» Sprawiedliwy podział punktów. Everton - Tottenham 0:0

dodał: Radzio dnia: 2013-11-03 13:42:39 komentarzy: 46

Dziś w ramach 10. kolejki Premier League odbywa się spotkanie pomiędzy Evertonem, a Tottenhamem. Mecz zakończył się bezbramkowym remisem.

Podopieczni portugalskiego menedżera kapitalnie weszli w mecz. Od początku stwarzali sobie dogodne sytuacje, utrzymując się przy piłce, ale niestety nie ma znaleźli ostatniego podania. Gospodarze stworzyli sobie może dwie sytuacje, aczkolwiek Hugo Lloris świetnie interweniował. Kibice Spurs na pewno liczyli na lepszą drugą połowę spotkania.

Drugą połowę zdominowała drużyna Martineza, która zepchnęła gości do obrony. Posiadanie piłki Evertonu w drugiej połowie to ponad 60%. Przez cały mecz żaden zespół nie potrafił trafić do siatki i mecz zakończył się podziałem punktów.

Wielkie brawa dla Hugo Llorisa, który mimo fatalnego zderzenia z Lukaku kontynuował grę. Mogło to się skończyć dużo gorzej.

 

TOTTENHAM: Lloris; Walker, Chiriches, Dawson, Vertonghen; Paulinho, Sandro (Dembele 61'); Lennon (Sigurdsson 69'), Holtby (Eriksen 86'), Townsend; Soldado.

EVERTON: Howard, Baines, Coleman, Jagielka, Distin, Barry, Osman (Barkley 63'), McCarthy, Mirallas (Deulofeu 63'), Pienaar, Lukaku (Jelavić 86').

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: DamianSpurs Wysłano: 6 listopada 2013; 21:32

Na Goodison Park nie wygraliśmy od 2007r. a w tym sezonie pewnie mało kto wygra na tym terenie. Po pierwszych 45min. można było się domyślić że chcemy ten mecz wygrać, ale zamiast Dembele i Sigurdssona, ktory jest w niezłej formie grali Lennon i Sandro. Jak w drugiej połowie bardziej otworzył się Everton to tu Sandro by się przydał najbardziej natomiast Andre postanowił wprowadzić za niego Dembele.Moim bohaterem meczu bez dyskusji Hugo Lloris

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 6 listopada 2013; 19:32

Gdybyśmy kupili Lewandowskiego to skończyło by się to identycznie jak z Soldado. Tylko taniej.. :P

Ona też bez podania na nos nie wyżyje i też się cofa jeśli takich nie dostaje (patrz kadra)

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 6 listopada 2013; 12:04

Czyli Andre ma schować dumę do kieszeni i na kolana przed Adebayorem? W sumie co ma do stracenia...

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 6 listopada 2013; 09:44

Pewnie, że soldado nie jest wart 30 ban i go nie bronię tyle, ze jak pisałem o ade i o tym, że boasovi on nie pasuje to kolega Misiaczek odpisał, że cieszy się iż tego głupka już w tott nie ma. Ja z kolei zawsze pisałem, ze piłkarsko to najlepszy napadzior w tott i zadaniem avb jest zagospodarowanie go a nie obrażanie się na niego

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 6 listopada 2013; 09:13

Defoe ma jedną ważna i kluczową wadę. Jak tylko ma okazję do strzału to ładuje prosto w bramkarza -.-

odpowiedz
Autor: EventiS Wysłano: 5 listopada 2013; 20:54

Tak się przy okazji wypowiem. Można tutaj bronić Soldado i nie bronić, ale wart 30 baniek nie był. Adebayorowi przynajmniej można na główke dośrodkowanie dać, poza tym jest strasznie zwinny i szybki jak na swój wzrost. Porównując go np. do Petera Croucha to prawdziwy demon prędkości. Nasz drugi napastnik Jermain Defoe, może nie jest taki wysoki, ale jednego mu nie można odmówić. Nęka i urywa się przeciwnikom jak tylko może, potrafi bardzo dynamicznie urwać się z krycia i wystarczy wtedy tylko dobra prostopadła piła (jakie zagrywał mu Holtby w meczach pucharowych) i gol. Ostatni napastnik Harry Kane, myślę, że chłopak powinien dostawać więcej szans, bo to nasz nieoszlifowany diament.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 5 listopada 2013; 08:40

No i jeszcze jedna zaleta, chyba wszystkie mecze Tottenhamu byłyby pokazywane w C+ i nie byłoby dylematu Arsenal czy Tottenham puścić :D

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 5 listopada 2013; 08:27

Nam nie potrzebny jest Adebayor tylko Lewandowski który mimo że strzela z paru metrów do pustej to przynajmniej strzela :D 7 mln funtów pakujemy Borussii i bajeczny kontrakt i mamy napastnika. Nie wiadomo jak kluby podejdą do tego że nie będzie mógł grać w LM po nowym roku bo przecież gra w BVB w LM. Wiadomo, można pomarzyć o Lewandowskim ale jesteśmy jeszcze za nisko żeby sięgać po takiego piłkarza. Aczkolwiek myślę że byłby idealny

odpowiedz
Autor: ladigue118 Wysłano: 4 listopada 2013; 22:21

lukasisinski
To Ty jestes dziwny jeśli nie widzisz, że luka miedzy druga linią a Soldado czesto jest bardzo duża a najczęściej i jesli wgóle to wchodzi w nia Paulinho. Wiec czyja to wina sie pytam ? Wrac się bo kto mu te piłe dogra ? Strzelający bez ladu i składu townsend ?To jest ta super taktyka geniusza czyli nie działają skrzydła i nie działa środek ale winien jest Soldado...ciekawe

odpowiedz
Autor: Lukaśiński Wysłano: 4 listopada 2013; 16:41

ladigue8

Dziwny jestes wszyscy widza co robi soldado nawet kibice innych druzyn sie dziwia ze gra za duzo w pomocy a pozniej nie nadąża zeby wrocic na atak.

odpowiedz
Autor: Lukaśiński Wysłano: 4 listopada 2013; 16:02

misiaczek19

Nie nie moglem napisalem ci nawet Emaila
Ale w koncu sie zalogowalem.Nawet zmienic hasla nie moglem.

odpowiedz
Autor: MMathers Wysłano: 4 listopada 2013; 15:34

Zarejestrowałem się, bo widzę, że zaczęła się na tej stronie sensowna wymiana zdań ;)

Co do meczu to uważam, że remis trzeba uznać za dobry rezulat dla nas. Szkoda tylko, ze bezbramkowo, bo te 9 goli po 10 meczach wygląda fatalnie. To wina Soldado i zgadzam się z kilkoma kolegami niżej. Co to za napastnik skoro on cały czas schodzi do pomocy i wtedy nie ma kto atakować rywala pod jego bramką? Czekam na powrót Ade.

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 4 listopada 2013; 15:30

Lukaśiński
Nie mogłeś się zalogować?

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 4 listopada 2013; 14:38

No coz remis lepszy niz porazka ale jesli solidnie myslimy o jakims sukcesie to sory ale musimy takie mecze wygrywac. Pierwsze 24 minuty byle genialne a potem dupa . Max Payne wymiatal brawo dla Hugo a paulinho i soldado do kitu. Nigdy nie wybacze boasowi tej porazki z west hamem i arsenalem przez Te mecze mamy 4 pkt w dupe niestety

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 4 listopada 2013; 09:57

@Lukasinski
naprawdę według Ciebie slaba gra Soldado to jego wina ? Proponuje jakąś alchemie futbolu poczytać albo pokopać piłą o ścianę. Przypatrz sie prosze jak gramy od początku sezonu, czy nasza gra wygląda inaczej niz w meczu z CP ? Gramy wolno i przewidywalnie a boas umie tylko pierdzielic swoje komunaly. Ile meczy będzie zgrywal ekipę ? Mial Garetha to i walijczyk potrafił swoim geniuszem przesłonić braki taktyczne ekipy a teraz wychodzi, ze król avb jest nagi. 17 meczy, 3 z silnymi przeciwnikami i w tych 3 meczach 2 zdobyte pkt i 1 bramka...pelen respekt. Ale ok dalej jarajmy się modym, zdolnym i przede wszystkim modnym managerem.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 4 listopada 2013; 08:02

Na Lamele przyjdzie czas, AVB i sam gracz opisał jak wygląda jego sytuacja. Jak tak chcecie to na facebooku zaspamujcie że chcecie Lamele może z jakimś echem się to odbije :D

odpowiedz
Autor: Lukaśiński Wysłano: 3 listopada 2013; 23:54

Kurcze blade w koncu sie zalogowalem po trzech dniach...nie wiem co jest jakas awaria czy co...a moze mnie poprostu tu nie chcecie:(

Co do meczu powiem tak....wymieniec Lamele za Soldado...juz nie moge sie patrzyc na niego...

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 3 listopada 2013; 22:54

Pomysł z Lamelą na ataku wydaje się w porządku, z tym, że my, jako kibice, możemy tylko sobie gdybać.
Mamy problem z atakiem i ten mecz doskonale to uwidocznił.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 21:04

I w końcu okazało się że to Hugo skasował Lukaku :D

http://s3.amazonaws.com/br-cdn/temp_images/2013/11/03/cropped_knee.gif

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 20:59

chciałbyś żeby to była LM, w LE* jak coś ;) Myślę że powinien AVB odesłać Defoe z kwitkiem zimą póki ktoś w ogóle chce go kupić i w miarę dobrą gotówkę dać. Niestety, pamietam tą sagę. Już nawet skład Tottenhamu podawał ze soba w składzie na twitterze (takie słuchy chodziły) a co do czego chciał tylko większego kontraktu. Nie wiem, może żeby Spurs zaproponowali więcej to by się zdecydował? Defoe zawodzi od dłuższego czasu, nie ma sensu go trzymać. Wiele pewnie ma do tego że jest Anglikiem. A ja na miejscu AVB miał to gdzieś. Po co trzymać gościa który umie strzelać tylko zespołom nieporównywalnym do nas w LE i drugim garniturom w pucharze krajowym? Na takich ludzi przychodzi czas. Zupełnie nie rozumiem oburzenia Defoe że nie gra w pierwszej jedenastce. Co AVB obchodzi jego powołanie na MŚ? Jak sie gra piach to się ławe grzeje. Taka kolej rzeczy

odpowiedz
Autor: znicz Wysłano: 3 listopada 2013; 20:51

@Komornik
Na dobrą sprawę nie mamy nikogo lepszego niż Soldado w napadzie, więc w pierwszym składzie występuje właśnie on. Defoe w lidze kompletnie nie idzie, za to świetnie spisuje się w pucharach i LM, tak też nie ma go w wyjściowej jedenastce. Krążą ploty o odejściu Anglika, to raz, dwa że chłop swoje lata ma i właśnie Kane jest jego naturalnym następcą, na którego przyjdzie pora.
Co do Benteke, on nie chciał odejść.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 19:51

Nie mówię też że Soldado ma siąść na łąwce i z niej się nie podnosić ale trzeba troche rotować składem. Kanne naprawdę zasługuje na szanse w Premier League. Nie dość że fajnie mu się powodzi w młodzieżowej kadrze klubu to przecież na ostatnich mistrzostwach świata u 21 miała z niego pożytek. Co on ma zrobić żeby AVB zaczął go dostrzegać?

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 19:34

WHU zagrało z nami 1-4-6-0 i wygrało 3:0 na WHL. My gramy taką samą formacją i się męczymy niemiłosiernie :P Nie wiem chłopaki, jeśli w kwietniu Soldado dalej bedzie taki kał grał to też będziecie mówić że się nie zgrał? Czy w końcu że się nie nadaje? Po 10 kolejkach już chyba można wyciągać jakieś wnioski? Czy nie? Trzeba sezonu? Dwóch? Calego kontraktu?

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 19:28

Tu trzeba chłopaka zwanego Harrym Kane'm zaczynać wstawiać do składu który nam puchar uratował a nie wartych grube dolary Soldadów i Defoów. Taka prawda, bo chyba AVB troche boi się że 30 kafli za Soldado i ławka to mu się nie kalkuluje. Bo tak naprawdę się nie kalkuluje. Ale jeśli ma grać bezproduktywny Soldado to niech gra za niego perspektywiczny wychowanek klubu do jasnej anielki!! Można było sprowadzić sprawdzonego w Premier LEague Benteke, no ale po ch*j? Wezmienmy za 30 baniek gościa z La Liga. No spoko, mamy skutki teraz. Poczekam cierpliwie, kiedy jaśnie pan Soldado się obudzi ze snu niczym królewna śnieżka

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 3 listopada 2013; 19:27

druga połowa to tragedia ale ok niech pajac dalej mydli oczy

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 3 listopada 2013; 19:25

H-Spurs77
Zgadzam się - zawodnik, który w Serie A pakuje 16 bramek w sezonie na pewno jest bramkostrzelny. Może zmiana ustawienia? 4-4-1-1?

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 3 listopada 2013; 19:24

Komirnik
Daj trochę czasu Soldado. Początki na Wyspach dla nikogo nie są łatwe. Najlepsze przykłady to Hazard, Dżeko czy Aguero. Tym bardziej trudniej dla Hiszpanów, gdzie w Primera Division jest całkowicie inna gra.

odpowiedz
Autor: H-Spurs77 Wysłano: 3 listopada 2013; 19:24

czemu by nie poeksperymentować z LAMELĄ skoro cierpimy na tak mała skuteczność

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 19:23

Wy się cieszycie z punktów. No niby jest to korzystny wynik ale nie widzicie ze póki co nic się nie zmienia? Żadnego progresu nie ma w przeciagu tych 10 spotkań w lidze. I to ma tak wyglądać do końca? Albo się poprawi, albo to się skończy i wylądujemy w dupie. AVB taki honorowy i nie chce wydawać zimą tych 40 mln. Jak nie kupi za to nic to nie wiem co myśleć. On liczy na cud że po 2 latach Defoe się obudzi? Soldado się obudzi? Coraz trudniej miw to wierzyć. Szkoda to oglądać, naprawdę. Bez hejtów. Ubolewam nad tym że mój ukochany klub gra taką padakę

odpowiedz
Autor: H-Spurs77 Wysłano: 3 listopada 2013; 19:23

Nie wiem dlaczego ale ja bym widział LAMELE na ataku.., (Bale na początku był obrońca , później skrzydłowym a później AVB wystawiał go jako ofensywnego pomocnika...)

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 19:20

Tottenham nie ma mentalności killera. Ile razy było tak że np. prowadzimy i zamiast dobić rywala to cofamy się do tyłu. Nie wiem co AVB im mówi ale trzeba sie zastanowić po prostu. Tak się nie da grać. Bo rasowy zespół katuje rywala, a nie ma korzystny rezultat i się cofa. Ile razy tak było np. w poprzednim sezonie, i to nawet na początku. Jest remis albo 1 bramkowe powadzenie i cofamy się żeby jakimś cudem przetrzymać do 90 minuty i zainkasować punkty. Kto tak gra? 1 bramkowe prowadzenie to ch*j nie prowadzenie. I temu pikawa mi siądzie, bo ten klub nie potrafi spokojnie wygrac tylko się męczy zawsze

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 19:14

Soldado moze najzwyczajniej nie nadaje się do Premier League? Przyjechał do silnej fizycznej ligi i po prostu zderzył się z rzeczywistością? No bo ile będziemy zasłaniać się brakiem zgrania? Sytuacje sobie stwarzamy ale co z tego jak kur** kolejny mecz ich nie wykorzystujemy? Co z tego że je stwarzamy? No chyba że samo kreowanie sytuacji wam wystarczy. Powiedzmy sobie szczerze, ten mecz był taki sam jak z Chelsea. Fajnie grana pierwsza połowa a potem oddanie inicjatywy. Jest niedosyt, bo ten mecz tak jak ten z Chelsea był do wygrania. Potem okaże się że zabraknie punktów, jak zwykle -.-

odpowiedz
Autor: KyleWalker Wysłano: 3 listopada 2013; 19:06

Na plus to że zdominowaliśmy Everton na wyjezdzie, ale nie podoba mis ie ze wciaz nie mozemy zdobyc gola z gry.

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 3 listopada 2013; 18:35

Na mecz niestety nie zdążyłem, ale jestem zadowolony z remisu, choć niepokoi mnie mecz bez strzelonej bramki. Owszem, znów czyste konto, ale 10 meczów i 9 goli? Coś za mało... Niemniej jednak uważam, że 20 pkt po 10 meczach jest ok. W takim tempie przebijemy osiągniemy na koniec dokładnie 76 punktów, co powinno dać LM :)

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 3 listopada 2013; 18:25

Potemp, remis wziąłbym w ciemno i nie uważam go za zły wynik (wg buków Everton był faworytem). Nie zmienia to jednak faktu, że Soldado należy się trochę krytyki, bo nie robi żadnej różnicy. Mało tego, nie stwarza sobie żadnych sytuacji. Dzisiaj był praktycznie nieobecny i znajdował się tam gdzie nie powinien był się znajdować. Od początku sezonu zdobywamy mało bramek, bo po prostu nie ma komu ich strzelać. O ile nie mam zastrzeżeń do obrońców i pomocników, to do napastnika jak najbardziej. Skoro gramy jednym napastnikiem, to ten napastnik nie może wykonywać zadań zawodników grających na innych pozycjach.
Mam nadzieję, że w następnym spotkaniu Defoe otrzyma swoją szansę. Chociaż sam się dziwię, to wolę oglądać Defoe marnującego sytuację za sytuacją, aniżeli Soldado nie stwarzającego sobie żadnych sytuacji.
Pozdrawiam :)

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 3 listopada 2013; 18:16

"Jak AVB śmiał tylko zremisować z tak słabym przeciwnikiem. Powinniśmy ich rozjechać 4:0."
Tak odbieram niektóre zamieszczane tutaj komentarze.
Każdy kibic kogutów chciałby, żeby tottki wygrywały wszystko grając przy tym ładną dla oka piłkę, ale tego się nie da w tak krótkim czasie zrobić, szczególnie, że mamy 1/3 składu całkiem nową.
Co do meczu Everton zdominowany przez Tottenham, nie mógł grać tego co zwykle grają. My mieliśmy parę okazji, ale znowu nasza skuteczność okazała się kiepska. Ogólnie cieszy remis na Godison Park i kolejne, 7 już czyste konto Llorisa. Świetnie dzisiaj na lewej stronie pokazał się Vertonghen, szczególnie w pierwszej połowie, gdzie stwarzał duże zagrożenie.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 3 listopada 2013; 17:43

Najlepiej zrobię jak nie będę tej żenady komentował -.-

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 3 listopada 2013; 17:29

Chyba właśnie dlatego, że wywaliliśmy na niego tyle kasy :) Sam byłem mile zaskoczony jego sprowadzeniem na WHL. Ale nie ukrywajmy, spisuje się tragicznie. Skoro AVB może posadzić na ławkę takich graczy jak Dembele, Eriksen, to powinien konsekwentnie zrobić to z Soldado. Defoe może i marnuje dużo sytuacji, ale potrafi się pokazać na pozycji. Jest tam gdzie trzeba, a nie jak Soldado, walczy z tyłu o piłkę, a jak akcja się przesuwa do przodu, to pomocnicy nie mają do kogo zagrać, bo Soldado za plecami.
Wcześniej kilku użytkowników pisało, że nie mamy stylu. Wg mnie mamy. Potrafimy zamknąć rywala na jego stronie boiska, zdominować go, podkręcić śrubę, ale brakuje nam typowego kata. Człowieka, który potrafi znaleźć się na pozycji, uciec obrońcom, grać na linii spalonego. W skrócie, takiego typowego sępa.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 3 listopada 2013; 16:58

Soldado TRAGEDIA jego gra wyglądała(a raczej nie wyglądałą) jak by grał w sandałach, sprzedał bym go do ligi nizej! kasa wywalona w błoto! jak nie ma karnych to nie potrafi bramki strzelać! człowiek widmo! szkoda mi tylko Ade i Defo! po za tym zasłużyliśmy na bramkę, no ale jak tu strzelac bramki jak nie ma napastnika!

wytłumaczcie mi dlaczego AVB tak na niego stawia?! chyba tylko dlatego ze wywalili na niego tyle siana.....

brak słów....

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 3 listopada 2013; 16:47

mecz w naszym wykonaniu średnio ,brakuje nam typowej 9 soldado na razie to jakieś nieporozumienie może czas dać szanse jakiemuś kane'owi na plus jedynie chiriches i janek

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 3 listopada 2013; 16:37

Mecz przyzwoity, natomiast to co rzuca się w oczy, to brak napastnika. Pomocnicy nie mają komu grać piłek. Soldado cofający się i walczący o piłkę to nie taki typ napastnika jaki jest nam potrzebny. Nam potrzebna jest typowa 9. Z tym, że nie wiem ile w tym jego wkładu, a ile zaleceń taktycznych. Pewne jest jedno, mamy ten sam problem co sezon temu - brak rasowego napastnika.
Szkoda, że AVB nie dał szansy Defoe. Soldado hejt, do reszty nie mam większych zastrzeżeń.

odpowiedz
Autor: JakeTott11 Wysłano: 3 listopada 2013; 14:04

Nie wiem czy AVB dobrze postąpił wystawiając ten sam skład od początku co tydzień temu. W 9 kolejce BPL w meczu z Hull nasza gra wyglądała naprawdę słabo. Parę zmian by się przydało, np. Lamela, Defoe, IN Lennon, Soldado OUT. Jednak to nie ja jestem menadżerem, a jest nim Andre. Zobaczymy jak nam pójdzie na Goodison Park. 3 PUNKTY muszą być NASZE!!!

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 3 listopada 2013; 14:02

Lamelę będę wolał za pół roku, póki co pokazuje przebłyski (druga połowa w środę).

Eriksen się wybiegał, a Sandro i Dembele są całkowicie różni. Brazylijczyk jest od destrukcji, a nie od rozegrania i utrzymania w środku.

odpowiedz
Autor: dangerox11 Wysłano: 3 listopada 2013; 13:59

Ja tam wole Lamele !! zamienił bym : Holtbiego na Eriksena i za Sandro Dembele.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 3 listopada 2013; 13:56

Cholera, Lennon za Sigg'a :/

odpowiedz
Autor: Radzio Wysłano: 3 listopada 2013; 13:45

Dawson będzie kapitanem w tym meczu!

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 6%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Johnny English
Strona istnieje od: 4703 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 107
Newsów: 6432
Lista online: