» Ostatnia szansa

dodał: Berba112 dnia: 2018-11-06 10:43:49 komentarzy: 159

Obecne rozgrywki Ligi Mistrzów zdecydowanie nie układają się po myśli podopiecznych Mauricio Pochettino. Po trzech kolejkach udało im się zdobyć raptem 1 punkt, co sprawia, że na ten moment tracą do drugiego w grupie Interu Mediolan 5 ´´oczek´´.

Dzisiejsze spotkanie z PSV może podtrzymać nadzieje Spurs na awans do kolejnej rundy, lecz nie są oni jednak w tym momencie zależni tylko od siebie i muszą spoglądać na rywali z grupy. Spurs muszą trzymać kciuki za FC Barcelonę w starciu z wyżej wspomnianym Interem. Sami natomiast muszą zgarnąć pełną pulę w dzisiejszym spotkaniu oraz w następnej kolejce z mediolańczykami. Do awansu potrzebne będą również korzystne wyniki w ostatniej kolejce, kiedy Tottenham podejmie Barcelonę, a Inter zmierzy się u siebie z PSV. Do awansu będzie tu zatem potrzebna nie tylko determinacja zawodników, ale i spora doza szczęścia. Sam Pochettino przyznał po ostatnim zremisowanym spotkaniu w Eindhoven, że sytuacja wygląda po prostu źle.

Remis sprawia, że mamy minimalne szanse, żeby przejść do następnej fazy Ligi Mistrzów. Zobaczymy, co się stanie w meczu Barcelony z Interem, ale jeden punkt to bardzo mało– stwierdził szkoleniowiec Tottenhamu.

Boli w tej sytuacji zwłaszcza fakt, że Spurs wypuszczali z rąk komplet punktów już dwukrotnie. Mecz w Mediolanie został przegrany po dwóch bramkach pod sam koniec spotkania, pomimo wcześniejszego prowadzenia i kompletnej bezradności Interu w ataku. Mecz z PSV to z kolei kompletna dominacja Kogutów, którzy przez większość spotkania rozgrywali jeden z najlepszych meczów w sezonie. Niestety czerwona karta Llorisa na 10 minut przed końcem sprawił, że PSV uwierzyło w swoją szansę i zdołali wyrównać w 87 minucie spotkania.

Z obozu rywala

Niewiele zmieniło się w drużynie Marka van Bommela od poprzedniego spotkania obu drużyn. PSV dalej spokojnie przewodzi w stawce w Eredivisie. Wygrali oni wszystkie ligowe mecze, nie notując nawet jednego remisu i zdobyli 39 bramek, tracąc zaledwie 4. Zaliczyli jednak wpadkę w Pucharze Holandii.

Z naszego obozu

Tottenham pomimo sporej krytyki, regularnie punktuje w Premier League. W ostatniej kolejce, Spurs udało się wywieźć komplet punktów z trudnego terenu, po nerwowym spotkaniu z Wolverhampton. Obecnie Koguty okupują 4 miejsce w tabeli z 1 punktem przewagi nad Arsenalem oraz 5 punktami straty do liderującego Manchesteru City. Spurs przeszli również już dwie rundy Carabao Cup. Dobrą wiadomością są powroty po kontuzjach Dele Alliego oraz Christiana Eriksena, którzy obok będących w tym sezonie w dobrej formie, Lameli i Lucasie dają wiele różnych opcji w ataku. Problem jest z kolei to, że pomimo powrotu wyżej wspomnianej dwójki, liczba niezdolnych do gry zdaje się nie kurczyć. Niezdolni do gry pozostają dalej: Jan Vertonghen, Danny Rose, Eric Dier, Victor Wanyama, a po ostatni spotkaniu dołączył do nich Mousa Dembele. Niedostępny z powodu zawieszenia jest natomiast Hugo Lloris.

Przewidywany skład: Gazzaniga – Davies, Alderweireld, Sanchez, Aurier – Winks, Sissoko – Son, Eriksen, Lucas – Kane

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: mefisto52 Wysłano: 7 listopada 2018; 10:54

Gazzaniga przede wszystkim piłkę rozegrać od tyłu nawet przy pressingu a nie wykopać ją byle dalej niż Hugo. Nie jest to może poziom Edersona jeszcze ale i tak jest o niebo lepiej.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 6 listopada 2018; 23:28

*daje noty

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 6 listopada 2018; 23:28

>>;Damian napisał:
Sanchez zdecydowanie wyzej, bo w ostatnich meczach jest bardzo pewnym punktem w obronie. Toby na pewno nie zagral piachu. Niska ocena dla Eriksena mam wrazenie za to, ze byl mniej widoczny, ale dzisiaj taka mial role - zostal cofniety i to nie on odpowiadal za pozycje nr 10. Ganzzaniga imo powinien na dluzej zagoscic w pierwszej 11stce. Wybrania te strzaly jak szalony i wydaje sie mniej elektryczny w kontaktach z pilka, czego nie mozna powiedziec o Llorisie. Jezeli utrzyma forme, to nie musimy myslec o szukaniu zastepcy dla Llorisa. Kolejny mecz nie moge sie tez nachwalic Winksa. Zawsze mialem go za miernote, ale chlopak naprawde sie wyrobil. Nie dosc, ze walczy za dwoch, to w dodatku dobra technika, potrafi zagrac 1 na 1 i mam wrazenie, ze nabral dynamiki. Narzekalismy na brak srodkowego pomocnika, a mamy w kadrze gotowy material.

To zapraszam do oceny. Taka sobie zrobiłem zajawkę, że każdy kto oglądał mecz i ma chęć pooceniać, daję noty, a ja sobie na koniec rundy/sezonu siądę w jedno niedzielne popołudnie i porobie średnie z calego okresu wg użytkowników. Zobaczymy co z tego wyjdzie :D

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 23:19

>>nnaderowy napisał:
>>No i petarda. Jak mówiłem, niech grają to gówno do końca sezonu, jeśli będzie zawsze o jedną bramkę więcej. A ja sobie ich będę w międzyczasie hejtowal w przerwach, bo i czemu nie. <br />
Gazzaniga 7, lubię tego chłopaka, ma jaja<br />
Davies 3<br />
Toby 2<br />
Sanchez 5<br />
Aurier 2<br />
Winks 5<br />
Eriksen 3<br />
Lucas 5<br />
Son 2<br />
Alli 1<br />
Kane 7

Sanchez zdecydowanie wyzej, bo w ostatnich meczach jest bardzo pewnym punktem w obronie. Toby na pewno nie zagral piachu. Niska ocena dla Eriksena mam wrazenie za to, ze byl mniej widoczny, ale dzisiaj taka mial role - zostal cofniety i to nie on odpowiadal za pozycje nr 10. Ganzzaniga imo powinien na dluzej zagoscic w pierwszej 11stce. Wybrania te strzaly jak szalony i wydaje sie mniej elektryczny w kontaktach z pilka, czego nie mozna powiedziec o Llorisie. Jezeli utrzyma forme, to nie musimy myslec o szukaniu zastepcy dla Llorisa. Kolejny mecz nie moge sie tez nachwalic Winksa. Zawsze mialem go za miernote, ale chlopak naprawde sie wyrobil. Nie dosc, ze walczy za dwoch, to w dodatku dobra technika, potrafi zagrac 1 na 1 i mam wrazenie, ze nabral dynamiki. Narzekalismy na brak srodkowego pomocnika, a mamy w kadrze gotowy material.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 23:07

Serce się raduje ale nie potrafimy grać taktycznie z zespołami słabszymi, które się bronią oraz z zespołami teoretycznie lepszymi od nas. Wychodzą nam tylko spotkania, gdzie rywal jest na naszym poziomie, który odpowiednio się otworzy. Rzuty różne też tragedia jak zawsze. Ile lat Eriksen może bić je tym samym schematem, który kompletnie się nie sprawdza. Tam nie wiem czy 1 gol na 100 prób wpada.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 6 listopada 2018; 23:07

Eriksen zagrał jakąś dobrą piłkę?
Llorente dał fajną zmianę

cieszy wygrana

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 6 listopada 2018; 23:05

No i petarda. Jak mówiłem, niech grają to gówno do końca sezonu, jeśli będzie zawsze o jedną bramkę więcej. A ja sobie ich będę w międzyczasie hejtowal w przerwach, bo i czemu nie.
Gazzaniga 7, lubię tego chłopaka, ma jaja
Davies 3
Toby 2
Sanchez 5
Aurier 2
Winks 5
Eriksen 3
Lucas 5
Son 2
Alli 1
Kane 7

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 23:01

No nic, brawo chłopaki za waleczność <3

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 22:58

Inter - Barcelona, strzały: 11 (1) - 27 (8)

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:55

Ufff. wygrana. Honor uratowany. Nie sugerowalbym sie mocno tym remisem Interu, bo to jest nieprzewidywalna druzyna i wcale bym sie nie zdziwil gdyby dostali w plecy z PSV. Szanse sa male, ale sa, tak naprawde wszystko w naszych rekach.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 22:51

Podwójny rykoszet i gol w końcu nam los sprzyja. Ale przy dawnej różnicy klas taniec w narożniku 6 minut przed końcem kłuje w oczy. Dotrwać i żyć chwilą i nadzieją.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:50

Znow styki sie pala

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:49

Harry'rgo Nam bijo :o

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 22:48

LMAO bramka podsumowująca tę drużynę :)

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 6 listopada 2018; 22:47

KANE TY LEGENDO

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:47

Mentalność <3 Juhuu

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:45

Barca gola! nananan!

Harry <3333

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:45

Jest!!!

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:45

Pokarała ich ta gówniana gra

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:44

Bardzo dobrze

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:44

O masz.. pffff.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:43

Icardi juz wyrownal

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:41

Okej, Barca 1-0 :D

COYS!

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 22:40

Ledwo zremisowali i dajemy rywalom wyjść sam na sam.... oby szczęście w końcu nam dopisało jakimś golem w 92 minucie.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:36

Co ta Barca? dawać gola, bo MY za chwilę wygrywamy <3

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:36

Jest szansa na Europa League :D

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:35

Co wam daje remis ? :D

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 6 listopada 2018; 22:35

Wreszcie

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:35

Inter ładnie odpiera farse nie to co Spurs wyjaśnili siebie w kilka minut. Nie ma jednak nic lepszego od dobrego włoskiego Catenaccio

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:34

HARRYYYYYYYYYY!

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:34

Uff, w koncu

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 22:34

Aby wejść do LE trzeba zająć 3 miejsce. Ktoś to widzi na dzień dzisiejszy?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:33

Dele Ty bałwanku wielkanocny, ech :D

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:33

Pochettino juz tez chyba zatracil kocepcje, bo wpuscic Llorente zeby grac gorne pilki, widzac ze od pol godziny bija glowa w mur, to jakis non sens.

Kane tragedia, po co on dreptal zamiast uderzac?!

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:33

Chyba jednak zrobili w tym sezonie to samo co Napoli. Tyle że Napoli miało realne szanse na wygranie Serie A

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:32

Drewno na dobicie samego siebie

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:31

Cóż komu śmierdziała Liga Europy ten zadowolony :D

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 22:30

Wchodzi Llorente hahaha będzie jeszcze więcej wrzutek.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 22:29

Aurier ma problem trafić piłką w pole karne, nie wymagam już na nos kolegi a my dalej będziemy wrzucać przez 30 minut jakby to był doliczony cOś gry. Oni nie mają pomysłu na grę wcale.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:26

***** no niech oni w koncu zrozumieja, ze wrzutkami nic dzis nie zdzialaj. No za **** nie idzie tym sposobem.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:24

Jedziemy z Nimi!

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:24

Alliemu to chyba ktos noge odcial.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 22:23

Oglądam równolegle Napoli - PSG. Zupełnie inny poziom. Napoli jeszcze przed chwilą przegrywało ale postanowiło do początku 2 połowy cisnąć PSG. A Spurs? Nie potrafią rozszyfrować PSV...

odpowiedz
Autor: JanuszKromka Wysłano: 6 listopada 2018; 22:23

Chłopaki ewidentnie na meczach LM są całkowicie zesrani co automatycznie wyklucza ich z tych rozgrywek

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 22:21

Pochettino powinien im wytlumaczyc, ze dosrodkowania nie maja sensu. Przegrywamy pojedynki glowkowe, a oni na chama...

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:19

Tyle co Spurs zrobili w 3 sezony LM to Chelsea zrobiła w 1. Fakt nie opinia.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:18

I co z tego że Spurs gra 3 sezony w Champions League jak 2 z tego to kompromitacje :*)

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 22:16

Jeden z komentatorów (nie znam nazwiska) jest ewidentnie Naszym fanem :D

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:16

Ta edycja LM to chyba jeszcze większe rozczarowanie niż w sezonie 16 17

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 22:15

Rozgrywanie piłki przez 20 podań i podanie do Auriera to strata czasu. Każda jego wrzutka leci w kosmos. Ale spokojnie poczekajmy ze zmianami do 75 minuty.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:14

Ale Chelsea ich wyjaśni 24 listopada ;)

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:12

Dla mnie nie mają czego szukać w tym sporcie

odpowiedz
Autor: JanuszKromka Wysłano: 6 listopada 2018; 22:09

Ogólnie na dłuższą metę my nie mamy w tej chwili co szukać nawet w lidze Europy

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 6 listopada 2018; 22:08

Elegancko, na 2 ostatnie mecze posłać chłopaków z akademii i cisnąć w PL, może uda się 3 miejsce ogarnąć

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 6 listopada 2018; 22:05

Najlepsze dzisiaj Joga Bonito Aurier'a, jakbyśmy z 3-0 prowadzili :D no co no gramy typowy nasz mecz tego sezonu - śmiech nic więcej. Minął październik, leci listopad a my dalej swoje. 45 minut na tych wafelków na strzelenie dwóch bramek to nie problem dla poważnej drużyny. Za to problem w tym, że nam w tym sezonie do poważnej drużyny bardzo daleko. Bramka stracona w dziecinny sposób. Jak my kryliśmy przy tym rogu strefą czy indywidualnie? Jeżeli strefa to nie ma prawa z tyłu metrów paść strzał. Jeżeli indywidualnie to Dele na De Jonga wygląda na sabotaż rozgrywek.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:54

Dobranoc

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:54

Champions League tylko u nas :). Tylko u nas wpierdol od farsy i PSV

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:52

Jeszcze Inter ugra punkt przeciwko farsie i wracać do kurnika ;). Gdzie na salony

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:49

No i co panowie mówiłem wam śmiejcie się z Liverpoolu po spotkaniu z PSV XD.

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 6 listopada 2018; 21:48

Ja się nie pytam od kogo jest lepszy tylko raczej dlaczego jest taki słaby.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:47

Mają problemy z finansowym fair play to wcisnęli nam co popadnie.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:47

Nie wiem czy my ten sam mecz oglądamy jak przez te 45 minut Son zrobił więcej pożytku niż Lucas.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:45

Lucas to zwykły odpad od PSG tak samo jak Aurier.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:45

Son jest lepszy od Lucasa ;).

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:38

Lamela za Sona i Trippier za Auriera po przerwie i atakować do skutku.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:36

Ja nie potrafię bo o ile znowu irytuje i podejmuję złe i samolubne decyzję to zeszły sezon pokazał, że stać go na wiele więcej.

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 6 listopada 2018; 21:34

Wytłumaczy mi ktoś fenomen Sona?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 21:33

To ten, znaczy.. niezła murawa na Wembley dziś, nie? :D

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:32

mam przyjaciela, bardzo bliskiego (byłem u niego świadkiem na ślubie) kibica Liverpoolu.. chciałem zadzwonić, pośmieszkować, że Loserpool, ale stwierdziłem, że poczekam na nasz mecz i dobrze zrobiłem :P

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 21:32

Strzela, strzela. Ja tu bym sie bardziej martwil, zeby nie dali sobie wcisnac. O bramki dla nas sie nie bije, bo widac roznice klas.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:31

Byliśmy lepszą drużyną, zasłużyliśmy na więcej. Zabrakło szczęścia. Jestem dumny z postawy zawodników - Mauricio Pochettino z konferencji pomeczowej jakby ktoś nie mógł obejrzeć :D

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 21:29

oni nic nie strzelą

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 21:28

Lucas jak na treningu.

Co to bylo...

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:26

jak oglądam mecze w pre sezonie, albo copa america i moje kochanie śpi, to wolę bez głosu, bo nie lubię słuchawek. Poza tym nie słysząc żadnego komentarza nie ulega się żadnym sugestiom :D

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 6 listopada 2018; 21:25

Zeby Lucas to wturlal, co to by byla za brama

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 21:20

>>26King26 napisał:
>>mam po rusku <img src= Może i zamulacze, ale mój angielski jest zbyt słaby na zrozumienie ich komentarza

No to może być przeszkoda. Dla mnie angielski to akurat żaden problem. Ale po rusku tez bym włączył, mimo że nic bym nie rozumiał. Wolę nic nie rozumieć niż rozumieć głupoty jakie sadzą polscy komentatorzy ;) A jeszcze przy polskich transmisjach często trybuny są mocno wyciszone, kiepsko się takie coś ogląda.

odpowiedz
Autor: Maciek Wysłano: 6 listopada 2018; 21:19

Orje przeszedł samego siebie tą asekurają piłki

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:18

>>bela napisał:
>>Znalazłem takiego, mi dobrze śmiga.<br />
http://www.zorrostream.ovh/p/psh3.html

elegancko działa, dziękówa :D

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 6 listopada 2018; 21:17

Znalazłem takiego, mi dobrze śmiga.
http://www.zorrostream.ovh/p/psh3.html

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 21:16

Po rosyjsku najsuper, zabawnie wymawiają tamtejsi komentatorzy nazwę Tottenham <3 :D

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:12

mam po rusku :D:D Może i zamulacze, ale mój angielski jest zbyt słaby na zrozumienie ich komentarza

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 21:10

Chcesz polski komentarz? Dobrze się czujesz? Na Polsacie takie zamulacze, że głowa boli.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:10

Pewnie to wygramy ale niesmak pozostanie.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 21:10

>>26King26 napisał:
>>i nie ma dzis po polsku ;/

O masz, u mnie hula aż miło. Ale fakt, po angielsku tylko.

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:09

i nie ma dzis po polsku ;/

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:07

Nie wiem na co mi było nabijanie tych komentarzy. Fatalny klub

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:06

nie dziala mi ten live.tv;/

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:05

Jakaś eksperymentalna formacja na mecz ostatniej szansy. Poch kończ już trenowanie tego klubu :D

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:05

Jakiś działający link mordki?

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 21:03

W lidze mistrzów mamy pełne gacie w każdym meczu i dlatego twierdziłem, że nie jest ona na nasze możliwości.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 21:03

Ten klub jest żałosny

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 21:01

Co z Nami jest nie tak?! :D

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 21:01

ja pierdole :D

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 21:00

>>;Drakiur napisał:
>>Ktoś stream?

Proszę:

http://livetv.sx/pl/eventinfo/698200_tottenham_psv_eindhoven/#_

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 21:00

https://www.reddit.com/r/soccerstreams/comments/9uqy8e/2000_gmt_tottenham_vs_psv_eindhoven/


Do wyboru do koloru. Ja odpaliłem acestreama, jestem jakąś minutę do tyłu w stosunku do czasu rzeczywistego no ale za jakość trzeba ";płacić".

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 6 listopada 2018; 20:59

Ktoś stream?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 20:58

NC+ odblokowało PSP 4 i Nasz mecz mam :o:o

Szok xD

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 20:57

United potrafi nie grać nic cały sezon i mieć 3 trofea w tym LE ale nam się nie uda. Za dużo meczy, od razu się poddajmy w każdym pucharze i grajmy tylko ligę raz na tydzień. Nie za dużo meczy jak dla nich ? Nie zauważyłem, żeby Arsenal czy Chelsea płakali, że w niej są i dużo meczy. Tylko nasz skład jest na tyle słaby, żeby nie potrafić nim rotować ? Pretensje miejcie do Pocha, że gra ciągle tym samym składem a w takiej lidze Europy Nkodou dalej byłby na trybunach, żeby grać co 3 dni Eriksenem.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 20:52

Mhm, tak.

Poza tym, młodzi może i nie mają doświadczenia, nie mają ogrania itp, ale mają ogromne serce i zaangażowanie, więc super.

odpowiedz
Autor: Laertes Wysłano: 6 listopada 2018; 20:49

>>ainam napisał:
>>No to jest trudna decyzja imo. Walczyć na wszystkich frontach, czy postawić na ligę i krajowe puchary.Nie wiem.. ryzyko każdego wyboru.<br />
<br />
Jeśli odpuścimy Europę, to dla mnie pozostanie niedosyt, mimo wszystko. Chyba, że na LE pójdziemy młodzikami i rezerwami, niech się wykażą.

I dla mnie, jeżeli już ta LE miałaby być, to najwłaściwsze rozwiązanie. Oszczędzanie zawodników przy jednorazowym daniu szansy piłkarzom, którzy zwykle nie mają okazji się wykazać w większym wymiarze czasowym. Jak chociażby Skipp, KWP, Łubudubu czy Jancyn po kontuzji.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 20:47

>>ainam napisał:
>>Omg, Nasz atak dziś <3 ogieeeeń!

Tak wyjść to sobie mogli w poprzednim meczu. Dzisiaj mogą nastrzelać kilkanaście bramek a i tak sytuacja nadal będzie kiepska :(

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 20:45

No to jest trudna decyzja imo. Walczyć na wszystkich frontach, czy postawić na ligę i krajowe puchary.Nie wiem.. ryzyko każdego wyboru.

Jeśli odpuścimy Europę, to dla mnie pozostanie niedosyt, mimo wszystko. Chyba, że na LE pójdziemy młodzikami i rezerwami, niech się wykażą.

odpowiedz
Autor: Laertes Wysłano: 6 listopada 2018; 20:39

>>Szary napisał:
>>Laertes, mylisz się. Bo za udział w fazie grupowej LM masz więcej kasy niż za wygranie całej LE. Serio.

Czyli mylę się w stronę jeszcze bardziej wskazującej, że zdecydowanie lepiej jest odpaść w tej 1/8 LM niż celować w jakieś finały LE. Czyli przewaga na graniu dalej w LM lub rzuceniu tego w pizdu i staniu na 4 miejscu w grupie jest jeszcze sensowniejsza :V


-------
@ainam
Tutaj mi nawet nie chodzi o kalkulacje finansowe, a o mierzenie sil na zamiary. Mamy paru zawodników co potrafią wejść z ławki i coś do drużyny wnieść, a nawet jak nie podniosą poziomu to go jakoś utrzymają. Jak Winks, czy (nigdy się nie spodziewałem, że to powiem) Sissoko. Na obronie Aurier jak tylko będzie grał z głową, bo uważam, że umiejętności mu nie brakuje.

Tylko właśnie. Za krótka ławka by walczyć na 4 frontach z czego jeden to LE. Jak mówiłem - wolę by siły, które miały być wyładowane w LE zostały przekierowane na krajowe puchary.

Dlatego też właśnie zwróciłem uwagę na finanse. Po prostu bardziej opłacalne jest bycie w tej 1/8 i mieć więcej kasy i mniejsze zmęczenie sezonem niż mieć kasy mniej i większe, niemalże bezcelowe zmęczenie byle tylko mieć dodatkowe emocje jako kibic. Chociaż z tymi emocjami... Już większe emocje we mnie będzie budził mecz z Arsenalem w krajowym pucharze niż ze wspominanym Gentem w LE ^^

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 20:39

Tak mi się nasunęło, że fajna byłaby opcja tutaj, by ignorować wybrane komentarze, lub użytkowników. I wilk syty i owca cała :D

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:35

Tottenham w meczach o stawke

https://m.youtube.com/watch?v=lzFT9WrSamg

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:32

Mecz z PSV ostatniej szansy ? Trzymaj mnie to piwo

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:31

Ale to Monaco się wypierdoliło o własne szczyny tylko potrafili zdobyć mistrza kraju i dojść do półfinału Champions League. Sfera marzeń Spurs

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:27

Jak nie potrafisz w trofea to przynajmniej niech kasa się zgadza. Tyle że nie na wzmocnienia klubu :D

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 20:25

Ja kalkulacji nie lubię. Przeliczania spotkań na pieniążki również nie. Więc tak, jeśli odpadniemy z LM to chcę LE. Więcej emocji.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 20:23

Laertes, mylisz się. Bo za udział w fazie grupowej LM masz więcej kasy niż za wygranie całej LE. Serio.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 20:22

W ogóle Van Der Vaart zakończył karierę. Ani słowa tutaj o tak ważnym człowieku. Rozczarowałem się

odpowiedz
Autor: Laertes Wysłano: 6 listopada 2018; 20:22

Ja tu tylko tak:

Serio ktoś tu uważał, że lepiej odpaść z LM i wlecieć do LE bo w LM za wiele się nie osiągnie i tak bo ławka za mała? Szczerze. Wolę wylecieć całkowicie z europejskich pucharów i zdobyć to Kakao Cup i mieć top 4 niż walczyć w LM Pocieszenia tylko po to by odpaść np. w półfinale z powodu braku ławki i mieć jeszcze więcej meczy w nogach by jeszcze gorzej się prezentować na krajowym podwórku. A i w LM chyba to wyjście z grupy i odpadnięcie w 1/8 wyjdzie podobnie finansowo jak 1/4 LE. Chociaż pewnie się mylę, ale i tak mniej w nogach :v

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:21

Niebezpieczna sekta Charlesa Mansona :D

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 20:21

Jedna ważna rzecz, mogą sobie jeździć i nabijać sakiewke Łysemu, ale się leśny dziadku nie wywyższaj że masz mebersa opłąconego i w uj wyjazdów i jesteś lepszego sortu. To jest prawda. Oni się uważają za lepszy sort od tego kto nie był. A dla nich nie jesteś warty uwagi jak nie byłeś na zywo.

O tym Skippie coś powiecie? Oni niby grał w pre sezonie, tak? Oby nie zaginął jak Filip Lesniak.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:20

Rusek szanuje za poprawe humoru :). Na serio

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:19

Jakiś ***** no name Pavkov ich dyma w kukiel :). Coś słabo niemiecki rybaku.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 6 listopada 2018; 20:17

Adam, nie da się sensownie zabrać tutaj głosu skoro dwóch troli puszcza dziennie 50 nonsensownych wpisów. Zdominowali tę stronę i tak już będzie. Zobacz na pozostałych juzerów, którzy niby oponują, a w sumie są równie kwaśni jak tamci. To już przypomina sektę. Komornik napierdala na ludzi ze Spursmanii, jak szaman zaklinacz rzeczywistość. Wg niego ci co na mecze jeżdżą to snoby, ale nikt nie protestuje.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 20:13

Valencia, Lyon i Zenit. Chelsea nie było w ich grupie. I wyszli z niej.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:12

Przy Spursach pizdzierze.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:11

Jakiś Gent to już czeka na Spurs w Europa League po zakończeniu fazy grupowej na 3 pozycji XD.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 20:10

A Gent to piździarze pokroju CZ Belgrad? Jak oni pare lat temu z niezłej grupy LM wyszli chyba w której niebieski klub z Lądynu był.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 6 listopada 2018; 20:08

>>Szary napisał:
>>Ja to szczerze nie pamiętam czegoś podobnego w naszym wykonaniu z jakimiś piździarzami pokroju CZ Belgrad. Nawet jak graliśmy na piłkarskiej prowincji gdzieś.

Gent?

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 20:08

Jak kilka komentarzy to na szybko można skleić z telefonu nawet w drodze ;). Ale pewnie siedze w piwnicy i analizuje Tottenham. Chyba prawda to nie jest klub dla mnie.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 20:07

Ja to szczerze nie pamiętam czegoś podobnego w naszym wykonaniu z jakimiś piździarzami pokroju CZ Belgrad. Nawet jak graliśmy na piłkarskiej prowincji gdzieś.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 20:04

>>Lolo napisał:
>>Wydaje mi się, że jak ktoś wali od rana do wieczora kilkadziesiąt postów dziennie, z których połowa to narzekanie, to to się nadaje do analizy przez lekarza specjalistę a nie piłkarskich ekspertów <img src=

Zazdroszczę jedynie czasu wolnego bo mi ciężko znaleźć, żeby te wszystkie żale przeczytać a co dopiero siedzieć i to pisać przeważnie z samym sobą. Znajdź jakieś inne zainteresowania, załóż rodzinę, rozwijaj się zawodowo, wyjdź ze znajomymi a nie nawracasz wszystkich, którzy ten klub kochają pomimo przeciwności i cieszą się tymi 90 minutami odskoczni od spraw codziennych i ich świat nie kończy się na futbolu. Mi też dużo rzeczy w klubie się nie podoba ale nie mam na nie wpływu a nie zamienił bym go na żaden inny. Niektórym brakuje trochę dystansu albo ten klub nie jest dla nich i powinni tą przygodę zakończyć.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 20:02

Ja lubię sobie z LFC śmieszkować, pewnie mnie za chwilę wyjaśnią:>

Choć oczywiście życzę im wszystkiego dobrego.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 19:59

Zostawcie Liverpool zajmijcie się swoimi Spursami. Zobaczymy komu będzie do śmiechu po starciu na Wembley ;)

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 19:58

Ja jebix, zapomniałem że w Monaco Chadli gra.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 19:57

Omg, Nasz atak dziś <3 ogieeeeń!

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 19:56

XDDDD a ja myślałem że Neville był chvjowy w Valencii xddddd Gdzie człowieku wyjść spod skrzydłą Roberto Martineza i tak sie wyjaśnić. Beeeeekaaaa

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 listopada 2018; 19:47

Wydaje mi się, że jak ktoś wali od rana do wieczora kilkadziesiąt postów dziennie, z których połowa to narzekanie, to to się nadaje do analizy przez lekarza specjalistę a nie piłkarskich ekspertów :)

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 19:45

>>kanedinmypants napisał:
>>Co tu Liverpool odjaniepawla? <img src=

Hahehahehahe, dobrzee! :D

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 6 listopada 2018; 19:43

Co tu Liverpool odjaniepawla? ;D

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 19:19

O rany, ale Glik zalicza zjazd, niesamowite :o

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 19:01

Ty nawet nie masz wyrobionego zdania na temat tego klubu. Niby jesteś kibicem oddanym czy nie mam to gdzieś. Tylko wpadasz się wypłakać jak ci źle po Juventusie. A ja to wszystko analizowałem z czego ta niemoc wynika. W sumie wpierw zainspirowałem się Komorasem by go jakoś wesprzeć na tej stronie bo wiedziałem że jego wpisy są trafne i celnie punktuje ten klub swoimi komentarzami. Teraz to już coraz więcej użytkowników pisze z sensem ale wtedy to były klapki na oczy i wiara w Pocha.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 18:56

Dobra Titi, pokaż czego się nauczyłeś od Mistrza Boba!

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 18:54

Teraz to i tak staram się kontrolować. Jak czytam swoje stare wpisy przykładowo z okna transferowego to tam dopiero było bez znieczulenia. Czasem zastanawiam się czy ten klub jest warty pisania o nim dzień w dzień. Zero pociechy z niego a kuriozum goni kuriozum. Wiem jedno to najbardziej niewdzieczny klub jakiemu było mi dane kibiciwać. Choć w Chelsea też cały czas coś jest nie tak.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 18:49

A Mourinho to jest krytykowany już od wielu lat i jest prowadzona na niego nagonka od mediów po takich ignorantów jak ty. Brak trofeum w ostatnim sezonie skreśla już jego kariere jako trenera ? Ten tok rozumowania skreślił już dawno Pochettino i Kloppa. Gdzie masz pewność że Mourinho nie pozbiera chłopaków z United i nie wygra znaczącego trofeum ? I najważniejsze gdzie masz pewność że Pochettino dopiero się zaczyna ? Zaczynał to się na dobre w sezonie 16 17 i gdzie jesteśmy w sezonie 18 19 ? Z trofeum ? ***** ze stadionem dla pelikanów XD. Mourinho prowadził tyle silnych klasowych klubów i w każdym swoje zrobił. A Pochettino już przygniata presja w małym Tottenhamie.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 18:41

Żeby oceniać moje pisma to trzeba przynajmniej dokonać ich analizy a nie pojawić się i bezpodstawnie zwyzywać kogoś. Jak nie masz człowieku rodem z blokowiska zachamowań to odpowiem ci że jesteś zwykłym śmieciem co podczepił się pod ten klub i nie potrafi nawet sensownie określić się w czym się myle. Ponad dekade chłop starszy a głupi jak cep. Może dosadny sposób w jakim pisze prawde o tym klubie przysłania innym że wszystko ma ręce i nogi. Jak już narobiłeś smrodu na stronie to przynajmniej odnieś się do tego co zwykłem pisać ale z sensem. Opisz mi w czym się myle przy braku wzmocnień latem i całej szopce jaka została odstawiona przez Levyego przy stadione. No i pokaż mi w jaki sposób ten klub się rozwija. O ile stać ciebie na to.

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 6 listopada 2018; 18:24

Hehehe, i to ja jestem hejterem. Niebywale :) teraz tylko kofeina, ale nie powiem lubie od czasu do czas zmienic percepcje.
Nie piszesz prawdy o tym klubie, tylko tak ci sie wydaje glabie.
Murinho szacun za kariere, **** w dupe za pysznosc, a Poch jeszcze sie nie na dobre nie zaczal.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 18:05

Ty mi powiedz lepiej kiedy "formuła" Pochettino zacznie działać XD. Formuła Mourinho przynajmniej przynosiła trofea przez wiele lat. A Pochettino wcześniej się skończył niż zaczął.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 18:01

Że ja nie mieszczę się w twoich normach kibicowania dresie to już nie mój problem. Może i dobrze że jesteś tu tylko gościnnie tak znikniesz na pół roku po czym przypomnisz sobie o stronie i zaczniesz pisać jak ci na niej źle bo ktoś pisze prawdę o tym klubie w sposób taki a nie inny. No i naucz się czytać ze zrozumieniem bo mędrcem nazwałem ciebie przytaczając przykład twojego infantylnego zachowania. Odstaw używki nie wiem może zostań jakimś Straight Edge (sprawdź sobie na wiki) bo szkodzi to tobie. Kto wie może i teraz jesteś pod działaniem jakiejś substancji bo znowu bredzisz bez sensu. Z trofeów zostanie rozliczony ten cały Klopp czy Pochettino ale wiadomo haterów boli to co zrobił Mourinho przez te wszystkie lata i jest umniejszane to jak wybitnym jest trenerem. Jest w kryzysie ale to jeszcze nie koniec jego legendy.

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 6 listopada 2018; 17:46

To ze znilnalem z tej strony nie oznacza ze zniknalem z zycia klubu. Uwierz mi swiat nie konczy sie na tottenham.24 i na ogladaniu meczy w telewizji czy na strimach. Na tej stronie mnie juz nie ma bo tacy jak ty pierdolacy bzdury 'kibice' mi ja obrzydzili.
Powiem tak mi sie nie podobala ta spoleczbosc wiec sobie odpuscilem, tobie bie podoba sie klub, to po co mu kibicujesz? Mi szkoda zycia na wkurwianie sie czytajac wypowiedzi tobie podobnych. Tez mi sie zdarzy wkutwiac czy troche ponarzekac ma naszych chamow, ale to vo sie z ciebie wylewa... Brakuje mi nawet na to slowa.
Co do murinho - osiagnal, czas przeszly. Jego formula juz sie wyczerpala, a jednak dalej uwaza ze jest the special one - i to jest jego problem. To wlasnie dlatego po przehranych meczach pierdoli takie bzdury i wychodzi. Najzwyczajnirj w swiecie nie ma lepszego argumentu niz jego przeszlosc. Jeali nie widzisz jego problemu to masz chlopcze problem.
I tak na kobiec dla jasnosci - nie jestes medrcem, jestes glabem.
Wpadne za jakis czas sie z ciebie posmiac.
I jeszcze raz pozdro dla wszystkich prawdziwych fanow, bo wiem ze tu tacy sa. COYS!!!

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 17:08

Co do Mourinho to fakty zawsze będą przemawiać za nim. Jak trafnie podkreślił na konferencji osiągnął więcej niż prawie wszyscy trenerzy Premier League razem wzięci. Pochettino cały czas może czyścić buty The Special One sam nawet to podkreśla.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 17:04

Ale faktycznie Pochettino już sam się miesza w tym co gada i cały czas przeczy sam sobie ;). Z tym się zgadzam

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 17:02

Zobacz sobie swoje stara wpisy i potem przemyśl to jeszcze raz czy jesteś dobrym przykładem dla innych kibiców mogącym rozliczać kogokolwiek XD

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 17:00

Przypominam ponownie. Ktoś kto ostatnio pisał na stronie po przegranym spotkaniu z Juventusem czy tam jeszcze z raz podczas okna transferowego nie powinien tu moralizować na stronie kibica wytrwałego dzień w dzień poświęcającego swój czas by wgłębiać się w tajniki tego osobliwego klubu.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 listopada 2018; 16:58

Nie odczułam w wypowiedziach Mauricio poddania LM. W zasadzie to nie mamy nic do stracenia, więc gramy bez presji.

https://www.instagram.com/p/Bp2DRL8FR-n/

Mamy to! <3

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 6 listopada 2018; 16:50

Hehe, nie no jak prowadzi notatki i pisze komentarze to odwoluje - kibic pelna geba :D
Ja tylko z ciekawosci zajrzalem jakie nastroje w klubie. I nie ustawiam ludzi - pcebiambtylko Viebie i komornika za to co tu robice - czytaj rzucacie gownem na wszystko i wszystkich. I jeszcze okreslasz sie mianem medrca ktorego zaraz zaczna cytowac :D:D:D ja pierdole ze tak powiem :)
If you didn't win you don't deserve to be in the champions league - to dokladnie powiedzial. Chyba logiczne?
I dla twojej pokretnej logiki - nie, to w zadnym wypadku nie rowna sie ze stwierdzeniem ze juz odpadlismy. Poza tym w kolejnych wywiadach, ktore jak widac traktujesz wybiorczo, wypowiada sie w zupelnie innym tonie

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 6 listopada 2018; 16:50

>>Adam12 napisał:
>>Jak sie rano budzisz rozumiem ze patrzysz w lustro ze slowami 'ten w lustrze to niestety ja'. Ciezko sie musi zyc.


Nawet nie wiesz jak bardzo.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 16:33

Powiedział dokładnie że nie zasłużyliśmy na awans. Dla mnie na jedno wychodzi bo to tylko podcina skrzydła taki tekst jest zbędny z ust trenera nawet jeśli to faktycznie prawda. Taki Komoras przynajmniej dzień w dzień tu siedzi pisze komentarze i nawet prowadzi jakieś osobiste notatki na temat tego klubu by rozgryźć dlaczego jest jak jest. A ty raz wpadniesz na jakiś Juventus ośmieszysz się po pijaku i tylko ustawiasz ludzi ;).

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 16:27

Przypomnij mi to ty jesteś tym mędrcem co po pijaku wdał się z walkę na słowa z trollem ? I po co te wycieczki osobiste ?

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 6 listopada 2018; 16:25

Nie na bana ale na pewno na tytul kretyna roku. Dawno mnie nie bylo ale poczytalem troszke i widze ze z komornikiem siejecie defetyzm na ogromna skale. Malkontenctwo az do porzygu. Masakra. Jak sie rano budzisz rozumiem ze patrzysz w lustro ze slowami 'ten w lustrze to niestety ja'. Ciezko sie musi zyc. Wspolczuje Wam serdecznie. Zeby codziennie o 3 nad ranem pisac posta pelnego zniechecenia i zniesmaczenia to znaczy komoras ze cos jest nie tak. Ta choroba ma nawet swoja nazwe.
A ty kretynie, ze zdjeciem czlowoeka ktory mysli ze jest najlepszy na swiecie, nie wciskaj kitu ze Poch powiedzial o odpadnieciu z LM. Powiedzial jedynie ze bedzie bardzo ciezko awans, co zreszta wszyscy wiemy, ale beda walczyc do konca.
Pozdro dla ludzi, ktorzy wierza w nasza druzyne.
Ja wierze i w awans z LM i w dalszy rozwoj.
Aaaa, komornik zamaist pisac steki bzdur obejrzyj w koncu jakis mecz tottenhamu. Polecam, wyglada to coraz lepiej

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 6 listopada 2018; 16:19

W 100% zgadzam się z tobą destrojarzu, choć wiadomo, że piszesz w zbyt dosadny sposób. Nie możemy się poddać, awans nie jest tak daleko jak sądzimy, wystawiamy najmocniejszy skład i gryziemy trawę. Na co nam to top 4, skoro nie możemy nic ugrać w lidze mistrzów? Liczę na ogromne zaangażowanie dzisiaj.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 16:13

Zawsze jest pisane cel na sezon top 4. Po **** wam to top 4 jak przychodzi co do czego grać w tym Champions League i jest kładzenie laski po 3 spotkaniach na 6. Przy takich mentalach to i w Europa League jakiś Gent poskłada ten klub.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 16:07

Jak mecz z PSV zostanie poddany przez Pochettino to ten klub nadaje się jedynie do kosza ze śmieciami z całym tym złotym kogutem z White Hart Lane. Po prostu traktorami i kombajnami zaorać THFC i zwolnić wszystkich pracowników jak kiedyś pisał Underek aż po ciecia. Zawsze ten klub zabiegał o Champions League a gdy teraz stało się to czymś osiągniętym to zaczęli kłaść ****a na to. Śmieszny mały klub w opakowaniu większego. Ja tu dzisiaj chce widzieć odprawienie frajerów z Eindhoven 4:0 i potem starcie bezpośrednie o 2 miejsce z namiastką Interu z dawnych lat. Inter to jest obecnie włoskim Tottenhamem to trzeba go naciskać do końca XD. Jestem pewny że jeszcze potraci tych punktów. na koniec farsa będzie miała już pewny awans może wystawi rezerwy na Spursów kto wie. Jak dzisiaj Spurs przegra z PSV to powinno zostać dopilnowane by ta frajernia zapomniała o hymnie Champions League na resztę istnienia tego klubu. Znowu zapracowałem na bana ale taka jest prawda.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 15:57

Właśnie to jest podejście przegranych. Szkoda tego Juventusu w poprzednim sezonie bo byli w formie w tych rozgrywkach i mogli zajść daleko. A taki Liverpool przyfarcił w grupie i tak samo w dalszych losowaniach. Jeszcze jest możliwe zakończenie fazy grupowej z 10 punktami (dziwne że ja to pisze XD). Dla mnie najgorsze frajerstwo to poddanie Champions League w momencie gdzie wszystko jeszcze jest do wybiegania na boisku. **** tam głowę w piasek i wracać do swojego miejsca w Europa League. Najbardziej mnie wkurwił Pochettino gdy powiedział że odpadli już z Champions League. Zawsze dla niego najważniejszymi rozgrywkami były Premier League i Champions League. Teraz znalazł się w ciężkiej sytuacji punktowej to już płacz. Ten klub zniszczył mentale tego trenera.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 6 listopada 2018; 15:29

Mówcie co chcecie ja tam chcę, żeby spadli do LE. W Lidze Mistrzów skończyło by się na 1/8 prawdopodobnie bo nie mamy składu, żeby coś tam ugrać. Nawet na wygranie Ligi Europy są małe ale niech powalczą tam jak chcą pokazać, że są w stanie w końcu wygrać trofeum.

odpowiedz
Autor: Siwy Wysłano: 6 listopada 2018; 12:20

Sprawa jest prosta wystarczy wygrać pozostałe spotkania fazy grupowej co prawdopodobnie da awans do kolejnej fazy. Jak w tym klubie każdy lubi sobie wszystko utrudniać no to macie utrudnione na maxa. Ale niech was szlag trafi jak dzisiaj przegracie z PSV by potem pokonać Inter i farse. Niech was krew nagła zaleje. Bo to wtedy udowodni że byliście w stanie awansować a jak zwykle zawiodły fatalne mentale.

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 7%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Jveemsiu72
Strona istnieje od: 4374 dni
Użytkowników online: 1
Gości online: 44
Newsów: 6380
Lista online: