» Porównywalny z Mourinho, Fergusonem i Wengerem - za słaby na Tottenham

dodał: Wojciech Misiak dnia: 2013-12-16 17:29:29 komentarzy: 37

Stało się, Andre Villas-Boas nie jest już trenerem Tottenhamu. Portugalczyk został zwolniony po porażce 0-5 z Liverpoolem. Jestem zawiedziony i szkoda, że projekt trwający już półtorej roku, został przerwany przez dwa spotkania, w których Tottenham zaprezentował słabszą formę.

Jak czytam Wasze komentarze w serwisie, to zauważam, że większość z Was jest zdecydowanie zadowolona, a wręcz wniebowzięta, w związku z odejściem portugalskiego menadżera z White Hart Lane. Ja tego nie rozumiem. Andre miał wizje na tą drużynę, wyraźnie zżył się z chłopakami w szatni, co każdy piłkarz podkreślał. Niektórzy zawodnicy mówili wręcz, że "grają dla trenera" lub "są z nim na dobre i na złe".

Czytając Wasze komentarze, znalazłem nawet skrajne opinie, dla mnie wręcz absurdalne, że Villas-Boas nie miał pomysłu na grę, a Tottenham pod jego wodzą nie miał stylu! Jak w ogóle można pisać coś takiego! Czy wy nie macie oczu?! Portugalczyk postawił twardo na taktykę 4-2-3-1, grając w środku trójką kreatywnych pomocników chciał zdominować środek pola rywala. Udało się to na przykład w meczach z Chelsea, Manchesterem United. Skoro dało się wtedy, to czy winą trenera jest to, że w meczu z Manchesterem City czy Liverpoolem Sandro nie jest Sandro, Paulinho nie przypomina Paulinho, a Dembele wygląda jak ktoś inni niż Dembele? Skoro udawało się to w kilku poprzednich meczach, to dlaczego nie udaje się zawsze?

Śmiem twierdzić, że to wina piłkarzy, trenera po części, ale także nas - kibiców. Latem napompowaliśmy wielki balonik, napaliliśmy się nawet na mistrzostwo Anglii i jeden z drugim piłkarz Tottenhamu być może przecenił swoje możliwości, w związku z czym zaangażowanie na treningach i meczach spadło. Co do tej taktyki, to była ona prosta - dominować w każdym meczu, posiadać piłkę dłużej od rywala, wykorzystywać skrzydłowych, którzy umieją zejść do środka i kropnąć piłkę zza szesnastki, bądź też zagrać do włączającego się zza ich pleców bocznego obrońcy, który ewentualnie dośrodkuje piłkę w pole karne. Dlaczego to nie było skuteczne? Być może to przez kontuzje, być może przez brak zgrania, ale jednego jestem pewien - cztery miesiące to o dużo za krótki okres czasu, aby zrobić z drużyny, której niemal połowa piłkarzy w kadrze przed rokiem nie grała na White Hart Lane, mistrza Anglii.

Powiadacie, że wyniki są katastrofalne? Cholera jasna, Arsene Wenger ma z Arsenalem 57 % wygranych spotkań, Jose Mourinho w dwóch kadencjach w Chelsea 64%, sir Alex Ferguson w Manchesterze United 59 %, Andre Villas-Boas w Tottenhamie 55%, czyli jest na podobnym poziomie co wyżej wymienieni  trenerzy , których określa się mianem "najlepszych". Tyle że pamiętajmy, iż Tottenham, póki co, to nie Chelsea, to nie Arsenal i do Manchesteru United również mu daleko. Także proszę Was, zastanówcie się, czy mówienie, że wyniki są złe nie podpieracie argumentem "tak, bo tak"?


Na dobrą sprawę Tottenham wciąż w tym sezonie może wygrać wszystko, co zaplanował. AVB mówił, że w planach jest wygranie jakiegoś pucharu. I co? Jesteśmy w ćwierćfinale Pucharu Ligi, trzy mecze od zwycięstwa w tych rozgrywkach. Przez fazę grupową Ligi Europejskiej Spurs wyszli z kompletem zwycięstw i są na najlepszej drodze na dojście do finału tych rozgrywek. W Premier League zgadzam się, że nie jesteśmy na wymarzonej pozycji, ale za nami nie ma nawet połowy sezonu, a kibice robią z sześcio-punktowej straty do czwartego miejsca katastrofę. Sześć punktów to w tej lidze, o tej porze roku to całe gówno, za przeproszeniem. Dwa tygodnie temu Arsenal miał prawie dziesięć oczek przewagi nad wiceliderem, a teraz może stracić fotel lidera w bezpośrednim meczu z Chelsea w najbliższej kolejce.

Oczywiście, nie ma ludzi niezastąpionych. Nie uważam Portugalczyka za najlepszego fachowca na świecie, bo do tego jeszcze przed nim daleka droga. Być może przyjdzie ktoś lepszy, oby, sam sobie tego życzę. Życzę sobie jednak również tego, abyśmy czasami nie trafili w Lidze Europejskiej na FC Porto, do którego prawdopodobnie AVB trafi i jeszcze za Portugalczykiem nie zatęsknili.

Andre, serdecznie dziękuję Ci za wspaniały poprzedni sezon, który był rekordowy dla Spurs, a także za to, że zostawiasz niemal drużynę gotową! Dziękuję!

Mam nadzieję, że to zdjęcie zapowiada, że Fabio Capello naprawdę przejmie Spurs. Chciałbym, aby nowym szkoleniowcem został ktoś, kto ma w przeszłości pracę na Wyspach.

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: KFClifeTASTESgreat Wysłano: 19 grudnia 2013; 06:26

w takim samym składzie? cały sezon bez najważniejszej postaci jaką był Fellaini, do tego sporo czasu bez kolejnej najważniejszej postaci jaką jest Baines. Z nowymi jak Lukaku czy Deulofeu. Do tego Barry, James McCarthy, Robles, Alcaraz i Kone...
Nie tylko Tottenham wymienił pół skłądu, Everton wcale nie zrobił tak mało transferów, a na pewno o wiele słabszych zawodników. A jednak Martinez pokazuje że można grać świetnie. I wybaczcie, ale oni nie grają tak jak za Moyesa (który właśnie pokazuje że nie jest wirtuozem), martinez dał im nowy, lepszy styl. Nie wiem czy wiecie ale Moyes przez 11 lat nigdy nie wygrał na Anfield, Emirates, Old Traford czy Stamford Bridge (ponad 40 okazji miał), przyszedł Martinez i MU już u nich pokonali a na pewno jeszcze nie jedna "niespodzianka" się zdarzy.

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 19 grudnia 2013; 01:16

Dokładnie,Everton gra w tym składzie od paru lat.Moyes też miał słabiutkie sezony a mimo to pozostawił po sobie niezłą drużynę do której wskoczył Martinez dodał swój sznyt i grają aż miło.Władze Tottenhamu tylko zmieniają ciągle trenerów,brakuje im cierpliwości,pozbyli się dobrego trenera,zastępując go panem Sherwoodem.Tottenham to presja,Everon to cierpliwość.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 18 grudnia 2013; 17:38

Ile zmian personalnych w porównaniu do poprzedniego roku ma Everton?

odpowiedz
Autor: KFClifeTASTESgreat Wysłano: 18 grudnia 2013; 09:04

Fascynujące... To że AVB miał pomysł na gre jest wiadome, najbardziej znanym jego pomysłem wprowadzonym w Tottenhamie była wysoko grająca linia obrony. Ale - przepraszam za wyrażenie - jakim trzeba być idiotą aby na mecz z LFC, drużyną która uwielbia słać prostopadłe podania, dalej grać tak wysoko wystawioną obroną? Suarez, Coutinho, Sterling, Allen, Henderson a nawet LUCAS(!) zrobili z tej obrony sieczkę... każdy po kolei ładował prostopadłe piłki i wszystkie wchodziły jak w masło (a nie, sorry, jedna nie przeszła, ta po której padł pierwszy gol :p)
AVB wyleciał nie za to że nie miał pomysłu na grę, a za to że kompromitował klub. Przegrać 0:5 u siebie... wydając 107mln na transfery... z drużyną która prowadziła mu scouting i podebrał jej kilka celów transferowych? chyba nie tak się prowadzi drużynę prawda?
Mimo że miał pomysł, to drużyna nie miała stylu. Strasznie wolno przychodziło zgranie. Poprzedni sezon to głównie zasługa Bale'a. Ile razy to wygrywał mecz w ostatnich minutach? Z tego co wiem to było takich spotkań z 5-6 (to teraz odliczcie choćby te 10-12 pts, bo jak widać żaden zastępca nie ratuje wygranych w końcówkach). W tym sezonie bez niego cała Anglia się śmiała ze Tottenham ma nowy sposób na wygrywanie - 1:0 po karnym. To jest ten styl którego pragniecie dla swojej drużyny?
Nie da się ułożyć drużyny w 1,5roku czy nawet te 4 miesiące? To popatrzcie jak gra Everton za Martineza.

)
AVB wyleciał nie za to że nie miał pomysłu na grę, a za to że kompromitował klub. Przegrać 0:5 u siebie... wydając 107mln na transfery... z drużyną która prowadziła mu scouting i podebrał jej kilka celów transferowych? chyba nie tak się prowadzi drużynę prawda?
Mimo że miał pomysł, to drużyna nie miała stylu. Strasznie wolno przychodziło zgranie. Poprzedni sezon to głównie zasługa Bale'a. Ile razy to wygrywał mecz w ostatnich minutach? Z tego co wiem to było takich spotkań z 5-6 (to teraz odliczcie choćby te 10-12 pts, bo jak widać żaden zastępca nie ratuje wygranych w końcówkach). W tym sezonie bez niego cała Anglia się śmiała ze Tottenham ma nowy sposób na wygrywanie - 1:0 po karnym. To jest ten styl którego pragniecie dla swojej drużyny?
Nie da się ułożyć drużyny w 1,5roku czy nawet te 4 miesiące? To popatrzcie jak gra Everton za Martineza. ">odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 grudnia 2013; 23:29

Oby mu się tam udało. Swoją droga to mają tam idiotów w zarządzie. Widzieliście co zrobili? Zwolnili Valverde który to zajął 5 miejsce. A przejmował zespół który był w kryzysie. A do przed ostatniej kolejki walczyli o 4 miejsce. Teraz Valverde dobrze sobie radzi w Bilbao Wracając do Andre. Niech mu się wiedzie

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 17 grudnia 2013; 22:22

Najnowsze info: hiszpańska prasa informuje, że AVB do piątku trenerem Valencii.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 grudnia 2013; 21:00

Hehe, chłopaki, jestem mile zaskoczony. Większość wybrała to co ja :D

">odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 17 grudnia 2013; 17:36

Ankieta gotowa, zapraszm do głosowania

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 grudnia 2013; 12:30

@misiaczek

Może przydałaby się jakaś nowa ankieta? Daj jakieś propozycje nowych trenerów i będziemy głosować. Co ty na to?

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 17 grudnia 2013; 11:22

Misiaczek
Ok z wyzwiskami mnie ponosi ale ja od początku mam swoje zdanie i bronię go wiec nie rozumiem dlaczego byłem za to swoje zdanie od tego poczatku jechany. Piszesz , że jestem niereformowalny ok bo według Ciebie wyniki są dobre ok w zeszłym sezonie niczego nie wygrał a taki nieudacznik taktyczny Harry choć ze 2 razy 4 plac przywiózł na koniec sezonu. Jeśli według Ciebie kompromitujące baty to są dobre wyniki to ok bo bedzie lepiej to proszę jeszcze raz powiedz mi co przemawia za pozostaniem AVB na ławce ? Jaki aspekt gry odnotował progres , bo chyba nie jeszcze niedawno wychwalana pod niebiosa obrona ? Jak napisałem wcześniej AVB nie wylecial za przegraną z Liver ale za to, że widać bylo gołym okiem brak jego wpływu na to co się dzieje. Chcesz coś tu pisać o taktyce ok tylko powiedz mi wobec tego dlaczego w wiekszości meczy przestrzenie między formacjami byly tak kosmiczne ? Jak w takim razie miał działać ten pressing ? Schodzenie skrzydłowych do środka ? Co to dało tym bardziej, że już wszyscy wiedzą, że Andros nic więcej w zasadzie nie potrafi. Można by jeszcze godzinami wymieniać ciekawostki, których dopuścił się Andre ale po co skoro gra i wyniki go jednak nie bronią, bo jeszcze raz sie zapytam - co dały te 72 pkt ?

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 grudnia 2013; 08:43

To ma że nie powinno go tu być.

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 17 grudnia 2013; 08:30

A co to ma do rzeczy? :)

">odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 grudnia 2013; 08:13

Jak to zdjęcie nawet z tego roku nie jest

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 17 grudnia 2013; 00:26

Zwolnienie Andre jest błędem.Zabrakło cierpliwości.W tym klubie nigdy nie będzie stabilizacji.Mam nadzieję że wszystko się dobrze ułoży,chociaż mam przeczucie że dopiero teraz zacznie się zjazd w dół.Kilku graczy przestanie się angażować(jestem tego pewien) i bedzie myśleć już nowym klubie.Zbyt pochopna decyzja.

odpowiedz
Autor: trzeci Wysłano: 16 grudnia 2013; 23:22

Nie rozumiem po co powtarzac, że w poprzednim sezonie było 72pkt? i co z tego ja dało to tylko 5 miejsce. Chodzi o gre zespołu, już nie patrze na pkt, co z tego że brakuje nam do top 4 obecnie 5pkt? z taka gra za kilka kolejek będzie 10pkt, wiec słuszna reakcja. Trzeba patrzeć na gre druzyny, za która Avb odpowiadał. A dla tych co się tak jaraja tymi wygranymi procentami to propounuje tak dla własnej statystyki, odjąć te bardzo słabe mecze wygranych po karnych, to wtedy będzie prawdziwa statystyka. Ile gole z tych 15 strzelonych zostało po akcji?2? może 3?. Dokładnie tak w poprzednim sezonie był Bale, który sam zdobył połowy z tych 72pkt.

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 22:51

ladigue8, jesteś bardziej niereformowalny niż AVB (tak pisałeś bodajże). Nigdzie nie napisałem, że AVB nie odpowiada za wyniki, ale dla mnie te są dobre. Podsumowuje cały sezon, a nie tylko ostatni mecz.

I skończcie jeden z drugim te wyzwiska, bo zaraz blokady kont poleca.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 22:17

Sralko buraku to co sie wpierdalasz jak pytania zadaje Misiaczkowi ? Może nic o piłce nie wie ale się stara nie to co fifa manager jak ty bucu jeden. Wyszło na moje a twój idol doprowadził do kolejnej kompromitującej przegranej więc mozesz go tylko pocalować w czoło dla ukojenia żalu.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 16 grudnia 2013; 22:09

Lidigue durniu jak byś nie zauważył to nie pisałem do ciebie tylko do misiaczka i skończ już te twoje przemowy bo sa tak idiotyczne jak mina AVB po porażce z city,,,,,

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:55

Tim Sherwood,no to idziemy na majstra!!!!!

odpowiedz
Autor: WHL Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:32

Wszystkiego najlepszego Andre

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:30

Malko zamknij swoja głupia morde pacanie bo z toba nie gadam
Misiaczek
Ja to doskonale rozumiem wyobraż sobie tylko Ty chyba nie zauważyłeś 1 fundamentalnej kwestii a mianowicie tego, że to nie paliło. Nie palił zarówno w ledwo wygranych meczach z ogórami a z silnymi ekipami to wiadomo jak się konczyło. Opanowac srodek pola ? Ciekawe cholera Amerykę odkrył tylko dlaczego wobec tego nie ostawił wczoraj na Lewisa ? Skrzydłowi łamiący do środka ? Sam sie przyznał do teg idiotyzmu jak Arona z Sunderlandem na prawą przewalił bo nie mieliśmy ani prawego ani lewego skrzydła w rezultacie. Mam pytanie jesli Boas nie odpowiada za postawę zawodników to za co ten mistrz jarania i picia odpowiada ? Najlepsze, że nie tylko ja o tym juz pisze a Twoje tłumaczenia z całym szacunkiem to stek oczywistych oczywistości

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:29

OFICJALNE
Tim Sherwood tymczasowym trenerem spurs

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:07

Ja napiszę tak. Może i AVB miał jakąś wizję i pomysł na ten zespół ale nie umiał go zrealizować.
Gra wyglądała tragicznie i zamiast grać coraz lepiej było coraz gorzej.

AVB po prostu nie pasuje do Anglii, jego miejsce jest w Hiszpanii, Portugalii lub Włoszech gdzie pewnie by sobie poradził ale Anglia to dla niego za wysokie progi

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:02

Misiaczek on i tak tego nie zrozumie więc nie ma sensu się wysilać...

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 grudnia 2013; 20:31

W sumie jak tego posłuchałem to aż się łezka zakręciła :)

Będę tęsknił. Ale tak dalej być po prostu nie mogło.



Będę tęsknił. Ale tak dalej być po prostu nie mogło.">odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 20:11

Banko
Pożyczyłem filmik na fanpejdża

ladigue8
Przeczytaj uważnie tekst u góry. Jeśli dalej nie zrozumiesz, jeszcze raz. Jeśli znów będzie problem, to proszę: o tym, że AVB miał pomysł na drużynę świadczy fakt, że w każdym meczu Tottenham grał bardzo podobnie, wyżej wszystko opisałem. Dwóch skrzydłowych łamiących ze strzałem (wyjątek w ostatnich meczach Lennon), do tego trójka kreatywnych środkowych, mających zdominować środek pola. Jednak ze nasi chłopcy za bardzo się nie wysilali z Liverpoolem szczególnie w tej strefie boiska, skonczylo sie jak skonczylo. Kontuzje trzech podstawowych obrońców też pozostawie.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 20:04

Znowu zadaje pytanie do Misiaczka
Jaki AVB miał pomysł na tę ekipę ? Jesli 4-2-3-1 to nie paliło to absolutnie no i samo ustawienie to nie pomysł bo Harry miał 4-4-1-1 i 2 razy był 4

odpowiedz
Autor: Banko Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:59

http://www.youtube.com/watch?v=NYhaqGQNozM

odpowiedz
Autor: diy Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:43

no i Sherwood 12/1 poprowadzi mecz z West Ham'em

NEXT TOTTENHAM MANAGER ODDS

Fabio Capello 6/4
Michael Laudrup 5/1
Glenn Hoddle 10/1
Tim Sherwood 12/1
Mauricio Pochettino 12/1
Guus Hiddink 16/1
Frank De Boer 16/1
Jurgen Klinsmann 16/1
Rudi Garcia 16/1
Roberto Mancini 25/1
Luis Enrique 25/1
Roberto Di Matteo 25/1
Harry Redknapp 33/1
Jurgen Klopp 50/1
Carlo Ancelotti 50/1
Gianfranco Zola 50/1
Jupp Heynckes 50/1
Paul Lambert 50/1
Frank Rijkaard 50/1
Cesare Prandelli 50/1
Giovani Trapattoni 50/1
Vicenzo Montella 50/1
Didier Deschamps 50/1
Ole Gunnar Solskjaer 66/1
Diego Maradona 66/1
Steve Clarke 66/1


odpowiedz
Autor: td3456 Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:36

Podpisuje się pod tym wpisem niżej.
AVB bardziej się skupiał na graniu środkiem pola niż skrzydłami, u Redknappa zawsze było; prawonożny piłkarz na prawej flance lewonożny na lewej co bardzo prosto dawało nam to zabójcze skrzydła, które w Anglii są bardzo ważne większość akcji polega na silnym i precyzyjnych wrzutkach i zagraniach w pole karne ze skrzydeł, a większość tej częsci sezonu było na opak i później syf był że patrzeć się nie dało. Śmieszne jest wygadywanie rzeczy takich jak to że AVB miał mało czasu, 1,5 roku i wydaje mi się że, pod względem efektowności i efektywności gry nie dorównuje do pięt Redknappowi. AVB nic więcej by nie zdziałał myślę że poza pierwszą 4 na spokojnie bylibyśmy z taką grą i skutecznością strzelecką. C*****o było a jak będzie?

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:32

Głupoty wypisujesz. W tamtym sezonie naszą taktyka wyglądła - podaj do Bale'a, reszta się ułoży. Teraz Bale'a nie ma i nie ma gry. Faktycznie AVB był wierny jednemu ustawieniu, jednak... to po części było jego samobójstwem. Nie było żadnego elementu zaskoczenia. Co z tego, że często dominowaliśmy w środku pola, jak nic to nie dawało. Z City mieliśmy chyba większe posiadania i co z tego? A no 6:0. Byliśmy do bólu przewidywalni i to zdecydowanie wina AVB. Nie byłem jego wielkim krytykiem, ale jego decyzje personalne, zbyt późne i często nie trafione zmiany, do tego brak odpowiedzialności za wyniki - szukanie winnych gdzie indziej, sztandarowe "zabrakło szczęścia", to wszystko przechyliło szale. Każdy może mieć własny punkt widzenia, ale mimo tego, że nie jestem zwolennikiem zrzucania całej winy na trenerów i ich szybkiego zwalniania, to mimo wszystko Andre na to wszystko zasłużył. Amen.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:04

Ja nie widzę tutaj żadnej wizji. Facet nie miał żadnego pomysłu. Gość uznawany za taktyka grał wiecznie swoim 4-2-3-1, nawet gdy było widać, że na wszystkie drużyny nie da się tak grać. Myślisz autorze, że baty od WHU, City i Liverpoolu były dziełem przypadku? Jeżeli tak, to gratuluję poczucia humoru. Wczorajszy mecz był obrazem bezradności AVB. I co gorsza, to nie był jakiś jednorazowy występek. Styl gry również pozostawiał sporo do życzenia. W dodatku ciągłe rotowanie składem, sadzanie na ławce zawodników, którzy są aktualnie w formie (Lamela po dobrym występie w LE, Holtby po ostatnich spotkaniach).
Piszesz o posiadaniu piłki. Ale co dawało nam te posiadanie? Kompletnie nic. Skoro nic nie daje, to trzeba coś zmienić. Dobrego trenera poznaje się po szybkiej reakcji. AVB pod tym względem był toporny. Nie reagował w ogóle, albo robił to za późno.

Tak na dobrą sprawę, wczoraj przed spotkaniem zobaczyłem linię pomocy i już wiedziałem, że to się skończy c***owo. Ja, kibic obserwujący mecz z perspektywy telewizora, nie mający kontaktu z tymi piłkarzami na co dzień. I myślę, że to samo mogłaby napisać tutaj niejedna osoba. To daje dużo do myślenia.
Nie można trzymać na siłę jednego trenera tylko dlatego, że nam się wydaje, że może coś jeszcze będzie w stanie zdziałać. Andre miał kilka spotkań na to aby zmyć plamę za tą porażkę z City. Nie sprawdził się, skompromitował nas na własnym stadionie, wyleciał, bo taka była kolej rzeczy. On nie pracował tutaj charytatywnie. Pobierał duże pieniądze za pracę której wyniki były niezadowalające.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 grudnia 2013; 18:46

Tutaj jestem :) Co nie znaczę, że życzę mu źle.

Co nie znaczę, że życzę mu źle.">odpowiedz
Autor: MMathers Wysłano: 16 grudnia 2013; 18:27

I co gdziej jesteście przeciwnicy AVB? Wszystko napisane jakiego mielismy trenera. Szkoda, ze mielismy a nie mamy...

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 grudnia 2013; 17:55

Trzymaj się chłopie.

Wróć za 15 lat :)

">odpowiedz
Autor: AVB Wysłano: 16 grudnia 2013; 17:52

Bardzo fajny artykuł .
Pozdrawiam

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 17:50

Nic dodać nic ujać.

odpowiedz
Sonda serwisowa

Brak sondy do wyświetlenia

Zawodnik meczu
Tottenham 4:0 Everton
Son Heung-Min

Gole: 1
Asysty: 1
Liczba głosów: 68%
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Oenes2a
Strona istnieje od: 1799 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 56
Newsów: 5687
Lista online:

Partnerzy
serwisu
  • http://www.iss-sport.pl/shop,team,76
  • Tottenham3
  • Tottenham3
  • best gol
  • Bonusy Bukmacherskie
Wyjazdy-na-mecze