» OFICJALNIE: AVB zwolniony

dodał: Radzio dnia: 2013-12-16 13:35:37 komentarzy: 79

W dniu dzisiejszym na oficjalnej stronie Tottenhamu pojawiła się informacja na temat zwolnienia Portugalskiego szkoleniowca:

"Życzymy Andre wszystkiego co dobre".

 

Reszta informacji pojawi się w późniejszym czasie.

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Szpila Wysłano: 17 grudnia 2013; 21:27

Komornik wiesz jak jadą z tym naszym Harrym kibice QPR?kubaosw coś w tym może być,zauważyłem że na początku sezonu Freund siedział na ławce zaraz koło Andre,potem gdzieś zniknął,a w ostatnich meczach siedział z trzy fotele od niego.Niby być może bzdurka,ale.....

odpowiedz
Autor: kubaosw Wysłano: 17 grudnia 2013; 13:27

porażki z city i liverpoolem nie były jedyną przyczyną zwolnienia - ponoć były spory na liniach AVB - Levy, AVB - Freund i jak wiemy AVB - Ade.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 grudnia 2013; 13:22

Myślicie że jest chociaż z cień szansy żeby ponownie współpracował z Tottenhamem Harry?

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 17 grudnia 2013; 12:38

Oczywiście że grają dla pieniędzy,dlatego tylu graczy skusiło się na grę w Chelsea(gdy przyszedł Romek),dlatego wybrali Manchester City,PSG,Monaco,czy nawet taką Malagę(gdy wydawało się że to będzie bogaty klub).Nie czarujmy się,te kluby nie byłyby magnesem gdyby nie tygodniówki na poziomie 200 tyś funtów,euro itd.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 17 grudnia 2013; 11:05

Szpila
Nie wiem jak przebiegała współpraca AVB z Ade i BAE ale wszyscy widzieli , że coś jest nie tak. VdV po odejściu też jasno zasugerował, że powodem jego odejscia byl Boas. Ten gość poszedł na wojnę w Chelsea i u nas zaczął chyba od tego samego. BAE to powiedział, że gra dla pieniędzy a nie, że gra U NAS dla pieniędzy. I powiem tak - masz złudzenia, że inni grają dla idei ? Gareth, Szczurix a wczesniej taki Berba zaczynali miec Tott kompletnie gdzieś prędzej czy póżniej. Ja juz dawno nie mam złudzeń co do kopaczy i generalnie sportowców, bo zdarzają się wyjątki ale wiadomo co potwierdzają. A Boas odstawił Ade i BAE dużo wcześniej a mecz z Liver byl w ostatnia niedzielę.

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 17 grudnia 2013; 00:07

ladigue8,oczywiście poleciała głowa Andre,bo to on odpowiadał za drużynę,ale to zrobić najprościej.Gracze są nadal w klubie.Czas zwalania całej winy na niego już się skończył.Co do BAE i ADE po tym jak zachowali się wczoraj po meczu z Liverpoolem w pełni popieram decyzję Andre.Oni tu są tylko dla pieniędzy,zresztą BAE to podkreślił w jednym z wywiadów.Formę to ADE zgubił dwa lata temu,jak tylko dostał od nas sowity kontrakt,to zaczeła się laba,co pokazał zeszły sezon.Na bazie tych graczy miał budować drużynę Andre?

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 grudnia 2013; 23:20

Jestem ciekawy jakby się w tym momencie spisywał Adebayoo

Co byście myśleli na S'ton o czymś typu :

Ll
Walker-Daws(Kaboul) -Rumun-Rose
Azza-Sandro/Capoue-Eriksen-Towns/Lamela
Holtby
Adebayooooo

? Mogłoby być ciekawe 4-4-1-1

Jakby wrócił teraz do formy z czasów Reda to kurcze.. :)

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 22:13

Szpila
Pelna zgoda co do braku jaj ale ktoś za to odpowiada, wywalił BAE, Ade pośrednio VdV, wszyscy pisali jaki ma świetny kontakt z zawodnikami itd tyle, że na boisku raczej widać było brak kontaktu z rzeczywistością. Za Ramosa było podobnie a Harry przyszedł i w zasadzie z dnia na dzień widać było zmiane mentalna u kopaczy. Niektórzy moze nie nadaja się do tej roboty i jak już wcześniej pisałem - AVB nie wuleciał za pojedyńcze wpadki nawet kompromitujące ale za brak wpływu na ekipę, za absolutny brak kontroli. Gość nie ogarniał kuwety i widać to było gołym laickim okiem.

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:52

Teraz po zwolnieniu trzeba wziąść się za tych piłkarzyków,żeby więcej nie powtórzyła się sytuacja taka jak wczoraj.Dość z cackaniem się z Lamelą,Soldado i resztą gwiazdorów.Lamela to już szczególny przypadek...co to ''cudowne dziecko''?Jakiś chory parasol ochronny,w takim tempie to dobije do 30-tki na ławce rezerwowych.30 baniek a on sprawia wrażenie jakby przyleciał właśnie z księżyca,kosmita normalnie.

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 21:44

ladigue8 takiej drużyny bez charakteru to juz dawno nie było na White Hart Lane.Może i talent i spory ale jajeczka jak u przepiórek.Sandro,Holtby,Walker,Lennon i na tym koniec....reszta,szkoda gadać,zarabia tylko kasę w naszym klubie.Boas już za nic nie odpowiada,mam nadzieję że przyjdzie ktoś w stylu Felixa i zrobi drużynę z tej bandy mięczaków.Andre był za bardzo w porządku w stosunku do nich i zapłacił za to głową.Szkoda mi tego człowieka bo media go zaszczuły,wszyscy jechali tylko po nim,przyjmował to z godnością,piłkarze w tym czasie mieli spokój,każdy pieprzył tylko o ustawieniach,taktyce,pomysłach trenera,na tym skupiła się głównie krytyka.Co wy myślicie że to nie miało wpływu na to jak ta zgraja reagowała na sytuację na boisku gdy dostawała cięgi?Ch...j a co tam i tak jego będą szmacić, a to ich powinno się ścisnąć za jaja.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:58

Mickon11
Oczywiście , ze za Harrego BAE stanowił o sile Tott
Boas nie wyleciał za pojedyncze porażki ale za fakt, ze kompletnie nad tą ekipa nie panował co było widać np. wczoraj. Stało się już to kolejny raz w bardzo krótkim czasie więc decyzja jesto
p.s. Małe pytanie - kto odpowiada za motywowanie zawodników skoro nie trener ? Generalnie to z niektórych wypowiedzi wynika, że Boas za nic nie odpowiada więc w zasadzie po co on ma byc trenerem

odpowiedz
Autor: Shady Wysłano: 16 grudnia 2013; 19:27

Dla mnie to była najlepsza opcja na trenera, i moim zdaniem nasza pozycja z każdym meczem może tera słabnąć no cóż, czekajmy na rozwój sytuacji, szkoda że nie dostał więcej czasu.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 17:33

Kiedyś takim kimś był Harry, teraz nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie konkretnie podając jedno nazwisko. Jest kilku kandydatów, myślę, że w obecnej sytuacji każdy wybór (poza małymi wyjątkami) będzie lepszy o pozostawienia AVB. Mówi się o Capello, De Boerze, Hiddinku, Laudrupie. Ja bym z chęcią zobaczył, albo Hiddinka, albo Capello. Są to wiekowi trenerzy, odnosili sukcesy, każdy z nich potrafi wstrząsnąć drużyną, budzić szacunek wśród zawodników. Kogoś takiego nam obecnie potrzeba. A nie jakiś pseudo wizjonerów, którzy wciskają kit, że jest pięknie i wszystko gra jak widać gołym okiem, że już niżej nie można upaść.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 grudnia 2013; 17:27

Damian - 100% się zgadzam, brak charakteru i tych przysłowiowych 'jaj' u Andre był aż nadto widoczny na boisku.
Mickon11 - chociażby ten Capello o którym tak głośno, w kwestii przyjścia do nas , miał sporo wzlotów i upadków, ale charakteru nie sposób odmówić

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 17:10

No dobrze rozumiem Cie ale kto taki to zdoła uczynić...

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:47

Mickon11, ktoś kto będzie budził wśród nich respekt, ktoś kto wstrząśnie tą szatnią. Ktoś kto będzie miał wizję, ale nie taką jak AVB, o której wszyscy mówią, ale nikt jej nie widział, ani nie słyszał. Ktoś kto wyznaczy każdemu zawodnikowi poszczególne zadania i spierdoli zawodnika jeżeli temu zacznie odpierdalać i zamiast spełniać określone zadania ten będzie biegał po boisku c*** wie gdzie i c*** wie po co #Paulinho. Nam potrzeba kogoś kto uświadomi tej zbieraninie po co tu są i czego od nich się wymaga. Kogoś kto wszczepi im mentalność zwycięzców, doda pewności siebie. Andre zwyczajnie nie ma do tego jaj.

odpowiedz
Autor: Radzio Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:41

Ja chciałbym, żeby powrócił AVB. To nie on grał, tylko piłkarze.
Przecież nie od razu Rzym zbudowano. Trzeba było mu dać jeszcze z 2 miesiące...

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:40

panowie,a może....Roberto di Matteo :D

odpowiedz
Autor: Chudy22 Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:38

JA BYM BARDZO CHCIAŁ ŻEBY PRZYSZEDŁ "Jupp Heynckes"......:(

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:28

Ci ''piłkarze'' jechali na alibi,dobrze wiedzieli że gniew i krytyka mediów oraz kibiców uderzą w trenera nie w nich.Oni mogą odpierdalać taki cyrk jak z West Hamem,M.City czy Liverpoolem.....są zagłaskani.Prezesie zrób porządek,daj im człowieka z batem!!!!

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:23

Trener ma za nich wejść na boisko i walczyć?Motywować do walki?A co to dzieci czy dorośli mężczyżni którzy zarabiają grubą kasę a potem wychodza na boisko i brakuje im ambicji i woli walki,miękną jak tylko rywal stuknie ich raz,dwa razy.Wczoraj to było widać,wstyd i hańba.Oni ***** płakali na boisku!!!!Bezradne dzieci.Tak Dobrze że Andre odszedł,Levy teraz im da trenera,mam nadzieję że takiego jak MAGATH!!!Prosze prezesie,zrób to!!!!!

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:17

Piszecie o taktyce?Tu potrzebne są pampersy i pieluchy !!!!!

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:15

0-2 im rywal jedzie z nimi jak z trampkarzami,upokarza,brak jaj i charakteru,ta drużyna pozbawiona jest lidera,same płaczki,zwolnili trenera?Tu potrzebny jest bat oraz czystka.

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:14

Szpila
Magath hahahahahahaha xd

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:13

0-2 i widac na ich twarzach łzy i zniechęcenie,cioty i tyle...

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:12

Bo mamy piłkarzy bez jaj i charakteru,mięczaki......jedynie Holdby jest ambitnym kolesiem i widać jego wkurw na boisku,reszta to panienki,cioty,dają się zdominować jak dzieci !!!!

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:11

Damian a kto ich poukłada?

Myślec że Capello był by wstanie coś tam pokombinować.

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:10

Może dobrze że Andre został zwoliniony,może przyjdzie ktoś w rodzaju Magatha i weżmie tą zgraje ciot i zagoni do roboty....

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:09

Co będzie to będzie, ale wydaje mi się, że już gorzej być nie może. Co najwyżej staniemy w miejscu. Chociaż jestem dobrej myśli. W Chelsea AVB zrobił dobre transfery, pozostawił po sobie dobrych zawodników. Niestety, nie umiał ich poukładać. Przyszedł inny trener i ugrał z nimi LM. Mam nadzieję, że u nas będzie podobnie.

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:08

Jak się dobrze składa że idą Święta wiec HO HO pasuje jak ulał :P

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:06

No teraz Tottenham bedzie grał że HO HO !!!!

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:03

Widzę że nie mamy o czym gadać w swoje i my swoje. Sprzeczki nic nam nie dadzą. Teraz może tylko czekać i zobaczyć kogo Mr Levy zatrudni i co pokarze nam nowy szkoleniowiec.

odpowiedz
Autor: Szpila Wysłano: 16 grudnia 2013; 16:02

No to czas na eksperymenty.....dalej będzie na co narzekać.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:53

Jaki styl? Styl to był za Harrego. Odkąd przyszedł AVB tu nie było żadnego pomysło. Szło dobrze dopóki Bale wygrywał sam mecze. Nikt się AVB nie czepiał, bo broniły go w miarę wyniki. Teraz nie ma Bale'a, nie ma wyników, więc co logiczne, nie ma Andre.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:50

4-4-1-1. Mamy szybkich skrzydłowych, Holtby może grać podwieszonego napastnika jak kiedyś VdV (wręcz jest do tego stworzony), w odbiorze Sandro + jeszcze jeden kreatywny pomocnik. Przecież tak graliśmy kiedyś i wtedy ta gra jakoś wyglądała. Jak można pisać, że 4-2-3-1 to najlepsza taktyka dla Tottenhamu, skoro odkąd gramy tym ustawieniem, nasza gra wygląda jak najgorsze gówno. Impotencja naszych napastników jest właśnie wypadkową tego ustawienia. Za Harrego nawet napastnik 3 wyboru (Pawluczenko) ładował w sezonie więcej bramek od podstawowego napastnika grającego za AVB. Przecież trzeba mieć klapki na oczach, żeby nie zauważyć, że coś tutaj nie gra. Soldado w czwartek udowodnił, że potrafi ładować bramki. No ale jak ma to czynić w lidze skoro nie otrzymuje podań? Kto ma mu zagrywać prostopadłe piłki? Paulinho? Przecież wystawianie go jako 10tki zakrawało o kpiny. O ile w poprzednim sezonie można było się nabrać na to, że mamy c***owych napastników, którzy nie potrafią ładować bramek, o tyle teraz jak na dłoni widać, że to nie był żaden przypadek, ani ich wina. Prawdopodobnie z Ade można było wydusić to samo co za Harrego.

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:44

Tak Bale Bale Bale jak by nie pokierowanie go to by też gówno grał. Sorry na wyrażenie ale już mnie irytuje to gadanie że jakby nie Bale to byśmy guzik osiągnęli. Sam Bale mówił że to AVB go tak pokierował i nakłonił do takiej gry jaką grał.

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:41

Nie mów ladigue że dla Ciebie Ekkoto był kiedyś jakąś siła dla Tottenhamu. Jest beznadziejny tak samo jak Walker. O Ade się zgodze bo jak dla mnie to klasowy snajper który zaloguje na dostawanie szans.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:40

Może wyciągnąć - kluczowe stwierdzenie, tylko że problem w tym, że nie wyciągała, a nie istniał żaden plan B. Wystawianie Paulinho generalnie póki co nie jest dobrym posunięciem, ja wiem, że koleś umie grać i wierzę, że odpali, ale nie można forować gościa bez formy przez 16 kolejek. Zeszły sezon to wiesz, dzięki komu był tak dobry, nie był to na pewno AVB

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:37

4-2-3-1 to moim zdaniem najlepsza taktyka dla Tottenhamu bo ona może wyciągnąć najlepsze aspekty z piłkarzy których posiada nasz zespół. Jaka inna taktyka wchodzi w grę 4-4-2? Nie umiem wam wytłumaczyć wizji, nie że niej nie widzę tylko nie umiem ubrać tego w słowa. Może wystawienie Paulinho jako 10tki nie było najlepszym posunięciem. Jak mu sie nie udało w Tottenchamie pobił klubowy rekord w puntach w zeszłym sezonie to co nawet nie udało się Harremu(a on dla mnie był najlepszym managerem jaki posiadał Tottenham). A w Chelsea też nie szło mu najgorzej.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:36

Jaka taktyka? Czym Wy nazywacie taktykę? Może pójdzie do innego klubu i zatrybi, ale tu mu nie wyszło i nic więcej by z tego nie wycisnął. Ciągle te same ustawienie praktycznie, zero reakcji na to co się dzieje na boisku, Paulinho u niego to jak Święta Krowa, mógłby spać za bramką a i tak na trudniejsze mecze by wychodził w 1szym składzie, zero powtarzalności akcji - gdyby to była 5 kolejka to sam bym namawiał, żeby dać mu szansę, ale przez 16 kolejek zespół nie zrobił żadnego postępu, bo na początku sezonu wygrywaliśmy z ogórkami jedną bramką i teraz to wyglądało tak samo.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:29

Aha i ja np. nigdy po Ade nie jechalem i po ekotto też nie. Za harrego obaj stanowili o sile Tott za AVB jakoś zaniemogli. VdV też na ławie wylądował bo super taktyk zaczął rządy od szukania wrogów a nie zyskiwania przyjaciół.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:25

Mickon, rotować należy umieć i przeprowadzać rotacje w odpowiednim momencie, a nie co mecz. Jedenastka ma być zgrana. Sezon to nie czas na doświadczenia. Od tego jest okres przygotowawczy i sparingi. Ewentualnie gra w śmieciowych pucharach.

Widocznie facet daje rade w lidze portugalskiej, ale tutaj po prostu te same założenia się nie sprawdzają. Nie udało mu się w Chelsea, nie udało w Tottenhamie. Ja życzę facetowi jak najlepiej, ale widocznie Wyspy to nie miejsce dla niego.

I nadal błagam o to aby ktoś wyłożył mi jego wizję i opisał geniusz taktyczny. Ja póki co nie widzę żadnej wizji, a jego geniusz taktyczny kończył się na żelaznym ustawieniu 4-2-3-1 i tym wczorajszym wystawieniu Paulinho jako 10tki.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:25

Misiaczek !!!
Proszę jeszcze raz - jaki według ciebie AVB mial pomysł na Tott ? Może jestem ślepy i nie mam pojęcia o kopanej więc oświeć mnie proszę. Prosiłem juz parę razy ale echo...

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:23

Zgodzę się ze gra nie wygląda najlepiej ale uwierz mi że ten Pan miał wizje i zrealizował by ja. Pamiętam go jak prowadził FCP i oni grali naprawdę fenomenalny futbol. To samo zrobił by z Tottenhamem tylko trzeba poświęcić trochę czasu.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:18

Jak można porównywać ManUtd do Tottenhamu? Może i zawodzą, może i są niżej od nas w tabeli, ale oni w odróżnieniu od nas coś grają. Często brakuje im po prostu szczęścia i dlatego tracą punkty. Natomiast kreują grę, tworzą sytuację, strzelają bramki, potrafią pewnie wygrać mecz (vide wczorajszy). To jest zupełnie inna sytuacja. U nich wystarczy popracować nad kilkoma elementami i spokojnie wrócą do gry. U nas nic, kompletnie nic do siebie na pasuje. Gra wygląda tragicznie. Od początku sezonu nie mamy żadnego stylu. C*** w te porażki, ale tutaj chodzi przede wszystkim o styl, a raczej jego brak. Ja w tym nie widzę żadnego pomysłu, ani wizji.

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:16

Rotował bo chciał stworzyć najlepszą jedenastkę. Nie chce mi sie nawet pisać bo szkoda liter . Tylko jak SVB był by tak beznajdzejnym trenerem bez stylu bez wizji i w ogolę to wytłumacz mi jakim cudem udało mu sie zdobyć z FC Porto mistrzostwo Portugalii,Puchar Portugalii, Superpuchar Portugalii i Liga Europy?

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:14

Paulinho na rozgrywce o moj boze ale i dawsona trzeba wywalic bo to porazka

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:13

Damian
pelna zgoda

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:11

Tylko ze sam na sam bramkarz nie ma praktycznie szans a tym bardziej suarez wez przestan wg mnie avb nigdy nie potrafil ich zmotywować

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:10

Mickon11, a niby jaką wizję miał AVB? Możesz mi ją przedstawić? Facet przez tyle czasu nie miał nawet wizji pierwszego składu. Rotował tą jedenastką tak, że można było się pogubić. Co mecz inni zawodnicy, zmieniane pozycje (prawonożny Lennon przez kilka spotkań na lewej pomocy, a lewonożny Towsend na prawej!!!). Do tego dochodzi brak jakiekolwiek stylu i fatalna taktyka. Ktoś kto miał być zbawieniem, w odróżnieniu od Harrego miał tutaj zrobić rewolucję pod tym względem, w ani jednym spotkaniu nie pokusił się o zmianę taktyki (!!!). Każdy trener w PL był w stanie przeczytać naszą grę. Mając jednych z najszybszych skrzydłowych w lidze nie potrafił ich wykorzystać. Holtby, który jest naturalnym następcą VdV, aż się prosi, aby był podwieszony pod Soldado. A wczorajsze wystawienie Paulinho jako 10tki, czyli tego, który ma kreować grę, zagrywać prostopadłe piłki do napastnika rozjebało konstrukcję do końca. Jak można być takim taktycznym impotentem? Przecież to się w pale nie mieści. Wierzyłem w tego typa, ale wczoraj straciłem resztkę wiary. Mam wrażenie, że przeciętny użytkownik spursmanii potrafiłby wyciągnąć więcej wniosków już po pierwszych batach z WHU, niż AVB po tych wszystkich kompromitacjach z wczorajszą włącznie.

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:07

coys24
Nikt nie pisze, że początek sezonu był dobry, ale kwestionowanie umiejętności AVB jest śmieszne. Ja mam zdanie, że on zrobiłby z tą druzyną więcej niż Wam się wydaje, bo miał pomysł.

I odpowiedz mi na jedną rzecz, bo strasznie mnie to denerwuje. Od czego jest bramkarz? Bo kiedy piszecie "Gdyby nie Lloris byłoby 20". Jakie gdyby nie Lloris? Od tego przecież on stoi na tej bramce. Równie dobrze idzie to w drugą stronę - gdyby nie De Gea, Krul, Szczęsny, to Tottenham miałby o parę punktów więcej.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:06

Nikt nie mówi o mistrzostwie, nikt nie mówi o zdobyciu LE, sprawa wygląda tak, że czołówka nas niszczyła jak chciała i nieważne czy nowi zawodnicy grali czy nie, ciągle to wyglądało tak samo słabo. ManU nie zwolnił Moyes'a, ale przypomnijcie mi ile razy ManU w tym sezonie przegrał 3 bramkami albo wyżej? Bo my już 3 razy w tym raz z West Ham'em, zero wyciągniętych wniosków, później ManCity przypomniał naszemu trenerowi nad czym trzeba popracować, a na końcu Liverpool na naszym stadionie. Uważam, że zarząd podjął jedyną słuszną decyzję, bo w LE z naszej grupy wyszedłby prawdopodobnie nawet Sunderland, a liga była permanentnie zawalana. Gdybyśmy mieli tyle pktów co teraz, z City przegrali np 3-0, z West-Hamem 1-0 i z Liverpoolem 2-0 to nikt nawet nie myślałby o zwolnieniu trenera, ale Tottenham jest zbyt dużym klubem, żeby kompromitować się co 3, 4 kolejki tracąc po 5 bramek i nie strzelając żadnej. Takie jest moje zdanie

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:06

A do city ile doszlo na przyklad city ma wpadki ale z ogorami cisnie jak z psami a nam sie to nie udawalo

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:04

A poza tym nigdy nie wychwalalem avb

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:04

Może i bywało źle ale Andre zapamiętam na zawsze tak:

http://i.minus.com/iXJI4nxmxVfaF.gif

nigdy tego nie zapomnę

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:03

Jak chcesz zbudować styl w jak doszło 7 piłkarzy i każdy z nich grał w innym kraju, uczono ich innego stylu gry niż preferuje liga angielska. Taki Lamela nie zna angielskiego i myślisz że łatwo mu jest komunikować sie z resztą zespołu ?

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:03

Mickon11
jesteś śmieszny tym tekstem drużyna która w 2 meczach straciła 11 Goli a gdyby nie llorid mogłoby by być z 15 mamy ujemny bilans goli jeden piłkarz strzelił wiecej goli niz cały nasz zespol a my z tych 15 goli chyba 3 to karne żenada granie padaki z balem i bez bale bo gdyby nie bale nie musielibysmy ogladac Losowania i przez te 18 miesiecy widzisz wizje i progress to brawo dla ciebie ty ogladasz mecze czy tylko komentujesz

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:01

"Byłbym zaskoczony, gdydy Hiddink przeszedł do Tottenhamu. Trudno jest mi to sobie wyobrazić. Podpisał niedawno nowy kontrakt w Holandi", powiedział agent Hiddinka. Czyli Holender odpada,

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 15:00

No właśnie taki MU klub z 5 razy większą historia niż my a co gra w tym sezonie? Bo w Menu wiedzą że potrzeba czasu. Tylko u nas jacyś napaleńcy którzy po wdaniu 120mln od razu chcą mistrza i zdobycie UEFA i Bóg wie czego jeszcze.

odpowiedz
Autor: Lukaśiński Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:59

Mozna przegrywac ale jak przegrywac... po 5 lub 6 zero no sorry...nie mamy rzadnego stylu.....

odpowiedz
Autor: Lukaśiński Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:58

Bielsa nie zna angielskiego wiec odpada,zreszta ostatnio chlop sie pogubil z ATBilbao

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:56

Mickon11
Brawa dla Ciebie, nic dodać, nic ująć - sama prawda. Manchester, klub większy od Tottenhamu, jest za nami, ale wciąż trzymają Moyesa i nikt tam o zwolnieniu nawet nie mówi, a nie zdziwię się jak w maju będą walczyć o mistrzostwo.

odpowiedz
Autor: Mickon11 Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:52

Ale w jesteście beznadziejni... Jak wygrywał to "<3", "I Love AVB" a teraz jak ma chwile słabości to go mieszacie w błocie... Ciekawe który trener ogarnął by w tak krótkim czasie pół nowego składu. Ja osobiście wolał bym żeby on został i dalej próbował spełnić swoja wizje. Ten Pan miał dobry plan na Tottenham co mogło później zakwitnąć jakimś trofeum. I teraz komentarze typu " Nie przepadałem za jego stylem gry.." lub "no i elegancko, gorzej niż wczoraj bankowo już nie będzie, nawet jakby smudę zatrudnili" są bardzo nie na miejscu. Chce zobaczyć jakie będą komentarze po przyjściu nowego menagera i jego porażkach. Pewnie coś w stylu "come back AVB". Tak samo mieszaliście Adebayora po jego gorszmy sezonie ale jak sypał bramki jedna za drugą to połowa z was by za niego wyszła...

odpowiedz
Autor: LilyWhite Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:48

Mi sie osobiscie marzy Marcelo Bielsa, ale cos czuje ze to bedzie Capello...

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:32

To jest jak prezent na święta ale szkoda że dopiero teraz bo gramy co 3 dni i nowy trenejro bedzie mial troche podgorke, myślę że mecze z WHU i SOton poprowadzi Steffen

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:25

Najbliżej posady jest Capello ponoć, ponieważ był wczoraj na WHL.

odpowiedz
Autor: ladigue8 Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:23

Wreszcie kurde polowa sezonu niemal a facet nie potrafil wypracować w zasadzie niczego no i te porażki w stylu kompromitującym...

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:19

Nie ma co płakać nad rozlanym (wylanym) mlekiem (Rudym). Nie przepadałem za jego stylem od początku , choć sympatyczny facet. Może kiedyś się spotkamy i oby wtedy Tottki były silniejsze niż teraz :)

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:13

Jak najbardziej słuszna decyzja. Teraz skombinować jakiegoś starszego trenera (Hiddink byłby idealny), który podejmie się uratować nam ten sezon. Od maja powinni się oglądać za kimś na stałe.

odpowiedz
Autor: Radzio Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:08

Racja. Do drugiego miejsca brakuje nam 6 punktów. W LE idzie nam dobrze. W pucharach też.

odpowiedz
Autor: Wojciech Misiak Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:06

Nie wierzę w to, szkoda chłopa. W sumie jeszcze nic nie przegrał, ale został zwolniony. Niestety. Jestem pewien, że w Hiszpanii czy we Włoszech wielkie sukcesy osiągnie, bo on propaguje właśnie taką piłkę.

odpowiedz
Autor: Radzio Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:02

W sumie to jest mi go trochę żal. W zeszłym sezonie też na początku graliśmy piach. Teraz nowemu trenerowi ciężko będzie ogarnąć to wszystko, jeżeli gramy 3 dni!

odpowiedz
Autor: JINCHURIKI Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:01

Na jego miejscu pierw udał bym się do Rossmana i kupił farbę do włosów :) Bo pewnie od nerwów biedaczek osiwieje rychło xD

odpowiedz
Autor: Radzio Wysłano: 16 grudnia 2013; 14:00

Nawet on sam tego nie wie.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 16 grudnia 2013; 13:54

No i teraz co? Wraca do Portugalii?

odpowiedz
Autor: Radzio Wysłano: 16 grudnia 2013; 13:47

Ponoć najbliżej posady jest Capello.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 grudnia 2013; 13:42

tylko pytanie, kogo teraz wezmą,osobiście marzy mi się Hiddink

odpowiedz
Autor: kerry dixon Wysłano: 16 grudnia 2013; 13:40

no i elegancko, gorzej niż wczoraj bankowo już nie będzie, nawet jakby smudę zatrudnili :)

odpowiedz
Autor: Lukaśiński Wysłano: 16 grudnia 2013; 13:39

i poplynol z tematem:)

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 6%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Johnny English
Strona istnieje od: 4703 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 89
Newsów: 6432
Lista online: