie widzę u nas bo chce mieć nad wszystkim kontrole, a Daniel mu jej nie da. Jest jeszcze Parker i Potter xd

Marnie to by wyglądało gdyby tydzień po podpisaniu kontraktu poszedłby do nas.....generalnie to policzek wymierzony w Levy`ego, który po zwolnieniu Mourinho nie miał planu b.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 30 kwietnia 2021; 13:48

Mam wrażenie, że nikt sensowny u nas nie chce pracować i trudno się dziwić - drużyna do przebudowy, ciężki przełożony, małe zasoby finanansowe na pozyskanie graczy których się chce, na koniec spora konkurencja w lidze. Jesteśmy 7 siłą w lidze, za City, Liverpoolem, United, Chelsea, Arsenalem i Leicester. Dlaczego Arsenalem? Ano dlatego, że od 2014 roku(moment objęcia drużyny przez Pochettino) oni zdobyli 7 trofeów, a my za przeproszeniem gówno:(. W perspektywie najbardziej popierdzielony sezon w historii tej dyscypliny. Kibicuje naszym od 12 lat i po raz pierwszy na prawde ciemno widzę naszą przyszłość.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 30 kwietnia 2021; 13:34

Niby Ten Hag nie powiedział „nie”. Może chce żeby ajax dostał więcej hajsu. Mówi się coś o Rangnicku tylko ja go nie widzę u nas bo chce mieć nad wszystkim kontrole, a Daniel mu jej nie da. Jest jeszcze Parker i Potter xd

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 30 kwietnia 2021; 13:16

Przy takich piłkarzach jak Dier, Winks, Sissoko, Aurier, Davies nowy trener będzie miał pod górkę, ale kurde żeby chociaż umiał wystawić najmocniejszy skład. Ci sami piłkarze zawodzą nas od czasów Pocha. Siwy miał tyle czasu i nie znalazł swojej podstawowej 11...Mason przekombinował finał Carabao Cup. Myślę, że z Ndombele, Rodonem, Lamelą w składzie mogliśmy to wygrać. To się powtarza za każdym razem. Stawianie na zbyt przeciętnych, żeby nie powiedzieć słabych zawodników ciągnie ten klub na dno. Czytam dużo o potencjalnych kandydatach na trenera i póki co realny to tylko Nuno Espirito Santo

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 30 kwietnia 2021; 12:53

Każdy trzeźwo myślący, konkretny trener będzie miał w dupie Tottenham, gdy u jego steru będzie łysy sknera. Większość futbolowego światka już się poznała na tym dusigroszu.

Jak napisał nnaderowy, mamy zajebisty stadion, zajebiste ambicje, ****owych piłkarzy i żadnego trenera. Dodałbym do tego prezesa sknerusa, z którym żaden poważny trener nie będzie chciał się użerać.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 30 kwietnia 2021; 11:38

Ten Hag podpisał nowy kontrakt z Ajaxem...

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 29 kwietnia 2021; 23:26

I tym pozytywnym akcentem życzę Wszystkim udanej Majówki :D

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 29 kwietnia 2021; 23:06

Freddie, lubisz mi na odcisk stanąć, to ja też Ci stanę :D masz tego swojego realnego Nagelsmanna, temat się skończył zanim się zaczął. Nie jesteśmy w tym momencie interesującą opcją dla NIKOGO. Żadnego trenera, po tym jak wy*ebano Mou kilka dni przed finałem pucharu do którego wywalczył awans (kosztem Masona, really?), dla żadnego piłkarza, bo ani nie ma perspektyw na LM ani na dużą wypłatę.
Mamy zajebisty stadion, zajebiste ambicje, ch*jowych piłkarzy i żadnego trenera. Nie wiem co Wam wychodzi z tego równania, mi wychodzi, że jesteśmy dokładnie tam, gdzie powinniśmy być.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 29 kwietnia 2021; 22:57

United właśnie Romę rozjeżdża, Arsenal z realnymi szansami na awans, a my w d*pie. Ja temu klubowi kibicuję około 12, 13 lat. I jest mi tak ku*ewsko przykro. My jesteśmy nigdzie, my musimy znów budować od zera, czego dowodem jest fakt, że myślimy o Ten Hagu. Ja mam wrażenie, że znów zbudujemy w ciągu 5 lat coś fajnego, dostaniemy w ryło w jakimś finale i wszystko znów się posypie. To już lepiej jakby skończyli w środku tabeli i chociaż wiesz, że nie ma co sobie zębów ostrzyć na sukces. A tak, to mi się już odechciewa piłki oglądać, dzięki naszym miśkom.
Straszne to, że ambitny ofensywny trener, stary wyjadacz z pierdyliardem pucharów, młokos z historią w naszym klubie, żaden z nich nie potrafi nic z tymi piłkarzykami zdobyć. Szukamy kolejnego trenera, bo łatwiej tak, niż wy*ebać pół składu, a właśnie to, moim zdaniem, należałoby zrobić.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 29 kwietnia 2021; 14:11

Tak na prawdę żaden trener nie jest u nas gwarantem sukcesu, natomiast kandydatura Ten Haga wydaje mi się interesująca.

Pierwsze co musi zrobić nowy szkoleniowiec to naruszyć sferę komfortu w którą nasi ulubieńcy weszli jeszcze za czasów Pochettino, naruszyć strukturę drużyny. O ile po takich piłkarzach jak Sissoko, Sanchez, Aurier nikt nie będzie płakał to pozbycie się m.in: Diera, Winksa, czy Lameli może być negatywnie odebrane przez resztę, a bez takiego ruchu trudno będzie z czymkolwiek ruszyć.

Holender raczej powinien rozpocząc wprowadzanie młodych piłkarzy do kadry, co u nas leży od kilku lat i jest jak najbardziej mile widziane. Zobaczymy jak sprawy się potoczą.

Wczoraj doszedłem do wniosku, że Pochettino chyba zatrzymał się w rozwoju trenerskim kilka lat temu, znowu te same błedy - brak reakcji na wydarzenia boiskowe, strasznie późne zmiany, po dobrej pierwszej połowie całkowite oddanie incjatywy rywalowi, znajomo to wyglądało. Będzie potrzebował swojego Lucasa za kilka dni.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 29 kwietnia 2021; 09:53

>>kiriak napisał:
>>Chciałbym Rodgersa, ale on jest nie do wyjęcia. Do ten Haga mam mieszane uczucia

Tez bym chciał Rogersa. Ale Ten Hag to tez dobra opcja. Będzie ofensywny futbol. Choć osobiście wolał bym Pottera. Ale Ten Hag tez jest dobra opcja.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 29 kwietnia 2021; 09:35

>>matizekbtm92 napisał:
>>Jak Poch nic nie ugra w tym sezonie to Mou pójdzie do PSG - zobaczycie, dla Arabów Portugalczyk to dalej mokry sen

Chyba raczej dla siwego arabowie to mokry sen (byłoby z kogo wydoić odprawę)

Stary dinozaur jest już raczej skończony w poważnej klubowej piłce.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 kwietnia 2021; 08:36

Chciałbym Rodgersa, ale on jest nie do wyjęcia. Do ten Haga mam mieszane uczucia

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 28 kwietnia 2021; 23:31

@FabrizioRomano
Tottenham have scheduled a ‘direct meeting’ with Erik ten Hag. He’s among the candidates to become the new Spurs manager - ten Hag is open to leave Ajax in the summer. Nothing decided yet.

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 28 kwietnia 2021; 22:35

Jak Poch nic nie ugra w tym sezonie to Mou pójdzie do PSG - zobaczycie, dla Arabów Portugalczyk to dalej mokry sen

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 28 kwietnia 2021; 11:05

>>Spurs napisał: Ale zobacz jak wtedy na tym ''zyskalismy'' z legendarnym Bambinim


A co ten człowiek w Romie wyczyniał, tam gównem śmierdzi do teraz i nie zapowiada się, że się szybko wchłonie. Szkoda, bo lubię Romę.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 23:53

>>Spurs napisał:
>>>>McFlay napisał:<br />
>>Miejmy nadzieje ze zatrudnimy dyrektora sportowego. Pięć lat temu zrezygnowaliśmy tej funkcji w klubie. <br />
<br />
Ale zobacz jak wtedy na tym ''zyskalismy'' z legendarnym Bambinim

Miejmy nadzieje ze teraz to będzie ktoś z prawdziwego zdarzenia xd

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 27 kwietnia 2021; 23:02

>>McFlay napisał:
>>Miejmy nadzieje ze zatrudnimy dyrektora sportowego. Pięć lat temu zrezygnowaliśmy tej funkcji w klubie.

Ale zobacz jak wtedy na tym ''zyskalismy'' z legendarnym Bambinim

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 21:46

Miejmy nadzieje ze zatrudnimy dyrektora sportowego. Pięć lat temu zrezygnowaliśmy tej funkcji w klubie.

odpowiedz
Autor: mtyszkiewicz5 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 21:33

Trudno się nie zgodzić . Ale mam nadzieję, ze szybko się sytuacja zmieni na lepsze

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 17:02

W sumie racja levy niech sobie siedzi jako prezes, ale niech zatrudni jakiegoś dyrektora sportowego, bo obecnie nie ma ładu i składu, ani jakiejś wizji jak to ma wyglądać.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 27 kwietnia 2021; 16:41

>>Xerxes napisał:
>>Jak wszyscy dobrze wiemy, Levy tego nie ogarnia. Biznesy to on potrafi budować ale dopóki ktoś doświadczony nie zostanie dopuszczony do kreowania drużyny to dalej będziemy w czarnej d....

O to to. Od kilku ładnych lat w klubie nie ma np. dyrektora sportowego.

I ponoć za minionej kadencji siwego Levy sugerował mu kogo ma wstawiać do składu :D

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 15:38

>>jerry napisał:
>>A Wy ciągle o Maurizi<img src=

Jestem dokładnie tego samego zdania co jerry. No to zostaje nam zagrać sezon do końca i czekać na nowego trenera

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 27 kwietnia 2021; 15:35

Jak wszyscy dobrze wiemy, Levy tego nie ogarnia. Biznesy to on potrafi budować ale dopóki ktoś doświadczony nie zostanie dopuszczony do kreowania drużyny to dalej będziemy w czarnej d....

odpowiedz
Autor: Adrian92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 14:58

matizekbtm92

Problemem nie był Pochettino, a brak regularnego wzmacniania i odświeżania kadry przez kilka sezonów przez Levyego. Przecież sam Poch był niezadowolony, że nie dostawał pieniędzy na transfery. Dwa, niedocenieni piłkarze, tacy jak Eriksen. Eriksen grał z żenującą pensją, a był TOP graczem w lidze. Przyszedł Ndombele i na dzień dobry dostał 4 razy więcej. To są tylko przykłady, Levy to biznesmen bez duszy i wyczucia.

Wielu piłkarzy grało z niską pensją kiedy biliśmy się o czołowe miejsca.
Co jakiś czas odchodzili ważni zawodnicy, tacy jak Walker, potem Trippier, wcześniej Modric, odszedł też najwazniejszy gracz środka pola czyli Dembele. Potem Vertonghen. To byli zawodnicy którzy napędzali zespół. Kto przyszedł? Aurier co jest żenujący i nieobliczalny? Lucas? Jeżdziec bez głowy nie nadający się do gry zespołowej jak i gry atakiej pozycyjnym? Ndombele co po tylu miesiącach dalej nie jest w stanie zagrać 80 minut? Sissoko, niechciany w Newcastle, zwykła zapchajdziura która miała może 2 miesiące dobrej gry przez cały okres odkąd jest w Spurs?

Kiedyś mieliśmy zawodników którzy byli skłonni umierac na boisku, Poch zrobił z Nich gwiazdy, to byli tzw. żołnierze. Teraz nie ma zawodników którzy by umierali za ten zespoł. Może Kane, może ciągle Alderweireld. To wszystko. A jak patrzę na takie gwiazdy jak Sissoko czy Ndombele co człapią po boisku to się odechciewa oglądać.
Zwolnienie Pocha to był błąd. Nawet Fergyson kiedyś miał dołki a jednak miał duże zaufanie, tytaj ewidentnie Poch zapłacił za skąpstwo Levyego.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 27 kwietnia 2021; 14:40

+ nie będę zdziwiony jak łysa sknera będzie utrudniac odejście Kane'owi. Niech i Ndombele ucieka stąd jak najprędzej skoro jest taki słaby że nawet na kilka minut w ******m finale nie zasłużył. A żaden szanujący się ŚPO nie przyjdzie i dopiero wtedy będziemy mogli z zachwytem oglądać nasza ch*jnie podczas meczów l.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 27 kwietnia 2021; 14:38

A Wy ciągle o Maurizio:). Może zamieszkajcie obok niego, może będzie okazja pogrillować i piwko zrobić, wtąbić jakiegoś croisanta:). A tak na poważnie, ten temat był tu tyle wałkowany, że aż się mi niedobrze robi. Ostatni raz - ktoś to płacze za naszym eks szkoleniowcem widac nie oglądał spotkań tego klubu w okresie około roku poprzedzającym jego zwolnienie. Przy mojej wielkiej symapatii do Pochettino coś się w nim wypaliło, miał do dyspozycji grupe zawodników w szczytowym etapie swoich możliwości, a pomimo tego nie udało nam się zdobyć jakiegokolwiek trofeum. Owszem, miało na to wpływ brak wzmocnień, nie mniej jednak nastąpił moment, gdzie wszystko zaczeło się walić i tylko indywidualne popisy poszczególnych zawodników dały nam wyniki, które tuszowały faktyczny stan rzeczy, który znalazł kulminacje w połowie sezonu 18/19.Zwolnienie Pochettino było naturalną konsekwencją stanu rzeczy, a nie jakimś irracjonalnym myśleniem Levy`ego. Nierozumiałe zwolnienie to naprzykład zwolnienie Marcelino z Valencii. Przestańcie drążyć ten temat bo to już cholera jest nudne. Twierdzenie, że gdyby Poch nie zostałby zwolniony to wszystko by się poukładało i byśmy mieli trenera na lata jest myśleniem życzeniowym i istniała na prawdę mała szansa, że tak stałoby się w rzeczywistości. Zdumienwa mnie też, że nie zauważacie że trener swoją drogą, a nasi piłkarze to zupełnie inna sprawa, śmiem twierdzić że całe towarzystwo jest współwinne sytuacji na którą narzekamy, ale o tym wkrótce.....

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 27 kwietnia 2021; 13:36

>>McFlay napisał:
>>>>KRIS napisał:<br />
>>>>McFlay napisał:<br /><br />
>>>>matizekbtm92 napisał:<br /><br /><br />
>>To, że go trzeba szanować to jedno, a to że robi teraz niezrozumiałe decyzje to drugie<br /><br /><br />
<br /><br /><br />
Jakie niezrozumiałe decyzje podjął? No chyba nie tą ze zwolnił Pocha. <br /><br /><br />
<br /><br />
Ty naprawdę uważasz, że zwolnienie Pocha bylo dobra decyzją ? Nosz. ku.rwa xD<br /><br />
<br />
Przecież ostatni rok za Pocha był tragiczny. Nasz gra wyglądała okropnie. Posiadanie piłki z którego nic nie wynikało. Nie stwarzaliśmy żadnych sytuacji i geniusz taktyczny Harrego Pottera nas zjadł. Ten mecz przelał szale. Ja rozumiem jakby to był pare meczy ale ich było kilkanaście i nic nie wskazywało na poprawę tak jak w tym momencie jak był Mou.<br />
<br />

Ostatni rok był tak tragiczny - ale jednak dał w nim radę awansować do finału Ligi Mistrzów :D

Każdy trener ma złe okresy, taki musiał się w końcu trafić też Pochettino, bo ileż lat on miał lepić z gó.wna jakie darował mu łysy.

Ale żeby przeczekać zły okres to trzeba mieć jaja i pomóc trenerowi. Wyj.ebać graczy typu Lamela, Siusioko, wymienić zbędne ogniwa, zamiast tego łysy wyjebał trenera (bo taniej), zatrudnił siwego dziada, któremu będzie musiał zapłacić giga odprawę (czyli jednak nie będzie taniej).

Ile jeszcze mam razy napisać, iż zespół wymagał przebudowy już po sezonie 2016/2017. SAF zawsze powtarzał, żeby po każdym sezonie trzeba wymieniać 2÷3 graczy na newralgicznych pozycjach, aby zachować świeżość składu i wzmocnić rywalizację. Zdaję sobie sprawę, iz Tott to nie półka finansowa MU i wymiana po trzech kluczowych graczy co sezon to nie my, ale u nas nawet były okresy w których w ogóle nie robiliśmy transferów.

Zwolnienie Pochettino to największy błąd łysego, zdania nie zmienię.


odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 13:08

Zwolnienie Pocha to dobra decyzja, zatrudnienie Mou to zła. Łatwo się może mi mówić po fakcie, ale po prostu sposób w jaki grały drużyny Portugalczyka plus męczenie były w United nie zwiastowały niczego dobrego pod względem gry, a najśmieszniejsze w całej tej sytuacji jest to, że zatrudniliśmy go po to, aby wygrał trofeum i zwolniliśmy go 6 dni przed szans na wygranie trofeum xD Gdzie logika, gdzie sens? :D

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 13:05

>>KRIS napisał:
>>>>McFlay napisał:<br />
>>>>matizekbtm92 napisał:<br /><br />
>>To, że go trzeba szanować to jedno, a to że robi teraz niezrozumiałe decyzje to drugie<br /><br />
<br /><br />
Jakie niezrozumiałe decyzje podjął? No chyba nie tą ze zwolnił Pocha. <br /><br />
<br />
Ty naprawdę uważasz, że zwolnienie Pocha bylo dobra decyzją ? Nosz. ku.rwa xD<br />

Przecież ostatni rok za Pocha był tragiczny. Nasz gra wyglądała okropnie. Posiadanie piłki z którego nic nie wynikało. Nie stwarzaliśmy żadnych sytuacji i geniusz taktyczny Harrego Pottera nas zjadł. Ten mecz przelał szale. Ja rozumiem jakby to był pare meczy ale ich było kilkanaście i nic nie wskazywało na poprawę tak jak w tym momencie jak był Mou.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 12:53

>>KRIS napisał:
>>>>McFlay napisał:<br />
>>>>matizekbtm92 napisał:<br /><br />
>>To, że go trzeba szanować to jedno, a to że robi teraz niezrozumiałe decyzje to drugie<br /><br />
<br /><br />
Jakie niezrozumiałe decyzje podjął? No chyba nie tą ze zwolnił Pocha. <br /><br />
<br />
Ty naprawdę uważasz, że zwolnienie Pocha bylo dobra decyzją ? Nosz. ku.rwa xD<br />
<br />

Była dobra decyzja nasz zespół grał tragicznie od roku i nie było przesłanek na lepsza grę. Byliśmy na 14 miejscu. Naszym nieszczecie polegało na tym ze trafił nam się Mo. Choć rozumiem decyzje bo myślał ze po przerwie coś mu się uda wygrać. Zwolnienie 6 dni przed finałem tu się zgadzam ze była zła decyzja. Tylko Daniel pomyślał ze jak by wygrał to by musiał go zostawić a to by oznaczało ze Jose by się nie *******il i chciałby sprzedać pół składu. A na zakupy by na pewno nie starczyło xd


odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 12:44

Guardiola w swojej karierze przegrał jeden finał z ... Mourinho. Nie wiem czy z Portugalczykiem bysmy wygrali, pewnie też nie, ale serio nie kumam tego. Nie wiem po co go zatrudniano, skoro wiadomo że jak przychodzi Mou to trzeba bulić na piłkarzy, nie wiem po co dal mu taki kontrakt skoro wiadomo że Mou ZAWSZE jest zwalniany

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 12:42

Chociażby zatrudnienie Mou w miejsce Pocha, zwolnienie Mou 6 dni przed finałem, sentyment do Bejla i Aliego, brak rewolucji kadrowej po porażce w LM. W ostatnim czasie robi głupoty.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 27 kwietnia 2021; 12:34

>>McFlay napisał:
>>>>matizekbtm92 napisał:<br />
>>To, że go trzeba szanować to jedno, a to że robi teraz niezrozumiałe decyzje to drugie<br />
<br />
Jakie niezrozumiałe decyzje podjął? No chyba nie tą ze zwolnił Pocha. <br />

Ty naprawdę uważasz, że zwolnienie Pocha bylo dobra decyzją ? Nosz. ku.rwa xD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 12:25

>>matizekbtm92 napisał:
>>To, że go trzeba szanować to jedno, a to że robi teraz niezrozumiałe decyzje to drugie

Jakie niezrozumiałe decyzje podjął? No chyba nie tą ze zwolnił Pocha.
Niby liczą się tylko dwa nazwiska Ten Hag i Rogers

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 12:18

To, że go trzeba szanować to jedno, a to że robi teraz niezrozumiałe decyzje to drugie ;) Powoli odnoszę wrażenie, że z Levym nie tyle co wskoczyliśmy do TOP4 co okazjonalnie się tam znajodwaliśmy. Jest z nami od 2001 roku, 6 razy byliśmy w TOP4, przy czym raz biliśmy się o 1 miejsce. Największe sukcesy w ostatnim czasie, ale nie udało się tego sfinalizować i lecimy powoli w dół. Sami piłkarze nie wierza, że idzie tu coś wygrać co pokazuje nasz kolejny denny finał. Tak naprawdę nasza pozycja w tabeli to po prostu nasze standardowe miejsce ;)

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 27 kwietnia 2021; 11:57

>>malko2311 napisał:
>>A i każdy większy klub ma taki kryzys przejściowy czy to real czy Barca czy Liverpool czy United <br />
Największym problemem Levego jest ligą w której rok w rok do zwycięstwa czy do LM branych jest ok 6-7 drużyn. W każdej innej lidze byli byśmy rok w rok na szczycie albo w pierwszej 3... <br />

Dokładnie trzeba szanować Daniela. Już wcześniej o tym pisałem ze dzięki jego zarządzaniu jesteśmy gdzie jesteśmy. Każdy zespół ma jakieś dołki, ciekawe ile nasz potrwa. Nagelsman już podpisał. To liczę na Ten Haga, Pottera, może Parker ale jak by jakiem cudem się udało to Rogers.


odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 11:25

Naglesmann w Monachium, w sumie spoko opcja - pewne mistrzostwo Niemiec, w LM ma czym wojować :)

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 08:37

Malko, masz trochę racji, ale nie zgodzę się, że w każdej innej lidze bylibyśmy na podium. W Hiszpanii choćby mamy Real, Barcę i Atletico. We Francji w tym sezonie z PSG jak równy z równym rywalizują Lille, Lyon i Monaco. Może w Niemczech i Włoszech tak, choć Niemcy poza Bayernem i BVB mają wciąż rosnący w siłę Lipsk, w tamtym sezonie wypalił Gladbach, który dobrze radził sobie w grupie z Interem i Realem, a teraz wymiatają Wolfsburg i Frankfurt. We Włoszech natomiast poza zawsze silnym Juve odradzają się obie mediolańskie potęgi, Napoli wraca na swoje miejsce, jest też groźna Atalanta i dwa stołeczne kluby. Czy nasz klub jest z całą pewnością lepszy od wyżej wymienionych ? Nie sądzę. U nas od czasu finału LM nie ma progresu. Jasne, wynik był ponad stan. Nie ma nawet stagnacji. Jest regres. Pytanie, czym to było spowodowane ? Porównaj jakie transfery dostał Poch, a jakie Mou.. nawet te wypożyczenia i ich ilość. Wiem, że Poch wolał niezbyt szeroką kadrę, ale pytanie, po co taka Siwemu, który i tak mało rotował ?

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 00:16

A i każdy większy klub ma taki kryzys przejściowy czy to real czy Barca czy Liverpool czy United
Największym problemem Levego jest ligą w której rok w rok do zwycięstwa czy do LM branych jest ok 6-7 drużyn. W każdej innej lidze byli byśmy rok w rok na szczycie albo w pierwszej 3...

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 27 kwietnia 2021; 00:12

Nie do końca się z Wami zgodzę co do Levego
Bo to za jego kadencji Nasz klub wszedł do elity europejskiej piłki fakt może tylko pod względem finansowym, ale przypomnijcie sobie co było ok 10 lat temu gdzie bym Nasz klub i to dzięki jego zdrowemu zarządzaniu jesteśmy tam gdzie jesteśmy przede wszystkim jesteśmy znana marka na arenie międzynarodowej.
Mamy najlepszy stadion na świecie i jedna z najlepiej rozwinięta bazę sportową na świecie, Daniel zbudował podwaliny pod sukces sportowy i byliśmy naprawdę blisko jak doszliśmy do finału LM niestety od tamtej pory lecimy w dół do tego też duży wpływ ma na to ma ta jebnieta pandemia i to w dużej mierze ona wychamowala Nasz rozwój sportowy. Ok zgodzę się ze stwierdzeniem ze gdyby poch dostał taka wolną rękę do transferów co jose to może by było inaczej , no ale właśnie może. Nikt tego nie wie i gdybanie na ten temat nie ma sensu . A może to właśnie był problem pocha i nie chciał brać tak dużej odpowiedzialności za transfery , poch podpisując z Nami umowę dobrze wiedział jak i na czym będzie wyglądała jego praca i dobrze wiedział na co będzie miał wpływ A na co nie jeżeli warunki by mu nie odpowiadały nie został by Naszym trenerem. Reasumując to dzięki dotychczasowym wybora Daniela weszliśmy do LM w której regularnie wystepowalismy rok w rok i to dzięki niemu został zatrudniony poch który Nas utrzymywał w lm . Klub trzeba w pierwszej kolejności zabezpieczyć finansowo A dopiero później myśleć o czym kolwiek i tego dokonał Levy. I nie jestem wielkim sympatykiem Daniela Ale trzeba patrzeć na to że kij ma dwa końce. A Po prostu ta cała chora sytuacja którą jest na świecie zmieniła Naszą sytuację.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 26 kwietnia 2021; 23:03

Skąd te zwątpienie wariaty? :) przecież taki tottenham to idealny klub dla Nagelsmanna, on nie chce się pchać od razu na szeroką wode :)

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 26 kwietnia 2021; 22:11

Najbardziej w tym klubie to od lat czekałem na jego sprzedaż ale wiem, że to nie nastąpi.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 26 kwietnia 2021; 22:10

Mógłbyś to moim nazwiskiem podpisać i bym Ci przybił piątkę. Wystarczyło sypnąć kasą jakąkolwiek co roku i mogliśmy mieć projekt na lata. Teraz można tylko gdybać.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 26 kwietnia 2021; 21:17

Ku.rwa, ty łysy sknero, nigdy Ci nie wybaczę, że zwolniłeś Pochettino. Zatrudniłeś siwego dziada i 1,5 roku stracone, teraz ku.rwa nerwowe ruchy i z ręką w nocniku się obudziłeś ku.tasie złamany.

P.S. Sorry, musiałem to z siebie wyrzucić.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 26 kwietnia 2021; 19:55

>>Rusek napisał:
>>Erik ten Hag???????

Coraz więcej się o nim pisze. To może być dobry wybór.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 26 kwietnia 2021; 19:27

Erik ten Hag???????

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 26 kwietnia 2021; 17:45

Widać, że to zwolnienie było pod wpływem chwili i emocji. 6 dni przed finałem, brak jakichś perspektyw na lepszego trenera, w porównaniu do zwolnienia Poch to bez porównania. Chyba, że czekamy na koniec sezonu, ale tracimy czas i okres przyyotowawczy

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 26 kwietnia 2021; 17:28

To kogo weźmiemy ? Parker, Potter, Nuno, Sarri, Howe ? Czy może jest szansa na Bielse ?

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 26 kwietnia 2021; 16:25

Levy miał nosa kiedy zwolnić Siwego.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 26 kwietnia 2021; 15:45

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości:

@ChristianFalk
Exklusive: @FCBayern
and Julian Nagelsmann agree to work together in the upcoming season

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 26 kwietnia 2021; 14:07

>>KRIS napisał:
>>Źródło (niestety) wiarygodne:<br />
<br />
THFC target Julian Nagelsmann wants to join Bayern Munich and the German club will push to get him in over the coming days. | @FabrizioRomano

Najwidoczniej nam ucieknie. To może Flick jak nie pójdzie do reprezentacji? Rogers nie realny, to pewnie zostanie Parker.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 26 kwietnia 2021; 13:37

>>KRIS napisał:
>>Źródło (niestety) wiarygodne:<br />
<br />
THFC target Julian Nagelsmann wants to join Bayern Munich and the German club will push to get him in over the coming days. | @FabrizioRomano

Z dużym prawdopodobieństwem podzieli los Kovaca. Zagryzą go w tym FC Hollywood.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 26 kwietnia 2021; 12:15

Źródło (niestety) wiarygodne:

THFC target Julian Nagelsmann wants to join Bayern Munich and the German club will push to get him in over the coming days. | @FabrizioRomano

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 kwietnia 2021; 22:24

***** trofeum i Kane oraz Walkera...ale jak zobaczę u nas Martineza jako trenera to zwijam bagaż


Bayern Munich have opened talks with #thfc managerial target Julian Nagelsmann. The club will now have to consider alternatives, with Brendan Rodgers, Graham Potter, Roberto Martinez and Scott Parker all options. [Independent]

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 kwietnia 2021; 22:22

Seventh major trophy for Kyle Walker since leaving Spurs for City at the age of 27. Should be an 8th and possibly even a 9th to follow still this season. Harry Kane must be desperate to follow suit #mcfc #thfc

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 21:33

>>KRIS napisał:
>>A wuj tam z tym finałem. Ja właśnie odpaliłem browara (polecam to samo)

Kusisz Kris, a rano wstać trzeba. No, dokładnie, ***** to, Mason jeszcze ogarnie ten bajzel i może top4 zrobi. Głowa do góry, nie takie rzeczy przeżyć trzeba, COYS.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 21:23

W środę pokibicuję Pochowi, potem jeszcze 4 ligowe mecze, Euro, wakacje, będzie dobrze :D

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 21:22

A wuj tam z tym finałem. Ja właśnie odpaliłem browara (polecam to samo)

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 25 kwietnia 2021; 20:26

O jej i znowu na czarno się ropisaliśmy...te nasze komentarze ...Moi mili, graliśmy albo próbowaliśmy grać z City. Ze składem który za trzy dni ma półfinał. Nikt nie odpuścił . Tam w większości skład za 40-50 mln za zawodnika. NIE MA miejsca dla piłkarzy bez chęci i pomysłu na grę z piłką przy nodze odze. To maszyna , a my roztrojeni, bez wiary , bez pomysłu ...kurs kolizyjny -zniszczenie . Nie płaczmy , bo Mourinho już nie ma . Pokazali nam miejsce w szeregu i tyle .

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 20:00

Jesteśmy przeciętniakami i tacy pozostaniemy. Przegrany final LM będzie się za nami ciągnął. Levy nie zainwestuje w graczy, bo poszedl hajs na stadion. Ani poch ani mou nie byli problemem. Po prostu za duzo przeciętności u nas i tyle. Taktyka taktyka, ale o czym my gadamy jak u nas większość piłki się boi

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:55

>>Rusek napisał:
>>>>McFlay napisał:<br />
>>Nie będę się rozpisywał co było nie tak szkoda słów. Ciężko znaleźć jakiś pozytyw w naszej grze. Oddaliśmy finał bez walki <br />
<br />
To samo było w 2019 z Liverpoolem. O co kurvva chodzi??

Na zjazd się zaczął chyba pół roku wcześnie. Od tego czasu gramy z reguły źle, zdarzają się tylko przebłyski. Co by na dały dwie żółte laporta? Prawdopodobnie byśmy sobie nie radzili 10 zawodnikami City. Potrzebne są nam duże zmiany ale obawiam się ze okres potrwa pare sezonów.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:51

Przestań graliśmy beznadziejnie i przegraliśmy Reguilon mógł łapać 2 kartki do 20 minuty. Mamy 2 akcję na mecz a Reguilon nie spodziewa się podania, gdzie City ma ponad 20 strzałów. Z czym my dyskutujemy? Zagraliśmy beznadziejny mecz i mogło być równie dobrze 5:0. To nie była postawa godna finału nawet.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:46

Jak mnie to wkurwia, że Laporte mógł dostać żółtą kartkę i wylecieć. Kurvva zawsze tak jest

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:45

>>McFlay napisał:
>>Nie będę się rozpisywał co było nie tak szkoda słów. Ciężko znaleźć jakiś pozytyw w naszej grze. Oddaliśmy finał bez walki

To samo było w 2019 z Liverpoolem. O co kurvva chodzi??

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:41

Harry ********** z tego burdelu

odpowiedz
Autor: Adrian92 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:36

Drodzy przyjaciele. ten zespół potrzebuje zmian. Zobaczcie na Nasz środek pola. Słabiutki Winks. Stary, słaby, Sissoko który najlepsze chwile ma za sobą. Ndombele co dalej kondycyjnie jest na poziomie chłopaków co grają na orliku. Swoją drogą, niesamowite, że zawodnik na tym poziomie jest cały czas tak słabo przygotowany fizycznie. Ja wiem, że miał kontuzje ale na boga, szanujmy się. On ma masakrycznie dużą pensję. Pomysleć, ze na dzien dobry dostał kilka razy więcej niż miał Eriksen. Komedia.

Kto tam ma rozgrywac piłkę? Kto ma regulowac tempo, wziąc odpowiedzialnośc za grę? Hojbjerg? Nie ta pozycja. No nie ma komu, brakuje jakości w linii pomocy, w środku pola. Kiedyś był Modric, był Dembele. To byli zawodnicy z topu, co nie bali się grać, piłka im nie przeszkadzała.

Następnie Aurier to kolejny chłop do wywalenia, zero jakości. Ani nic do przodu a z tyłu kryminał. Lucas jezdziec bez głowy. Son słabnie w oczach, jego błysk minął.

Ci zawodnicy są już chyba zmęczeni sobą nawzajem. Rzygać się chce od tych rajdów Lucasa czy Sona i ich strat. Już chyba najwyższa pora zdjąć z Sona jakis immunitet, szanuję za zasługi ale chłop jest coraz słabszy.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:27

Nie będę się rozpisywał co było nie tak szkoda słów. Ciężko znaleźć jakiś pozytyw w naszej grze. Oddaliśmy finał bez walki

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:25

Szkoda.

Ani przez moment nie mogliśmy myśleć o wygraniu tego pucharu.

Jedyna nasza nadzieja w tym meczu wiązała się z fartownym dociągnięciem do loteryjnych karnych. Nie udało się.

I tak 1:0 to wynik świetny jak na to co zaprezentowaliśmy, mogliśmy spokojnie kończyć z bagażem kilku goli.

City nas po prostu zdeklasowało. Nie pierwszy z resztą raz w ostatnim czasie.

Szkoda.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:24

Nie z tym składem, nic a nic nie wygramy, szkoda gadac

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:24

Prawda jest taka że w tym meczu byliśmy ku.rewsko beznadziejni zasłużenie przegraliśmy.

Skład dziwny, zmiany też. Ściągnął najlepszego Lucasa, wprowadził Siusioko (który przyłożył się do straconego gola), wszedł zardzewiały Alli i zakurzony Bergwijn, na ławce przesiedział caly mecz Ndombele i Lamela (uważam że Coco mógł trochę bardziej poszarpać niż ten leń Alli).

Finał odhaczony, do zapomnienia

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:22

Żenada. My nawet nie próbowaliśmy tego wygrać. Żona się dziwiła, czemu się nie jaram tym meczem, a ja po prostu wiedziałem. Jesteśmy klubem memem, koniec sezonu, wszystko poza stadionem do rozbiórki i zbudowanie jakiej mediumligi, zamiast super, może na tle jakichś mistrzów San Marino uda się coś wygrać. Kane uciekaj, chłopie jak Ci dobrze życzę, tak uciekaj póki masz szansę na ładną kasę.

odpowiedz
Autor: Koniqczek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:22

Zmiana bez sensu totalnie, rozumiem jakby Mourinho przewalił ten mecz i wtedy jak najbardziej, ale zmieniać przed takim meczem trenera na gościa, który nie ma żadnego doświadczenia w trenowaniu klubu, a co dopiero w graniu przeciwko Guardioli o puchary to czysta głupota

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:21

Aurier to już dawno na zbity pysk z tego klubu powinien wylecieć za te wszystkich faule w polu karny i poza. Jak jest sissoko i winks na boisku to w ciemno możecie w bukach stawiać na przegrana. To jest ***** jedna wielka tragedia...

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:21

Son to tragedia dzis, co kontra to piłkę do City ***** mac

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:20

I cyk do gablotki

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:20

Szmaciarze :(

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:19

Sissoko ***** do wyjebania po sezonie
Nieudacznik za******

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:18

My nawet karnych nie potrafimy strzelać oprócz Kane. Lucas, Son, Dier, Sissoko robią to tragicznie. Z czym do ludzi. Licznik biję dalej kolejne kilka lat. Koniec tematu.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:17

20:2 w strzałach. Zostawmy Sissoko i Auriera bo daliśmy dupy jako zespół.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:16

Z City 90% zespolow wygląda jakby stawiali autobus więc nie winilbym Masona. Dla mnie Winks na plus. Aurier do wyjebania z klubu. Sissoko tak samo.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:15

Ja *******e Aurier

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:14

Aurier po raz kolejny daje dupy.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:12

Winks dalej na boisku xD

odpowiedz
Autor: Koniqczek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:12

Levy wywalił Mourinho tydzień przed finałem, żeby Mason i tak postawił autobus XD z tymże u Mourinho był chociaż plan jak kontry wyprowadzić i w ten sposób dwa razy ograł City, a dzisiaj to jest obrona Częstochowy i zero gry.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:12

Laporte tak po prawdzie to nie powinno być na boisku.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:09

Sissoko..

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:09

Typ stoi na słupku i ***** ślepy był jak mu piłka wpada za kolano

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:09

Ileż to już razy w tym sezonie, głupi faul z boku szesnastki i stracony gol

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:09

Na nim zawsze można polegać

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:09

Aurier kolejny raz ograny, Sissoko beznadziejnie w powietrzu.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:08

Brawo Aurier

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:08

z rożnego...

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:08

Brawo. Prze*ebmy wszystko.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 19:08

No i tyle. Cieniasy.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:53

>>KRIS napisał:
>>Kur.wa Siusioko wchodzi

zamienił stryjek :D

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:53

I najlepszy Lucas schodzi xD

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:51

Kur.wa Siusioko wchodzi

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:50

Taką kontrę spartolić.....Hojbjerg jeszcze ma pretesje, choć sam zawalił.

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:50

Co za idiota ...

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:49

Kur.wa Hojbjerg

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:49

Taką szansę spartolić...

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:48

Chyba son musi zejść. Nomokracji nawet nie potrafi na 3 metry

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:42

Większość naszych spotkań z City zawsze wyglądało tak samo, a na końcu dość często to my byliśmy do przodu. Oby było i tym razem tak samo.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:37

Komplementuje Harrego, mówi że mógłby Eriksen pomóc... niestety on gra dla Interu

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:35

Ogólnie: oni od 2 sezonów tylko bronią, co mają teraz robić? Robota Special one, kurvva

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:33

I know it's crazy, but it's still 0 0

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:32

>>Rusek napisał:
>>Klinsman się z nas napierdala aż miło
a czemuż to ?
opowiadaj !

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:30

O lo Celso nie mówię nawet. Son fatalna strata, Lucas nic, Kane ostrożny. Kurvva mać nie będzie z tego nic, nie łudźmy się

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:30

Winks standardowo chyba poszedł do toalety na początku mecz i z niej nie wrócił a Lo Celso mu trzymał drzwi...

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:27

Klinsman się z nas napierdala aż miło

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:25

Sam nie wiem, która drużyna jest bardziej żałosna. My udający, że nam zależy i że gramy w piłkę, czy City klepiący bezskutecznie piłkę.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:24

Ja uważam, że to City jest bliżej czerwieni. Jednak środkowi obrońcy są bardziej narażeni na popełnianie fauli.

Liczę na to, że taki był plan. Można było zakładać, że City będzie cisnąć. Więc może po to oszczędzaliśmy Bale, żeby dać się City wyszaleć i próbować czymś zaskoczyć.

Niech daje Ndomeble za Lo Celso i gramy. Później Bale. A jakbyśmy przegrywali to może i Lamela.

Gorzej jak się okaże, że w drugiej połowie nic się nie zmieni. Wtedy gol dla City będzie tylko kwestią czasu.

Ciągle wierzę. Taki los kibica ;)

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:24

Nasi lewonożni (oprócz Llorisa) to żenująco ...w polu Lucas tylko próbuje dziś być u nas w zespole cwaniakiem takich jakich mają zawodnicy z City . Musimy zdjąć pampersy i wyjść na drugą połowę z wiarą , mocą i się uda .
..

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:22

>>nnaderowy napisał:
>>Winks na ławę, Reguilon łeb pod zimną wodę, bo w 10 będziemy kończyć. Lo Celso wybitnie słaby. Nie wygląda to dobrze.

Lo Celso to ogólnie jest wybitnie słaby.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:22

Boli, ale dopiero będzie boleć

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:14

Winks na ławę, Reguilon łeb pod zimną wodę, bo w 10 będziemy kończyć. Lo Celso wybitnie słaby. Nie wygląda to dobrze.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:07

Reguilon będzie cud jak dzisiaj nie wyleci, Winks i Lo Celso są bezużyteczni. Kane tylko w obronie się przydaje. Aurier przegrywa każda piłkę ze Sterlingiem.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:03

Ten LO Celso to jest beznadziejniak na ****a

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 18:00

Sterling gwałci Auriera

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:59

Drugiej linii nie ma. Chciał Winksa to ma, ten schował się, a jak tylko dostanie piłkę to do tyłu od razu.Nie ma komu wziąć i rozegrać piłki. Niech jeszcze Siusioko wpuści

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:57

obrona Czestochowy...

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:55

jezu....

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:46

No niestety na happy end się nie zanosi.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:44

Ale g.owno, laga strata, Lo Celso jeszcze nie kopnął piłki. Gol dla City kwestią czasu

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:42

Ciekawe czy uda im się w pierwszej połowie podejść pod pole karne City.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:38

Autobus

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:37

>>Rusek napisał:
>>City się miało oszczędzać...

Na ławce jest Ederson, Aguero, Ake, Jesus czy Bernardo Silva. A że mają 25 dobrych graczy to już nasz pech.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 kwietnia 2021; 17:14

>>mefisto52 napisał:
>>City z jakimś dziwnym bramkarzem a Ederson na ławce.

Steffen broni w Carabao. Ndombele ostatnio bardzo cieniutki więc nie dziwi mnie obecność Winksa...

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:54

City się miało oszczędzać...

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:53

Czemu nie Bale??

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:52

Raczej ostatnia szansa na uratowanie tego sezonu w jakiś sposób.

City zaraz w LM gra i ostatnio nie wygląda już tak mocno.

Takie szanse trzeba wykorzystywać, a w czymś swojej przewagi trzeba szukać.

City faworytem, to jasne ale nie skreślam nas.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:46

City z jakimś dziwnym bramkarzem a Ederson na ławce.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:37

Lloris (C), Aurier, Alderweireld, Dier, Reguilon, Højbjerg, Winks, Lo Celso, Lucas, Son, Kane.

Dier, Winks :s

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:33

To jak będzie coś z tego ? Czy tradycyjnie wyjdziemy os.rani i przytotenhamimy jak zawsze ?

P. S. Mejson grubo jedzie, Winks w podstawie

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:24

Czekam na ten puchar ponad 9 lat o już nie chcę ani dnia dłużej. Proszę zróbcie to w koncu. COYS!

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 16:08

Choć jedna osoba w tym klubie umie uderzyć z wolnego https://streamable.com/2p6gch

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 25 kwietnia 2021; 13:06

Chce ktoś dołożyć swoje 3 grosze do zapowiedzi? :D

Bukmacherzy są bezlitośni. City 1.5, Spurs 6.0 :D

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 6%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 17%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Xznew70
Strona istnieje od: 4420 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 91
Newsów: 6388
Lista online: