» Derby Londynu! West Ham - Tottenham Hotspur.

dodał: Jablona dnia: 2019-11-23 01:33:27 komentarzy: 137

Proszę Państwa, dzisiaj pierwszy mecz, jako trener Tottenhamu Hotspur rozegra Jose Mourinho. Ciągnący się stycznia kryzys, który był przyćmiony dojściem do finału Ligi Mistrzów, spowodował zwolnienie po 5 i pół roku zwolnienie Mauricio Pochettino z roli Menadżera. Informacja o tym przyszła, jak grom z jasnego nieba. Niby wszyscy krytykowali zespół i ostatnią pracę Mauricio, jednak niewielu się spodziewało, że może faktycznie dojść do zwolnienia. Forma i czas zwolnienia budzą wiele negatywnych emocji względem Daniela Levego, który nie dał możliwości pożegnać się Pochettino z zawodnikami.

Teraz przychodzi jednak nowa twarz - Jose Mourinho. Dostał niełatwe zadanie, zażegnać kryzys i konflikty w zespole, kogo trzeba usunąć lub ściągnąć do klubu. The Special One znany jest z tego, że nie gryzie się w język, jednak co dla Nas, jako kibiców ważniejsze w każdym klubie zdobywał trofea. Chyba każdy marzy, aby zobaczyć, jak nasz ulubiony wstawia trofeum do tej słynnej na cały świat piłkarski 'gablotki'.

Przed dzisiejszym pytaniem rodzi się wiele pytań. Czy to dobra decyzja? Czy to piłkarze chcieli zwolnienia Pocha? Co Eriksenem, Tobym, Rosem? Czy Jan faktycznie ma kontuzję, a może jego kontuzja nazywała się 'Pochettino'? Czy Mou poradzi sobie w roli strażaka? i to najważniejsze: Jaki skład wyjdzie na West Ham?

Niestety w derbach nie zobaczymy naszego kapitana, Michela Vorm i Erika Lameli z powodu kontuzji. Reszta składu jest gotowa i do dyspozycji trenera. Manuel Pellegrini ma podobny problem, ponieważ kontuzję leczy podstawowy bramkarz Młotów - Łukasz Fabiański oraz Manuel Lanzini.

Mecz rozpocznie się o 13.30 i będzie transmitowany na Canal+ Sport 2.

 

Dziękuję za wszystko i powodzenia Mauricio!


Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Lolo Wysłano: 25 listopada 2019; 17:35

Fajny krótki film o Sonie :)

https://old.reddit.com/r/soccer/comments/e1iff7/heung_min_son_national_treasure/

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 listopada 2019; 12:26

Pojawiało się wiele dyskusji odnośnie obsady bramki. Moje przemyślenia - Gazzaniga dostał życiową szansę związaną ze zmianą szkoleniowca i kontuzją Llorisa. Według mnie jedną ze spraw, która pogrzebała Pochettino była upartość w stosunku do Francuza, który wyczyniał debilizmy(celowo użyłem tego słowa, to nie były błędy w sztuce, tylko akty głupoty), jestem przekonany, że gdyby Francuz się nie połamał, w następnym meczu stałby między słupkami. Jeśli Gazzaniga będzie się starał do końca sezonu będzie numer 1, jeśli chodzi o obsadę bramki.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 listopada 2019; 12:21

>>nnaderowy napisał:
>>Chyba pierwszy raz w życiu, obejrzałem mecz a całości z odtworzenia, jak tylko dziecioki posnęły to link od jerry'ego (wielkie dzięki, piwo masz u mnie, jakość petarda). <br />
<br />
I tak sobie myślę, że w 3 dni obrony nie naprawisz, wielu innych rzeczy też nie naprawisz. Ale to, co się stało z Alli'm to jest nieprawdopodobne. Z wozu z węglem stał się dawnym dobrym Dele, tylko silniejszym fizycznie. Ta jego nonszalancja połączona z gracją, nie ma drugiego takiego który tak to potrafi łączyć, a dziś znów to pokazał. Co zrobił przy bramce Lucas'a to za takie rzeczy kocham piłkę.<br />
<br />
I tu mi się nasuwa taka myśl, że piłka naprawdę jest kompletnie nieprzewidywalna. Taki Dele, który z Maurycym raczej konfliktu nie miał, bo dziękował mu na Instagramie, trafia do Mou, z którym kiedyś nie chciał pracować (może dalej nie chce?) I gra mecz sezonu. Dla mnie MOTM zdecydowanie, pomimo słabszej drugiej części.

Nie ma sprawy i trzymam za słowo:). Odkryłem te strony z racji domowych awantur z żoną(najgorsze są mecze w czasie lunchu w sobotę), po naszych popisach stwierdziłem, że nie warto zaburzać harmonii w domu kosztem mizernej postawy drużyny w ostatnich tygodniach/miesiącach. Na "hdmatches" możesz ściągnąć pierwszą połowę w trakcie przerwy, ale różnie bywa z szybkością, a jakość, rzeczywiście świetna.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 listopada 2019; 09:05

>>nnaderowy napisał:
>>Ja tam się z nich już nawet nie śmieję, bo to jak kopać leżącego. My najgorszy początek sezonu od nie wiadomo kiedy, który spowodował zwolnienie trenera który od 5 lat z hakiem nas trenował, a oni ze swoim cudotwórcą, którego zarząd nie ma w planach zwolnić i punkt przed nami. I ujemny bilans bramkowy. Poch do nich, wątpię chyba że na złość Levy'emu. Ja bym stawiał Bayern jak nie Bayern to United jak nie United to Real, później długo długo nic i gdzieś tam Arsenal na szarym końcu chętnych.

Mam nadzieję, że Poch ma trochę oleju w głowie, niech sobie chłopak odpocznie do końca sezonu, ciężko pracował przez ostatnie kilka lat. W międzyczasie niech nauczy się niemieckiego, przynajmniej podstawy i od lata weźmie robotę w Bayernie lub w PSG. Niech osiągnie coś, jak weźmie fuchę w United czy Arsenalu to sobie pogrzebie karierę, to dwie bomby, których nikt nie rozbroi przez kilka lat.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 24 listopada 2019; 20:54

Ja tam się z nich już nawet nie śmieję, bo to jak kopać leżącego. My najgorszy początek sezonu od nie wiadomo kiedy, który spowodował zwolnienie trenera który od 5 lat z hakiem nas trenował, a oni ze swoim cudotwórcą, którego zarząd nie ma w planach zwolnić i punkt przed nami. I ujemny bilans bramkowy. Poch do nich, wątpię chyba że na złość Levy'emu. Ja bym stawiał Bayern jak nie Bayern to United jak nie United to Real, później długo długo nic i gdzieś tam Arsenal na szarym końcu chętnych.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 24 listopada 2019; 20:25

Najbardziej śmieszą mnie fani Woolwich którzy uważali, że Emery jest lepszym trenerem od Pocha i teraz ci sami fani błagają o zatrudnienie Pochettino w swoim klubie :D

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 24 listopada 2019; 20:16

Przed meczem z Sheffield dwa tygodnie temu, którego nie mogłem obejrzeć, miałem w głowie taką dziwną wizję, która wydawała się wtedy dosyć nieprawdopodobna. Pochettino zwolniony, Jose Mourinho na ławce trenerskiej. Ta myśl nabawała mnie ekscytacją, wyobrażałem sobie te jego wszystkie cięte riposty z dziennikarzami, okrzyki na ławce trenerskiej... Ale wydawało mi się jednak, że tak się jednak nie stanie, bo skąd Levy mógłby tak po prostu zwolnić Pocha i do tego zatrudnić Mourinho.

No i cóż dwa tygodnie później moje wyobrażenia stały się rzeczywistością. Wciąż to takie surrealistyczne, jeszcze nie cały tydzień temu Poch był tutaj i mówiło się jak przebudować zespół w styczniu, jakie nazwiska dla niego ściągnąć.

Jeżeli chodzi o mecz z WHU to znacząca różnica jaką zauważyłem to to, że nie rozgrywamy od tyłu, tylko gramy bardziej bezpośrednio. Oczywiście również zaangażowanie było widać, że jest większe, wygrywaliśmy większość długich piłek, co nie miało nigdy miejsca za ostatnich tygodni Pocha.

Widać było również zmianę formacji, wprawdzie bez piłki było to standardowe 4-2-3-1, jednak bez piłki Davies wskakiwał do środka obrony, Son grał skrajnie na lewym skrzydle, a Lucas schodził do środka z prawego skrzydła. Dele wkońcu zagrał na 10 i w ataku to wyglądało naprawdę dobrze. W obronie również dobrze się broniliśmy gdzieś do tej 60 minuty, gdzie już widocznie opadliśmy z sił.

Dla Pocha mam ogromny szacunek i miejsce w moim serduchu co zrobił dla tego klubu, ale to że został zwolniony to dla mnie dobra decyzja zarządu. Brawa dla Levy'ego że nie sprowadził jakiegoś Howe'a czy innego trenera z ";projektem" tylko zatrudnił specjalistę w wygrywaniu, który pomoże nam w końcu postawić tą kropkę nad i.

COYS!

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 24 listopada 2019; 19:29

Myślę, że prawie każdy z nas woli Diera na ŚO niż ŚPD, tymbardziej, że środek pola mamy dobrze obsadzony, problemem jest to, że Mourinho go chciał w United jak grał jako ŚPD, ponadto Siwy Zgred lubi grać takimi zawodnikami, po to ściągnał np. Matić'a do United (tak mi się wydaje).

odpowiedz
Autor: nuanda Wysłano: 24 listopada 2019; 18:52

Przemyślenia po debiucie portugalczyka, często dla mnie samego zaskakujące:
1. Za wcześnie na jakieś kategoryczne, jednoznaczne opinie, celujące na resztę sezonu.Poczekajmy na mecze z autobusami, poczekajmy na mecze hojrakami. Poza tym Solskjer też miał świetny start...więc wszystko trzeba wziąć w nawias, że to trzeba podzielić przez entuzjazm kibica;) ale parę twierdzeń można zaryzykować...
2. Wszyscy grali z większym animuszem i determinacją niż ostatnio, bardziej biegali i walczyli, bardziej im się chciało. Na ile to kwestia głowy i mentalności (tak jak my kibice im też mógł udzielić się entuzjazm nowości, to na prawdę działa) a na ile efekt, że "teraz mi się chcę" - to nie wnikam bo sądzę, że jednej dobrej odp nie ma.
3. Dla mnie Dyer, przy całej sympatii do niego,udowodnił tym występem że odstaję od reszty. Czy to kwestia formy tu i teraz czy ogólnego talentu w ogóle to inna sprawa. Mnóstwo strat, niecelnych podań i podań do tyłu również wtedy gdy była okazja bezpiecznie pchnąć akcję do przodu. Powolny, nieporadny w defensywnie, nieobecny w ofensywnie. Najsłabszy w Spurs.
3. Zupełnie odmieniony Aurier... Jak maszyna. Tak w swych najlepszych czasach grywał Rose, może też mu wróci...;) Oczywiście Dele też najlepszy mecz od miesięcy. Ale u niego już od paru meczów można było zaobserwować zwyżkę.
4. Zdecydowanie skład wybrany pod kątem konkretnego przeciwnika czyli west hamu. Najlepszy przykład ofensywny i zadziorny Aurier na Andersona a defensywny i nieryzykujący Ben Davies na drugiej stronie. Podobnie gra na dwóch środk. pomocników i ustawienie ich mocno defensywnie aby zneutralizować ofensywny środek młotów. Niby nic nowego ale jakoś mnie to przekonuję.
5. Te same grzechy mentalne co ostatnio, gdy o mały włos nie tracimy wszystkiego pod koniec meczu.
6. Miejsce widzenia zależy jednak od siedzenia...zaczynam czuć dziwną sympatię do Mou, te miny które robione dla innych wk...ły wczoraj mnie nakręcały i cieszyły...masakra. Ale poczekajmy do pierwszych niepowodzeń i reakcji Mou na nie. Wtedy wyjdzie prawdziwy "nowy" Mourinho.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 24 listopada 2019; 17:10

>>;PawełTH napisał:
>>No i dobry mecz Auriera, Mou zrobi z niego potwora.

Gdyby gwizdali tak jak przy niezuznanej bramce CR pałace z Live, to WHU by dostal karnego po faulu auriera w polu karnym, a wtedy ten występ by nie był taki dobry

odpowiedz
Autor: schnapii Wysłano: 24 listopada 2019; 13:47

Niestety u niego jest jeden problem,odcina mu mózg,oczywiście to tylko moje obserwacje z kilku meczy co oglądałem tott ;)

odpowiedz
Autor: PawełTH Wysłano: 24 listopada 2019; 13:28

No i dobry mecz Auriera, Mou zrobi z niego potwora.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 24 listopada 2019; 12:03

>>schnapii napisał:
>Witam, jestem tutaj nowy i nie ukrywam,że założyłem tutaj konto ze względu Jose Mourinho ;)
Pozdrawiam <img src=

Cześć, dobrze widzieć nowe 'twarze'. Liczymy, że zostaniesz na dłużej!

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 24 listopada 2019; 11:34

Kurde za wczesna godzina jeszcze już poprawiam, my bad

odpowiedz
Autor: schnapii Wysłano: 24 listopada 2019; 10:28

Mortal, oni grali z West Ham :D

Witam, jestem tutaj nowy i nie ukrywam,że założyłem tutaj konto ze względu Jose Mourinho ;)
Pozdrawiam

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 24 listopada 2019; 10:16

"Masz rację, Kane dzisiaj był kapitanem z krwi i kości."

Odnośnie tego, to tego kapitana najbardziej było widać, jak Sissoko leżał na murawie i zwijał się z bólu wszyscy pokazują, żeby wybić piłkę, a WHU nadal grało, więc co zrobił Harry? Wleciał z impetem z bara w gościa, który nie chciał wybić piłki, mniejsza, że już nie miał jak zabrać piłki, zrobił po prostu to co powinien kapitan, zawalczył o swoich ^^

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 24 listopada 2019; 08:15

"Jak Pochettino kocham, tak nie jest ta drużyna na etapie rysowania serduszek na tablicy. " o kurde idealna metafora.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 24 listopada 2019; 01:49

>>;Damian napisał:
>>Wszyscy chwala Alliego (i slusznie), a nikt nie zwrocil uwagi na swietna gre Harrego. Kane zagral doskonaly mecz. Dawal nie tylko sporo w ofensywie, ale rowniez sie cofal. Sporo powrotow do defensywy, wygrane pojedynki glowkowe, gra kombinacyjna w obrebie naszego trio, bramka. Nie wiem ile przebiegl kilometrow, ale strzelam, ze w zadnym innym meczu w tym sezonie nie przebil dzisiejszego wyniku.

Masz rację, Kane dzisiaj był kapitanem z krwi i kości. I myślę, że nim pozostanie. Nie wiem czy Lloris po powrocie nie wyląduje na ławce. Raczej nie jest to to typ bramkarza pod Mou. A ja będę więcej niż szczęśliwy jak straci miejsce w 11.

Wracając do Kane'a to to jest najlepszy nasz piłkarz. Napadzior z taką długą piłką po cofnięciu się gdzieś tam do drugiej linii to nie jest częsty przypadek. Plus widać że wystarczyły trzy dni, żeby złapał tego zadziora. Tego mi w tym sezonie brakowało, charakteru. A wystarczył jeden mecz, żeby się przekonać, że on w tych chłopakach jest. Jak Pochettino kocham, tak nie jest ta drużyna na etapie rysowania serduszek na tablicy. Tutaj trzeba kogoś kto zarówno dobre jak i złe emocje z tych chłopaków wyciągnie, a może kimś takim będzie Jose.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 24 listopada 2019; 00:55

Wszyscy chwala Alliego (i slusznie), a nikt nie zwrocil uwagi na swietna gre Harrego. Kane zagral doskonaly mecz. Dawal nie tylko sporo w ofensywie, ale rowniez sie cofal. Sporo powrotow do defensywy, wygrane pojedynki glowkowe, gra kombinacyjna w obrebie naszego trio, bramka. Nie wiem ile przebiegl kilometrow, ale strzelam, ze w zadnym innym meczu w tym sezonie nie przebil dzisiejszego wyniku.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 23 listopada 2019; 23:55

Chyba pierwszy raz w życiu, obejrzałem mecz a całości z odtworzenia, jak tylko dziecioki posnęły to link od jerry'ego (wielkie dzięki, piwo masz u mnie, jakość petarda).

I tak sobie myślę, że w 3 dni obrony nie naprawisz, wielu innych rzeczy też nie naprawisz. Ale to, co się stało z Alli'm to jest nieprawdopodobne. Z wozu z węglem stał się dawnym dobrym Dele, tylko silniejszym fizycznie. Ta jego nonszalancja połączona z gracją, nie ma drugiego takiego który tak to potrafi łączyć, a dziś znów to pokazał. Co zrobił przy bramce Lucas'a to za takie rzeczy kocham piłkę.

I tu mi się nasuwa taka myśl, że piłka naprawdę jest kompletnie nieprzewidywalna. Taki Dele, który z Maurycym raczej konfliktu nie miał, bo dziękował mu na Instagramie, trafia do Mou, z którym kiedyś nie chciał pracować (może dalej nie chce?) I gra mecz sezonu. Dla mnie MOTM zdecydowanie, pomimo słabszej drugiej części.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 23 listopada 2019; 23:10

Lolo świetna robota, że wystawiłes wszystkie brameczki. Mega dla osoby, która nie mogła obejrzeć.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 19:38

>>Mortal napisał:
>>Kurczę no, ja jak tego słucham to mam banana na twarzy, nie wiem czy dobrze wyjdziemy na zwolnieniu Pocha, ale cieszy mnie ten powiew świeżości. Cieszy mnie Mou, który w wywiadach mówi, że bywał na trybunach i studiach komentatorskich i zadawał sobie pytanie co on tutaj robi, przecież to nie jego miejsce. I widać w nim tę pasję do piłki nożnej, widać szczęście, że wrócił do tego co robi najlepiej, myślę, że zdał sobie sprawę ze swoich błędów w poprzednich drużynach i tym razem ich nie popełni. <br />
<br />
Ogólnie pierwsze wrażenie mega pozytywne.

Ogladałem krótki wywiad z nim na BT Sport, otwarcie przyznał, że stracił entuzjazm w United, teraz widać w nim radość i motywację - jeszcze trochę i zacznę go lubić:). Im dłużej to utrzyma, tym lepiej dla niego samego, jego podopiecznych i oczywiście dla nas:)

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 18:46

Kurczę no, ja jak tego słucham to mam banana na twarzy, nie wiem czy dobrze wyjdziemy na zwolnieniu Pocha, ale cieszy mnie ten powiew świeżości. Cieszy mnie Mou, który w wywiadach mówi, że bywał na trybunach i studiach komentatorskich i zadawał sobie pytanie co on tutaj robi, przecież to nie jego miejsce. I widać w nim tę pasję do piłki nożnej, widać szczęście, że wrócił do tego co robi najlepiej, myślę, że zdał sobie sprawę ze swoich błędów w poprzednich drużynach i tym razem ich nie popełni.

Ogólnie pierwsze wrażenie mega pozytywne.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 18:43

Dobra ostatni może nie cytat, bo nie chcę mi się tłumaczyć całej wypowiedzi, ale powiedzmy, że skrót wypowiedzi Mou dla telewizji Spurs

Dziennikarz: To co bardzo cieszyło, to twoja celebracja po 2 bramce, to właśnie pasja o której wspominałeś?

Mou: Nie chodzi tylko o pasję, to była sytuacja, którą przerabialiśmy na treningu, Lucas wbiegający na pozycję, po sekwencji, którą ćwiczyliśmy na treningu, ja i mój zespół rozmawialiśmy o tym, przygotowaliśmy to, przećwiczyliśmy, a potem to się udaje podczas meczu i... To najlepsze uczucie jakie może poczuć trener.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 18:25

>>Mortal napisał:
>>Mou na konferencji pomeczowej (moje tłumaczenie wyrywkowe)<br />
<br />
"Taktyka jest mocno dostosowana pod obecnych zawodników, staram się dawać zawodnikom komfort, szczególnie w tym nadal emocjonalnym momencie, a przez dawanie im komfortu rozumiem stawianie na nich i pytanie co mi mogą zaoferować (w czym się czują najlepsi). Czasem sprawy się komplikują i wymagamy od zawodników rzeczy, których nie są w stanie zaoferować. Ja staram się dawać chłopakom najlepsze zadania dostosowane do ich umiejętności (...)"<br />
<br />
Kurczę ja to kupuję, a poza tym jest jeszcze fajny fragment o tym, że w szatni nie było muzyki od 9 miesięcy i chciałby, żeby z meczem były związane emocje - Po wygranej, żeby w szatni były uśmiechy i grała muzyka a nie "ok wygraliśmy", a jak przegrywamy też mają być emocje, a nie sytuacje, że po kilku godzinach od przegranego meczu lądujesz z kolegami w nocnym klubie.

Czy tylko mi się wydaje, czy Mourinho jakoś dojrzał, jest bardziej wyluzowany ale też jakby inny. No zobaczymy, jak to będzie z czasem, musimy punktować, zwycieżać, we wtorek zameldować się w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Pierwsza weryfikacja będzie z United. Pomyślałem sobie też, że jakoś trudno mi uwierzyć by Spurs z Mou na ławce tak ciężko sobie radziło z towarzystwem: Liverpool, Arsenal, City, United, Chelsea w bezpośrednich spotkaniach.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 18:14

Mou na konferencji pomeczowej (moje tłumaczenie wyrywkowe)

"Taktyka jest mocno dostosowana pod obecnych zawodników, staram się dawać zawodnikom komfort, szczególnie w tym nadal emocjonalnym momencie, a przez dawanie im komfortu rozumiem stawianie na nich i pytanie co mi mogą zaoferować (w czym się czują najlepsi). Czasem sprawy się komplikują i wymagamy od zawodników rzeczy, których nie są w stanie zaoferować. Ja staram się dawać chłopakom najlepsze zadania dostosowane do ich umiejętności (...)"

Kurczę ja to kupuję, a poza tym jest jeszcze fajny fragment o tym, że w szatni nie było muzyki od 9 miesięcy i chciałby, żeby z meczem były związane emocje - Po wygranej, żeby w szatni były uśmiechy i grała muzyka a nie "ok wygraliśmy", a jak przegrywamy też mają być emocje, a nie sytuacje, że po kilku godzinach od przegranego meczu lądujesz z kolegami w nocnym klubie.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 17:53

Nie cieszę się. Nie lubię peanów i ogłaszania mistrza w październiku. Tak zawsze było po miesiącu gry z Arsenalem:)

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 17:48

>>kiriak napisał:
>>Leicester dochodzi na 6 punktów do Live, którego zbawcy PL z Polski zrobili już miszczem

Nie ciesz się tak, miejsca na podium są 4, City i Liverpool bym odrzucił, są poza naszym zasięgiem, musimy gonić Lisy i Smurfy:)

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 17:45

Pospieszylem się, jebancy z Live

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 17:41

Leicester dochodzi na 6 punktów do Live, którego zbawcy PL z Polski zrobili już miszczem

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 17:14

>>nnaderowy napisał:
>>Kurde nie mogłem obejrzeć. Macie jakieś strony gdzie są wrzucane całe mecze? No i jak tam Dier sobie radził?

https://fullmatchsports.co/west-ham-united-vs-tottenham-hotspur-full-match-highlights/

https://hdmatches.com/2019/11/23/video-west-ham-united-vs-tottenham-hotspur-highlights-full-match-23-november-2019/

Dier w miare ok, z tej dwójki Winks/Dier, ten pierwszy bardziej widoczny. Eric potrzebuje więcej czasu, możliwe że zrestartuje się przy nowym trenerze.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 17:07

Też chcę obejrzeć powtórkę

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 23 listopada 2019; 16:55

Kurde nie mogłem obejrzeć. Macie jakieś strony gdzie są wrzucane całe mecze? No i jak tam Dier sobie radził?

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 16:21

Dali się zrobić: https://streamja.com/LZ5O

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 16:13

A Arsenal przegrywa u siebie :)

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 15:48

Wreszcie wygrana na wyjeździe. Ostatnie 30 minut słabe, ale to efekt wielu miesiecy zaniedbań, ileż to było takiech spotkan, mam nadzieje, że Mourinho to wyeliminuje i nauczy naszych kontroli gry przy takim stanie rzeczy.

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 15:46

3 gole strzelone + 4 zmarnowane setki przez Kane i Lucasa. Dias na SO musi być kupiony w zimie. Czy kogo obi tam wybiorą.

Dele niech nie robi kwaśnych min jak jest zmieniany

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 23 listopada 2019; 15:35

Mecz moglismy spokojnie wygrac 5-6 bramkami. Ostatnie 15 minut gowniane, ale moze to i dobrze, przynajmniej Mou widzi nad czym musimy pracowac. Nie ma co plakac, wygrywamy pierwszy mecz ligowy na wyjezdzie od prawie roku. Wyjezdzamy z 3 punktami, w koncu.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 15:30

Dowieźli, chwała ci Panie

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 23 listopada 2019; 15:27

No mogła być spokojna wygrana, ale trzeba cieszyć się z 3 punktów. Ten Antonio zawsze nam sprawia kłopoty. No jeszcze dużo pracy w defensywie Panie Mourinho. Nie wiem czy zauważyliście, ale jak Jose idzie usiąść na ławkę wymienia się z asystentem przy linii.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 listopada 2019; 15:25

Z 3:0 zrobiła się wygrana na farcie. Gdyby nie var to byłby remis. To na pewno do poprawy ale na dzień dzisiejszy tylko punkty się liczą, nie okoliczności.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 15:25

Wyszedłem minutę przed końcem z pokoju bo myślałem, że już sobie nie dadzą wcisnąć.

https://streamable.com/ivlyl

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 listopada 2019; 15:19

Najbardziej liczę na wypracowanie Mourinho w fazie pucharowej ligi mistrzów. Tam zostały największe emocje w tym sezonie.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 15:17

DNA Tottenhamu jest w nich silne :)

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 listopada 2019; 15:17

Dele i Lo Celso na 10tce. Środek pola Dier, Winks, Sissoko, Ndombele. Wanyama i Eriksen na sprzedaż nie ma co nimi grać. Sissoko też na prawej obronie można wystawiać, żeby więcej grał. Jak Toby chcę odejść to też więcej stawiać na Foytha w tym sezonie. W lato trzeba kogoś dokupić.

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 23 listopada 2019; 15:16

Kurde brzydki mecz się zrobił od ok 60 minuty. Trochę to martwi

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 15:12

Dobra szybka porcja przemyśleń i pytań, zapraszam do dyskusji

1. Prawdziwym sprawdzianem nie będzie mecz ani z WHU, ani z Live, ani z CHe, tylko jakimiś murarzami na których nie potrafiliśmy grać pod Pochem i to na nich najwięcej punktów traciliśmy

2. Sessegnon całkiem poza składem - Strasznie szkoda, bo miałem mega nadzieję co do niego, a tu się może okazać, że dłuuuuugo poczekamy na debiut

3. O ile uważam, że nominalną 3 z przodu powinna być Kane Son Lucas, tak dzisiaj Lucas mi się nie podoba i z chęcią bym zobaczył Lamele gdyby był dostępny.

4. Ciekawe jak będzie wyglądać nasz środek na dłuższą metę, bo bądź co bądź jest w czym wybierać WInks, DIer, NDombele, Sissoko, Wanyama, Dele, Lo Celso, Eriksen, Skipp

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 15:11

Jak Dele schodził to tez patzyliscie na jego minę i schodził jakby obrażony? Jeśli ma jakieś pretensje to ja nie mam słów wtedy..

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 15:09

Daj za Winksa Ndombele i masz najlepszy skład na te chwile

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 15:09

Kiedy Poch wystawił z przodu Son Kane Lucas? Kiedy w środku zagrał Dier Winks i Dele? Do tego Davies zamiast Rose i masz efekty

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 15:09

>>mefisto52 napisał:
>>;Pytanie tylko z czego wynika dzisiaj dobra gra bo Jose miał 3 dni i oprócz własnej taktyki nie mógł wnieść nic przez ten czas. Tak słaby West Ham swoją drogą ale czy myślicie, że piłkarze grali ostatnio pod zwolnienie Pochettino? Nie bardzo chce w to wierzyć ale różnica w zaangażowaniu jest znaczna.


Grali na zwolnienie, normalka w dzisiejszym futbolu :)

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 listopada 2019; 15:07

Pytanie tylko z czego wynika dzisiaj dobra gra bo Jose miał 3 dni i oprócz własnej taktyki nie mógł wnieść nic przez ten czas. Tak słaby West Ham swoją drogą ale czy myślicie, że piłkarze grali ostatnio pod zwolnienie Pochettino? Nie bardzo chce w to wierzyć ale różnica w zaangażowaniu jest znaczna.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 listopada 2019; 15:05

Trzeba oddać klasę Antonio przy tej bramce, to nie był efekt naszego frajerstwa.

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 15:03

Tu mogło być 6:0 na lajcie a jeszcze się skończy 3;3 xd

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 15:02

https://streamable.com/qwsug

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 15:00

Ah tak, czyste konto to przeżytek.

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:58

Zmieńcie tego Kane ...

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:57

Dobra dawac zmiany. LoCelso za Dele i inne

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:50

A i tak maja po bramce

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:50

Hary kejn i Moura razem zmarnowali dzisiaj 4 stuprocentowe sytuacje xd

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:49

Gazza prawie z asystą :D

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 23 listopada 2019; 14:48

Dier jest w formie jakiej jest, ale generalnie rozumiem ten wybor. Na przestrzeni miesiecy przegrywalismy srodek w zasadzie z kazda druzyna. Dzisiaj o dziwo wyglada to lepiej z para na ktora sam bym nigdy nie postawil. Nie ma zabawy z bramkarzem tylko daleki wykop, nie ma klepania na wlasnej polowie, jest dwojka srodkowych defensywnych, w koncu gramy trio Kane-Lucas-Son. Efekt? 60 minuta 3:0, dalej cisniemy, a WHU bez pomyslu,

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:44

>>jerry napisał:
>>>>Mortal napisał:<br />
>>Odnośnie Diera, to mam dziwne przeczucie, że on może zostać nowym Fellainim xD Niby wszyscy na niego marudzą i się z niego śmieją, a pod Mou odżywa i wykorzystuje swój potencjał.<br /><br />
<br /><br />
Jakby nie było to Mou coś widzi w Dierze, bo jeszcze jak trenował MU pojawiały się plotki, że by chciał go u siebie, mimo, że już wtedy u nas grał mocno przeciętnie. <br />
<br />
On z niego chce zrobić Lamparda, Dele jest chyba nawet w tym samym wieku co obecny trener Chelsea był, kiedy tą drużynę obejmował Mourinho

Ja tu o Dierze nie Dele jak coś :x

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:41

https://i.imgur.com/5ThVTmW.jpg


xD

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:41

No cudo

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 14:40

>>Mortal napisał:
>>Odnośnie Diera, to mam dziwne przeczucie, że on może zostać nowym Fellainim xD Niby wszyscy na niego marudzą i się z niego śmieją, a pod Mou odżywa i wykorzystuje swój potencjał.<br />
<br />
Jakby nie było to Mou coś widzi w Dierze, bo jeszcze jak trenował MU pojawiały się plotki, że by chciał go u siebie, mimo, że już wtedy u nas grał mocno przeciętnie.

On z niego chce zrobić Lamparda, Dele jest chyba nawet w tym samym wieku co obecny trener Chelsea był, kiedy tą drużynę obejmował Mourinho

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:40

gol na 3:0: https://streamable.com/ws38s

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 23 listopada 2019; 14:39

Dawac do 5. Lecimy z pogromem :D

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:38

>>Mortal napisał:
>>;Dobra nie da się tego już przegrać nie? XD

przegrać się nie da ale Kane moze miec kontuzje kostki i wyelciec na miesiac czy dwa XD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 14:38

Uff, oby nic

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:38

kontuzja XDDDDDDDDDDDD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 14:38

*****, kostka

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 23 listopada 2019; 14:37

jedziem jedziem

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:37

Dobra nie da się tego już przegrać nie? XD

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:37

Jezu, jaka asysta Auriera :O

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:37

jest 3:0, a na lajcie moglo byc 5/6;0 XD

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:37

hary kejn z golem nie dziekujcie XD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 14:37

Ale jedziemy z tymi bąbelkami:)!

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:36

Moura powinien mieć już dzisiaj już hat trick XD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 14:36

Zadupczyl

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:35

Lucas xD

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:32

Odnośnie Diera, to mam dziwne przeczucie, że on może zostać nowym Fellainim xD Niby wszyscy na niego marudzą i się z niego śmieją, a pod Mou odżywa i wykorzystuje swój potencjał.

Jakby nie było to Mou coś widzi w Dierze, bo jeszcze jak trenował MU pojawiały się plotki, że by chciał go u siebie, mimo, że już wtedy u nas grał mocno przeciętnie.

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:29

no jak teraz nie wygraja tego meczu, to stadion Spurs rozebrać i zasiać kartofli bo to żenada bedzie xddd

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 23 listopada 2019; 14:26

>>harykejn napisał:
>>Jose Mourinho wygrane mecze w 2019 roku jako trener Spurs na wyjezdzie - 1<br />
<br />
Poch - 2 wygrane w 2019 roku,,,

Radzę poczekać, bo już nie taką przewagę roztrwanialiśmy :D

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:26

Jose Mourinho wygrane mecze w 2019 roku jako trener Spurs na wyjezdzie - 1

Poch - 2 wygrane w 2019 roku,,,

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:24

36 - José Mourinho has won all 36 of his Premier League games when his sides have been leading by 2+ goals at half-time. Inevitability.

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:23

no i rzuty rożne bierze Winks, rzuty wolne Dier i zapominamy o Eriksenie. A będzie tylko lepiej panowie

do obrony i tak trzeba kupic 3 graczy i bramkarza

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 listopada 2019; 14:22

Widać różnicę w obronie, caly zespół asekuruje i wraca. Nie dostajemy kontry w 8 minucie na 1:0 za to duży plus. Dele na 10tce dziś pozytywnie. Powinniśmy budować 11stke od niego i z Eriksenem na trybunach. W ofensywie spokojnie, bez podpalania się a i tak mogliśmy strzelić już ze 4 gole. Rzuty różne Winksa na pewno lepsze niż Duńczyka. Boję się Diera regularnie w 1 składzie ale przy Mourinho i regularnym rytmie meczowym może się odbuduje. Jedynie irytują mnie te wykopy od bramki jak najdalej ale tylko w przypadku Gazzanigi, bo on potrafi dobrze rozegrać nogami. Gdyby tak grał Lloris to lepsze to niż jego kiwki i wykopy w aut. Sprzedać tych, którym się nie chce i w lato robić korekty. Bo wbrew pozorom rewolucja nie jest potrzebna.

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 23 listopada 2019; 14:19

No i można grać jednocześnie Kanem, Sonem i Lucasem? Można :D Alli trochę odżywa

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 14:19

Jest fajnie, Alli super, cieszę się z Lucasa

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 14:19

Brawo! Wreszcie Dele jakiego się chce oglądać, super Son, pracowity Lucas, spokojnie w defensywie.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:19

Dzięki Lolo za powtórki. Dawaj jeszcze jak coś

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:18

Dele ładnie odżył, oby tylko rozsądnie dał się prowadzić bo kolejna kontuzja i znowu będzie lipa. W 60 minucie LoCelso za niego

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:18

Pięknie!!

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:18

2:0 a Harry i Moura mieli po setce do strzelenia jeszcze

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:17

Obie bramki praktycznie zaczęły się od Dele, świetny mecz jak na ten moment on gra

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:16

Nie ma w składzie Eriksena, Jana, Rose a ludzie pisali że bez nich nie da sie "11" ułożyć xd sprzedać ich i tyle bo nic nie grają

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:15

Dawac teraz tego Nubela z Schalke za darmo bo to topowy bramkarz na lata

Dias na SO, nowy LO, nowy PO i lecimy po wygranie w LM i mistrzostwo za rok

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:14

druga bramka: https://streamable.com/y0u8g

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:14

Eriksen na ławce, Moura w pierwszym, Davies na LO dlatego Poch został pogoniony, a przyszedł Jose

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 23 listopada 2019; 14:13

lucasss

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:13

Co ten Alli xD

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:13

Lucas gol

tak jest, czekalem na niego w 1 skladzie od dawna

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 23 listopada 2019; 14:12

Faul na czerwo. Wjechal na urwanie nogi.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 14:12

Jest na razie dobrze, wreszcie im się chce, coś mam wrażenie że Jose będzie budował środek pola w oparciu o Dele. Słyszeliście co mu powiedział na treningu? Spytał się: "Jesteś Dele, czy jego bratem? ";Dele" - odparł Alli, a Jose na to - "To graj jak Dele":)

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:11

Bramka Sona: https://streamable.com/upm0a

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:10

Powinna być czerwona dla WHU.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:10

Kierwa co z Sonem??

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:10

czerwona to powinna być

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:09

Winks w sumie bardzo przyzwoity mecz jak na ten moment i pokiwa i piłkę wyprowadzi i w defensywie robi swoje.

Dier - Mało go widzę, tak trochę podaj odegraj, ale nadal jeden z lepszych jego meczy od dawna chyba xD

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:09

no i uj Son sfaulowany, oby to nie była poważna kontuzja...

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:08

Kibic durny jest: szpomina co wyrzekał o siwym. Mówię o sobie

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:08

ogólnie to WHU gra dramatyczny mecz jak wczesniej w sezonie a ich bramkarz to poziom Vorma

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:07

Józef, Józef

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 listopada 2019; 14:07

Dele sobie przypomina jak się kopie piłkę :D

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:07

Winks swoje robi, czarna robota w srodku, ładnie dosrodkował z roznego. Dier tak sobie, walczy mocno ale troche niecelnych podan

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 14:06

Sooonaldo

gramy, gramy

wcześniej był gol ze spalonego i Harry zmarnował setke

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:06

C'mon

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 23 listopada 2019; 14:06

Soooooon!!!!!

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 14:06

Sooooooooooooooooooooooooon

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 23 listopada 2019; 14:03

Gram coś czy gramy piach? Bo nie oglądam

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 23 listopada 2019; 14:03

Panowie piszcie jak najwięcej, jak gramy, bo nie mam szansy oglądać. Nadal piach? Dier z Winksem to kopalnia wylewow?

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 13:55

Ndombele kontuzja, a Fojt co gra to przecież na SO daje karne przeciwnikom więc póki co niech najwyżej na ławce siedzi xd

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 13:53

>>26King26 napisał:
>>ale kontuzja Ndombele ? Bo Foyth jest na lawce

Tak, Ndombele kontuzja, tak przynajmniej twierdzą komentatorzy BT Sport.

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 23 listopada 2019; 13:46

ale kontuzja Ndombele ? Bo Foyth jest na lawce

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 13:38

https://www.soccerstreams100.com/west-ham-united-vs-tottenham-match-preview/


do wyboru do koloru

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 23 listopada 2019; 13:37

Pora na cosezonową wtopę w WHU? :D

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 23 listopada 2019; 13:30

>>26King26 napisał:
>>Ja bym tylko Foytha za Alde wstawił <img src=

Kontuzja

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 23 listopada 2019; 13:29

Poratuje ktoś linkiem?

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 23 listopada 2019; 13:21

Ja bym tylko Foytha za Alde wstawił :) i dziwi mnie brak Ndombele, nawet na ławce.. ktoś coś wie, czy wybór Siwego?

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 12:37

Czemu ostro? Przecież Mou z Diera zrobi czołowego DP na świecie. Idealny wybór. A Winks jako 8 w środku daje radę. No i w końcu Moura od 1 minuty i mamy normalne skrzydła.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 listopada 2019; 12:33

Ostro Siwy pojechał z Dierem i Winksem w pomocy...oby!

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 12:32

Idealna 11. Come on your SPURS

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 01:48

Ja bym poszedł po tego Nubela. Dać mu fajna tygodniówkę i 1 skład będzie miał w topowej lidze a kontrakt ma do 2020.

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 01:46

W sumie się teraz na tym złapałem. Przeczytałem ze zabraknie kapitana i już miałem portki pełne ze jakaś kontuzja Kane XD

IMO teraz jest idealny czas dla nas żeby kupić bramkarza. Każdy inny duży klub ma swojego bramkarza na dłuższy czas albo kupił dopiero co. Jedynie PSG zostaje ale liga francuska nie jest atrakcyjna dla każdego. A jest kilka perełek do wzięcia i to za normalna kwotę 30-40m albo wręcz za darmo tylko trzeba działać. Ten młody zdolny bramkarz Milanu z rocznym kontraktem, młody zdolny bramkarz z Schalke chyba mu się kończy kontrakt i paru innych. A Llorisoei podziękować za tyle lat gry radości i trzeba iść dalej.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 23 listopada 2019; 01:40

Taka mnie myśl naszła teraz. Czy aby na pewno kapitanem zostanie Lloris?

odpowiedz
Autor: harykejn Wysłano: 23 listopada 2019; 01:39

Make Tottenham great again panie Mourinho

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 7%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Jveemsiu72
Strona istnieje od: 4374 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 40
Newsów: 6380
Lista online: