» Brighton - Tottenham: Składy.

dodał: nnaderowy dnia: 2019-10-05 12:43:13 komentarzy: 129

Początek meczu o 13.30. Oby Tottenham zmazał plamę po ostatnim kompromitującym występie w Lidze Mistrzów. Transmisja od 13.25 w Canal Plus Sport 2.

Brighton: Ryan - Dunk, Burn, Webster - Montoya, Grob, Stephens, Mooy, Alzate - Maupay, Connolly

Tottenham: Lloris - Sissoko, Alderweireld, Vertonghen, Davies - Dier, Eriksen, Ndombele, Lamela - Son, Kane

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Lolo Wysłano: 18 października 2019; 19:37

Czuję, że się przełamią.


Ci z Watford :D

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 17 października 2019; 16:47

Przerwa reprezentacyjna skończyła się, ale nic nie zapowiada poprawy sytuacji w klubie. 1)Wypowiedzi Levyego wskazują na to, że nie zwolni Pochettino. Z drugiej strony media piszą o rzekomych rozmowach klubu z Mourinho. A więc jak to jest? Klub zabezpiecza się na wypadek odejścia trenera? 2) Poch wypowiedział się, ze nie spodziewa się żadnych transferów w styczniu i obecny sklad mu wystarcza. Dodatkowo ponoć chcą pozbyć sie paru graczy oprócz Eriksena. Po cholerę Poch w ogóle sie wypowiada w mediach? Irytuje strasznie. A pomysł ze sprzedażą Diera itd. bez sensu. Skończy się jak z Trippierem. 3) Lo Celso i Sessegnon niby zdrowi, ale nie łapią się nawet na ławkę na mecz z Watfordem bo po co. Wiem, ze długo nie grali, ale nie ma kogo wpuscic z lawki. Pewnie minie jeszcze miesiąc zanim Maurycy zacznie nimi grać. 4) Ponarzekalbym jeszcze na kontuzje Eriksena, ale on dla mnie nie jest już kogutem. Pozytywami są dobre występy reprezentacyjne, ale jednocześnie potwierdzają, że nie mamy jedności w drużynie. Pozostaje w nerwach oczekiwać na sobotnie spotkanie.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 15 października 2019; 17:23

Vorm powrócił do końca sezonu.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 października 2019; 16:38

I bramka

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 14 października 2019; 22:27

Kane 3 asysty w meczu repry.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 10 października 2019; 21:49

Alderweireld gola strzelił https://streamja.com/1062

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 9 października 2019; 22:10

Nijak sie to ma do taktyki

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 9 października 2019; 20:52

Foyth na prawej obronie w meczu z Niemcami, Lamela na ławce

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 9 października 2019; 18:38

>>26King26 napisał:
>>Underek, a co Tobie podoba sie wcnaszej taktyce? Gra na 3 srodkowych obroncow z elektrycznym DS, czy gra diamentem z Winksem podajacym w bok i Sisso oddychajacym rekawami, ze tak goraco bronisz Pocha?

Podoba mi się, że naszym problemem jest wysoka porazka w lidze mistrzów, a nie odpadnięcie w 1/16 LE

Naogladalem sie w zyciu spotkan z Basel, Karabachem, Benfica czy inna Fiorentina.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 9 października 2019; 13:23

Już chodzą plotki że Mourinho chce do Spurs :D

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 8 października 2019; 23:05

Jeśli ta zadyma potrwa, to Pocz się nie obroni. A to źle, bo 3 przerżnięte mecze, to, sorry, za mało aby zmieniać trenera, który notował postępy przez 5 lat. Ja do końca roku mordy na Pocza nie otwieram. Kryzys się miewa i trzeba z niego wyjść. A żeby to zrobić konflikty w szatni muszą być rozwiązane; jeśli trzeba - pogonić Eriksena, Toby'ego, może i Jana.

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 8 października 2019; 17:27

Poch powinien sam się bronić - swoimi decyzjami. Przecież one są kompletnie bez sensu.. Zaczął sezon bez Vertsa, Eriksena i Auriera, którzy teraz bez przerwy grają.. Przed sezonem nie korzystał z Rose'a, który też sporo gra..Jak mecz nie idzie, to nie wykorzystuje wszystkich zmian, zmienia za późno.. a final LM bez Lucasa i z Kanem po kontuzji w pierwszym składzie, przy całej sympatii i szacunku do Harry'ego to paranoja. Opaski Hugo nawet nie warto komentować, tym bardziej po incydencie alkoholowym. Dziwnym trafem zarówno on, jak też Verts z podbitym okiem w tym sezonie wrócili na City.. Poch jak dla mnie zawsze miał dziwne decyzje i słabe reakcje na słabą grę, ale kiedyś broniły go wyniki, a teraz jesteśmy na równi pochyłej..

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 8 października 2019; 16:42

Podobno w zimie znów podejmiemy trud pozbycia się Eriksena, Auriera, Wanyamy, Rose i Diera

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 8 października 2019; 16:39

Pocha trzeba bronić właśnie m.in. przed myśleniem o Howiem i innymi czarodziejami, którzy zepchną nas na długo w środek tabeli

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 8 października 2019; 14:19

Underek, a co Tobie podoba sie wcnaszej taktyce? Gra na 3 srodkowych obroncow z elektrycznym DS, czy gra diamentem z Winksem podajacym w bok i Sisso oddychajacym rekawami, ze tak goraco bronisz Pocha?

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 8 października 2019; 12:18

>>fingor napisał:
>>Nie chodzi o taktykę. Inteligentny trener ustawia taktykę w zależności od zawodników jakimi dysponuje. Uważam ,że potrzebujemy inteligentnego trenera ze sporym doświadczeniem w PL. I w dodatku takiego ,który nie robi kwasów w szatni i tworzy dobrą atmosferę.Eddie Howe spełnia wszystkie te warunki...

Nie wątpliwie taki kandydat pasowałby naszemu Prezesowi, ale Howe nie ma jakiegokolwiek doswiadczenia międzynarodowego i pewnie szatnia by go pożarła. Mimo wszystko wskoczyliśmy na poziom międzynarodowy i tutaj potrzebny jest a/ktoś z autorytetem, b/ktoś kto dogada się z Łysym - szczerze powiedziawszy nikt nie przychodzi mi do głowy:(

odpowiedz
Autor: fingor Wysłano: 8 października 2019; 01:21

Nie chodzi o taktykę. Inteligentny trener ustawia taktykę w zależności od zawodników jakimi dysponuje. Uważam ,że potrzebujemy inteligentnego trenera ze sporym doświadczeniem w PL. I w dodatku takiego ,który nie robi kwasów w szatni i tworzy dobrą atmosferę.Eddie Howe spełnia wszystkie te warunki...

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 7 października 2019; 11:26

>>fingor napisał:
>>A ja wskażę zastępce ,w formie zabawy oczywiście... Eddie Howe ,od ładnych parę lat utrzymuje Bournemouth praktycznie nie będąc w strefie spadkowej. Jeden trener poza Kloppem, i Guardiolą ,którego przyjemnie posłuchać w wywiadzie pomeczowym.Jeśli już zwalniać Pocha to tylko po sezonie,nie zasłużył na wy.ebkę w trakcie...

Co najbardziej podoba Ci sie w taktyce Bournemouth?

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 7 października 2019; 01:10

>>kiriak napisał:
>>najbardziej zabawne w tym wszystkim jest to, że jesteśmy 5 punktów za City, który gra galaktyczny futbol i ochy i achy

Bez kitu. Liverpool ma autostradę do mistrza, na naszą grę nie da się patrzeć, ale jakby spojrzeć obiektywnie to jesteśmy w grze w LM jesteśmy w grze o top4, odpadliśmy z Carabao które mało kogo obchodzi. Ja już nie wiem jak na to wszystko patrzeć, zgłupiałem.

odpowiedz
Autor: fingor Wysłano: 6 października 2019; 18:22

A ja wskażę zastępce ,w formie zabawy oczywiście... Eddie Howe ,od ładnych parę lat utrzymuje Bournemouth praktycznie nie będąc w strefie spadkowej. Jeden trener poza Kloppem, i Guardiolą ,którego przyjemnie posłuchać w wywiadzie pomeczowym.Jeśli już zwalniać Pocha to tylko po sezonie,nie zasłużył na wy.ebkę w trakcie...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 6 października 2019; 17:21

najbardziej zabawne w tym wszystkim jest to, że jesteśmy 5 punktów za City, który gra galaktyczny futbol i ochy i achy

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 6 października 2019; 17:19

>>Underek napisał:
>>Manchester United ma kryzys, który trwa 6 lat<br />
Arsenal ma kryzys, który trwa kilka lat<br />
<br />
Tak, mamy słaby rok. Natomiast czy to jest wina Pochettino? Prześledźmy pozycja po pozycji:<br />
<br />
Bramka: ręcznik<br />
Prawa obrona: sprzedano jedynego gościa, który umie na tej pozycji grać (mimo fatalnego roku). Zostali: <br />
- debil<br />
- środkowy obrońca, który się połamał<br />
- niedoświadczony KWP, który się połamał<br />
<br />
Środek obrony:<br />
- Toby, z głową w innym klubie<br />
- Jan, który wszedł w sezon z kontuzja<br />
- Elektryczny Davnson<br />
<br />
Lewa obrona:<br />
- słaby, czasami średni Davies<br />
- nedzny od 3 lat Rose<br />
- Ryan Sessegnon, nowy nabytek, który się połamał<br />
<br />
Środek pomocy:<br />
- Dier, od lat padaka<br />
- Wanyama, od lat kontuzje<br />
- Sissoko, BESTIA<br />
- Winks, przeciętniak aż boli<br />
- Ndombele, musi się zaadaptowac, do tego uraz wytrącił go z rytmu<br />
<br />
Eriksen głowa w innym klubie, Alli po kontuzji i tak dalej i tak dalej. Lo Celso się połamał. Może to pod niego szykowano diament?<br />
<br />
Poch wprost mówi, że nie podejmuje decyzji kadrowych i nie ma wpływu na kształt zespołu. <br />
<br />
Jednocześnie ciągle utrzymuje nas na poziomie, o którym na Old Trafford moga pomarzyć. <br />
<br />
Zabawne jest to, że wszyscy krytycy Pochettino nie potrafią wskazać, kto miałby go zastapić. Typowe krzyki w emocjach. Dokładnie tak było za Jola i Redknappa.

do tego nierówny Lamela, jeden napastnik...i brak regularnych transferów.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 6 października 2019; 16:47

Manchester United ma kryzys, który trwa 6 lat
Arsenal ma kryzys, który trwa kilka lat

Tak, mamy słaby rok. Natomiast czy to jest wina Pochettino? Prześledźmy pozycja po pozycji:

Bramka: ręcznik
Prawa obrona: sprzedano jedynego gościa, który umie na tej pozycji grać (mimo fatalnego roku). Zostali:
- debil
- środkowy obrońca, który się połamał
- niedoświadczony KWP, który się połamał

Środek obrony:
- Toby, z głową w innym klubie
- Jan, który wszedł w sezon z kontuzja
- Elektryczny Davnson

Lewa obrona:
- słaby, czasami średni Davies
- nedzny od 3 lat Rose
- Ryan Sessegnon, nowy nabytek, który się połamał

Środek pomocy:
- Dier, od lat padaka
- Wanyama, od lat kontuzje
- Sissoko, BESTIA
- Winks, przeciętniak aż boli
- Ndombele, musi się zaadaptowac, do tego uraz wytrącił go z rytmu

Eriksen głowa w innym klubie, Alli po kontuzji i tak dalej i tak dalej. Lo Celso się połamał. Może to pod niego szykowano diament?

Poch wprost mówi, że nie podejmuje decyzji kadrowych i nie ma wpływu na kształt zespołu.

Jednocześnie ciągle utrzymuje nas na poziomie, o którym na Old Trafford moga pomarzyć.

Zabawne jest to, że wszyscy krytycy Pochettino nie potrafią wskazać, kto miałby go zastapić. Typowe krzyki w emocjach. Dokładnie tak było za Jola i Redknappa.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 6 października 2019; 10:45

Ten "kryzys" trwa 9 miesięcy, to nie jest jakiś spadek formy, tylko w tej drużynie naprawdę źle się dzieje. Ostatni mecz na wyjeździe w PL wygraliśmy w styczniu przeciwko Fulham (graliśmy okropnie BTW, Winks strzelił w ostatniej sekundzie).

To nie jest jakiś słabszy okres, w całym 2019 roku graliśmy na poziomie bijącego się o utrzymanie zespołu. Jedyne rozgrywki w których akurat graliśmy fantastycznie to Liga Mistrzów. I tu można wysnuć konkluzję. Tu chodzi o sprawę mentalną. Wtedy zawodnicy nabrali wiary, był ten "team spirit". Obecnie tego ducha drużyny nie widać, nie ma lidera, gdy nam rywal strzeli gola, już wiadomo, że nie ma czego zbierać, zwyczajnie poddajemy się. Zawodnicy po prostu nie mają motywacji.

Naprawdę szkoda, gdyż na papierze ten zespół powinien zająć 3 miejsce i zbliżać się do Manchesteru City i Liverpoolu. Naprawdę myślicie, że przez brak prawego obrońcy tracimy 7 bramek z Bayernem i 3 z Brighton? Brighton, które strzeliło zaledwie jednego gola w ostatnich 6 spotkaniach?

Poch tu powinien stać pod znakiem zapytania. To jest jego robota żeby zmotywować zespół. To jego praca aby zespół miał ręce i nogi. Gdzie znikł nasz pressing? Dlaczego nie umiemy wymienić 2 dokładnych podań? Nie wyglądamy na zespół, który ma zająć miejsce nawet w Lidze Europy. Od stycznia przegraliśmy z Brighton, Southampton, Burnley, Newcastle, Chelsea, Liverpoolem, Bournemouth, Crystal Palace, West Hamem i Manchesterem City. Przegraliśmy 19 spotkań w 2019 roku. Jeżeli to nie zasługuje na zwolnienie to ja nie wiem co.

Poch tego nie odwróci. On się po prostu wypalił. On nawet NIE CHCE przeprowadzić przebudowy. Dlaczego gra Eriksen, Alderweireld, Aurier i Rose? Dlaczego Nkoudou wszedł z Aston Villą, Wanyama z Leicester? Dlaczego gramy tym diamentem, chociaż sam przyznał, że nie działa? Co ze Skippem, KWP, Tangangą, Parrotem? Oni przynajmniej by dawali z siebie 100%.

Poch to najlepszy manager Spurs od jakichś 30 lat. Ale czas zakończyć ten rozdział i znaleźć kogoś innego. Nawet jak Pochettino zostanie w tym sezonie to odejdzie w następnym.
Ten sezon jest skończony i nie widzę szans, że będzie lepiej.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 6 października 2019; 08:05

>>Underek napisał:
>>Za Redknappa i Jola też były kryzysy i zwolnienia. Każde kończyło się katastrofa. To moj dwunasty rok ze Spurs. Fakty sa takie, że<br />
- wysoko przegraliśmy w grupie z ktorej i tak wyjdziemy<br />
- odpadlismy z pucharu myszki miki<br />
- jesteśmy na 6. miejscu po 8. kolejce<br />
<br />
Serio, sa większe dramaty. Kryzys jest duży, piłkarze sa bez formy, ale to jest do odbudowania. Piszacy #Pochout nawet nie proponuja alternatyw, bo nie ma na rynku lepszej opcji. <br />
<br />
Odkąd Pochettino objal ten bałagan szliśmy w górę i w górę. Teraz jest dołek, pierwszy od 5 lat. <br />
<br />

to to to, dograjmy sezon do końca

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 6 października 2019; 01:44

Za Redknappa i Jola też były kryzysy i zwolnienia. Każde kończyło się katastrofa. To moj dwunasty rok ze Spurs. Fakty sa takie, że
- wysoko przegraliśmy w grupie z ktorej i tak wyjdziemy
- odpadlismy z pucharu myszki miki
- jesteśmy na 6. miejscu po 8. kolejce

Serio, sa większe dramaty. Kryzys jest duży, piłkarze sa bez formy, ale to jest do odbudowania. Piszacy #Pochout nawet nie proponuja alternatyw, bo nie ma na rynku lepszej opcji.

Odkąd Pochettino objal ten bałagan szliśmy w górę i w górę. Teraz jest dołek, pierwszy od 5 lat.

odpowiedz
Autor: silvaLFC Wysłano: 6 października 2019; 01:32

@nnaderowy Macie bardzo dobrych i przede wszystkim utalentowanych zawodników. Macie nowy przepiękny i nowoczesny stadion, którego inne drużyny mogą wam zazdrościć. Macie trenera który ma łeb na karku i jak sam stwierdziłeś gdzieś ten wasz klub wyniósł. Od pewnego czasu jesteście głównym kandydatem do Top4. Ponadto byliście finalistami LM. Przecież gdyby zarząd był aż tak tragiczny, nie byłoby was tam. Narzekacie na hajs i zarząd. Tymczasem ten sam zarząd rozszerza wam infrastrukturę klubu i jeszcze dokonuje wzmocnień w składzie. Co do Liverpoolu..Jeśli przejrzysz bilans transferowy Liverpoolu, zauważysz że Klopp jakimiś gigantycznymi pieniędzmi nie srał sam z siebie. Transfery były realizowane w oparciu o sprzedaż zawodników i właśnie dzięki temu jest on u nas zerowy. Robertson, TAA, Gomez, Matip, Shaqiri - to transfery za grosze lub fraje. To nie jest tylko i wyłącznie kwestia marki czy pieniędzy. Doskonale zdajemy sobie sprawie gdzie były nasze zespoły jeszcze kilka lat temu. Takie MU sra pieniędzmi, jest marką światową i co z tego skoro od oglądania ich meczów bolą oczy i zero pomysłu na grę i co ważniejsze rozwój. Wydaje mi się że zwalniając Mauricio zrobilibyście dwa duże kroki w tył, niżeli jeden do przodu. Skoro kibic drużyny przeciwnej ci to mówi to może coś w tym jednak jest?

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 23:44

>>silvaLFC napisał:
>>"Szanuj menadżera swego, bo możesz mieć gorszego". Zobaczcie ile ekip jest w jeszcze gorszej dupie od was i z chęcią przyjęłoby waszego Poche z otwartymi ramionami. Dla was jedyna szansa na dalszy rozwój tego projektu to jest jego pozostanie w tym klubie. Taki Klopp też miał swoje kryzysy. W Borussi sięgnął strefy spadkowej, w LFC seriami przegrywał finały i miał problemy z ogórkami w lidze. Ale koniec końców finalny efekt tych epizodów każdy widzi... Mimo wszystko zawsze fajnie mi się was oglądało, dlatego trzymam kciuki za powrót do Top4.

Że inni mają gorzej to żaden argument. Że wielu by Pocha przytuliło do swoich klubów, to też wiadomo. Jest kapitalnym trenerem, nikt tego nie neguje. A wdzięczni jesteśmy jak nigdy nikomu, bo przed nim nie było nikogo kto byłby w stanie nasz klub wynieść na ten poziom.

Ale jego projekt powoli wygasa. Wyniósł nas tam gdzie tylko się dało, ale mam duże wątpliwości czy jest w stanie ruszyć nas w tym momencie gdzieś wyżej. Niemniej powinien zostać na pewno do końca sezonu i wtedy być rozliczany, zasłużył sobie na to.

Nie porównuj swojego klubu do naszego, bo jeśli chodzi o kwoty transferów, markę, która przyciąga zawodników itd. to jesteśmy na różnych biegunach. Klopp po pierwsze w Borussi też nic nie wygrał, a w Liverpool'u wychodząc z kryzysu miał za sobą zarząd, pieniądze i wiele więcej, niż kiedykolwiek mógł mieć Poch. Ja go nie winię za to co się dzieje, ale widać jak na dłoni, że problem jest gigantyczny. I nie ma możliwości poprawy. My nie kupimy sobie w zimie zawodników za kilkadziesiąt milionów, żeby łatać dziury.

odpowiedz
Autor: silvaLFC Wysłano: 5 października 2019; 23:28

"Szanuj menadżera swego, bo możesz mieć gorszego". Zobaczcie ile ekip jest w jeszcze gorszej dupie od was i z chęcią przyjęłoby waszego Poche z otwartymi ramionami. Dla was jedyna szansa na dalszy rozwój tego projektu to jest jego pozostanie w tym klubie. Taki Klopp też miał swoje kryzysy. W Borussi sięgnął strefy spadkowej, w LFC seriami przegrywał finały i miał problemy z ogórkami w lidze. Ale koniec końców finalny efekt tych epizodów każdy widzi... Mimo wszystko zawsze fajnie mi się was oglądało, dlatego trzymam kciuki za powrót do Top4.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 22:39

A tak już na poważnie, co do tego co Lolo wrzucił. Cała drużyna w mediach społecznościowych milczy. Jeden Sisso się dzisiaj odniósł, a jakby spojrzeć na dzisiejszy mecz, to był jedyny gość poza Mourą, któremu się chciało. Sissoko, którego sam nie raz nabijałem na tej stronie na pal, za to że właśnie mu się nie chce, teraz mógłby być wzorem dla reszty drużyny. Futbol jest po*ebany.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 22:18

Jak rzucamy linkami z insta to mam lepszy:
https://www.instagram.com/p/B3NJqQqA-Yd/?igshid=c77te4ci1qnq

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 22:07

https://www.instagram.com/p/B3P7Dm9o0Bo/?utm_source=ig_web_copy_link

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 21:12

BREAKING | Hugo Lloris faces up to 2 months out and possibly more after for Tottenham after dislocating his elbow.

Spurs’ captain underwent a series of scans & tests which revealed no fracture and he’s expected to leave hospital on Saturday evening. [@LaurensJulien]

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 19:18

>>;Damian napisał:
>>;Poch od kilku okienek stara sie wylewac frustracje w wywiadach z powodu braku wzmocnien. Na chlodno trzeba przyznac, ze nie tylko on zawalil. Ok, w tym okienku kupilismy zawodnikow, ale tez pozbylismy sie Trippiera i Llorente. Nie wierze, ze Pochettino chcial pozbyc sie Trippiera nie majac dla niego zastepstwa. Raczej zostal postawiony przed faktem dokonanym. Dlatego tez podkreslal, ze nie czuje sie menadzerem, bo nie ma wplywu na transfery. Wszyscy wylewaja teraz na niego wiadro pomyj, ale trzeba przyznac, ze nie ma najlatwiej. W normalnym klubie, w normalnych warunkach trener przy takich wynikach moglby wybierac w zawodnikach. U nas przychodzi 3 zawodnikow (nie licze tego na wypozyczeniu) w przeciagu 4 okienek... Kazdy kij ma dwa konce dlatego tez musimy patrzec szerzej, anizeli na czubek wlasnego nosa.

pełna zgoda. klub został zajechany, Poch wycisnął co się dało i jest regres

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 5 października 2019; 18:56

Poch od kilku okienek stara sie wylewac frustracje w wywiadach z powodu braku wzmocnien. Na chlodno trzeba przyznac, ze nie tylko on zawalil. Ok, w tym okienku kupilismy zawodnikow, ale tez pozbylismy sie Trippiera i Llorente. Nie wierze, ze Pochettino chcial pozbyc sie Trippiera nie majac dla niego zastepstwa. Raczej zostal postawiony przed faktem dokonanym. Dlatego tez podkreslal, ze nie czuje sie menadzerem, bo nie ma wplywu na transfery. Wszyscy wylewaja teraz na niego wiadro pomyj, ale trzeba przyznac, ze nie ma najlatwiej. W normalnym klubie, w normalnych warunkach trener przy takich wynikach moglby wybierac w zawodnikach. U nas przychodzi 3 zawodnikow (nie licze tego na wypozyczeniu) w przeciagu 4 okienek... Kazdy kij ma dwa konce dlatego tez musimy patrzec szerzej, anizeli na czubek wlasnego nosa.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 5 października 2019; 18:42

>>Mortal napisał:
>>Ja z jednej strony rozumiem podejście, że Pocha nie wolno zwalniać, bo to magik, który wyciąga z drużyny maxa. Ale z drugiej, to już kur/wa wygląda jakby nikomu się nie chciało i nikt nie wierzył w trenera. Kiedyś by się dali za niego zabić, a teraz mamy definitywnie jakiś problem w szatni, którego bądź co bądź Poche nie potrafi rozwiązać na ten moment.<br />
<br />
Wg mnie nadal ze spokojem, bo raz, że Pocha nie wypada zwalniać po tym ile dla nas zrobił, dwa za 30m odszkodowania to można kupić fajnego grajka, trzy mamy jakiś sensowny wybór w trenerach (?) <br />
<br />
Dla mnie jakie te wyniki nie będą do okienka zimowego Poche zostaje, a potem pomyślimy

Tutaj bardziej chodzi o to, ze nie nalezy w takim klubie, na takim etapie rozwoju zwalniac trenera. To, ze facet sie wypalil to fakt, ja go tak po ludzku jak najbardziej rozumiem, niemniej powinien dokonczyc sezon. Zmiany w trakcie sezonu na nic sie zdadza. Mamy kryzys i Pochettino powinien stawic mu czola, a po sezonie nowe rozdanie, z nowym trenerem.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 5 października 2019; 18:30

Ja z jednej strony rozumiem podejście, że Pocha nie wolno zwalniać, bo to magik, który wyciąga z drużyny maxa. Ale z drugiej, to już kur/wa wygląda jakby nikomu się nie chciało i nikt nie wierzył w trenera. Kiedyś by się dali za niego zabić, a teraz mamy definitywnie jakiś problem w szatni, którego bądź co bądź Poche nie potrafi rozwiązać na ten moment.

Wg mnie nadal ze spokojem, bo raz, że Pocha nie wypada zwalniać po tym ile dla nas zrobił, dwa za 30m odszkodowania to można kupić fajnego grajka, trzy mamy jakiś sensowny wybór w trenerach (?)

Dla mnie jakie te wyniki nie będą do okienka zimowego Poche zostaje, a potem pomyślimy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 18:27

>>;Damian napisał:
>>Taaa, Sherwood in. <br />
To, ze powinnismy sie pozegnac z Pochettino to fakt, ale nikogo lepszego teraz nie znajdziemy wiec nalezy dac mu dograc sezon do konca. Kryzys w koncu minie, a Poch jest mimo wszystko swietnym trenerem. Wydaje mi sie, ze musi sobie tylko to wszystko poukladac w glowie na nowo. Ma na to dwa tygodnie.<br />
<br />
Na szczescie to poczatek sezonu, wszystko da sie jeszcze odwrocic. Nie wiem czy uda sie ugrac TOP4 w tym sezonie Pochowi, ale bez niego na pewno tam nie wyladujemy. Nowa miotla w trakcie sezonu nigdy nie wrozy niczego dobrego. Nalezy miec wiare, a wnioski z obecnego kryzysu wyciagnac po sezonie i wtedy w dobrej atmosferze pozegnac sie z Pochem.

Tak właśnie starałem się na chłodno myśleć i masz rację. Żaden magik nie odmieni nagle drużyny. Słyszałem o Mourinho, że wielu by go chciało. No mam duże wątpliwości. Po pierwsze od dawna jego drużyny nie błyszczą. Po drugie współpraca Mou z Levy'm to prosta droga do katastrofy. Jeden oczekuje setek milionów na transfery, a drugi prawdopodobnie nawet napiwków w restauracji nie zostawia.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 18:17

BREAKING | Tottenham Hotspur goalkeeper Hugo Lloris has not suffered a break of any kind to his hand, wrist, elbow or arm. [@V_Menichini]

The Spurs captain should be discharged from hospital this evening.

zajebał bramkę i nic sobie nie złamał

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 17:53

Nie wiem kto większymi frajerami dzisiaj: Spurs, Leicester czy Norwich.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 5 października 2019; 17:24

Taaa, Sherwood in.
To, ze powinnismy sie pozegnac z Pochettino to fakt, ale nikogo lepszego teraz nie znajdziemy wiec nalezy dac mu dograc sezon do konca. Kryzys w koncu minie, a Poch jest mimo wszystko swietnym trenerem. Wydaje mi sie, ze musi sobie tylko to wszystko poukladac w glowie na nowo. Ma na to dwa tygodnie.

Na szczescie to poczatek sezonu, wszystko da sie jeszcze odwrocic. Nie wiem czy uda sie ugrac TOP4 w tym sezonie Pochowi, ale bez niego na pewno tam nie wyladujemy. Nowa miotla w trakcie sezonu nigdy nie wrozy niczego dobrego. Nalezy miec wiare, a wnioski z obecnego kryzysu wyciagnac po sezonie i wtedy w dobrej atmosferze pozegnac sie z Pochem.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 17:19

Kurde już drugi raz w tym sezonie piszemy, że Poch ma przerwę reprezentacji na ogarnięcie tego szamba. Też uważam, że nadszedł koniec pewnego etapu, ale uważam, że nastąpi to dopiero z końcem sezonu.

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 5 października 2019; 16:50

Pochout. Tyle ode mnie.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 5 października 2019; 16:48

Foyth był tym planem, to oczywiste.
Rose jest nr. 1 bo Ryan jest niezdolny do gry, a Ben widocznie w fatalnej formie.

Absolutnie nie wolno ruszac Pochettino. Nie ma na rynku szkoleniowca, który w tak ekstremalnych warunkach zrobiłby lepszy wynik.

Jan i Toby sa w fatalnej formie, na pewno nie pomaga ręcznik w bramce. Janka usprawiedliwia szybki powrót do gry po urazie na poczatku sezonu. Może im tez doskwiera brak rywala. Sanchez to wielki talent ale umowmy sie, chłop swoje też zawalił.

Zwolnienie Pochettino byłoby irracjonalne!

Formacja z diamentem nie sprawdziła się, trzeba o niej zapomnieć. Martwi mnie niewykorzystanie Moury, przy dwoch takich kozakach jak on i Son az grzech nie próbować 4-3-3. Tym bardziej, ze mamy mimo wszystko niezły srodek pola, chociaz Ndombele i Winks daleko do optymalnej dyspozycji.

Dobrze, że teraz przerwa na kadre. Mauricio bedzie mial to szanse poukladac.


odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 5 października 2019; 16:14

Mnie to też zastanawia dziennikarstwo. Są te konferencje, na których zawsze jest to samo. Nic ciekawego. Dlaczego nikt nie zadał Pochowi, które mnie nurtuje od początku sezonu.

Jaki miał plan na po? bo ja rozumiem, że sprzedaż Trippiera to była jego decyzja. No i ciekawi mnie czy miał grać Foyth czy co?

Takich pytań mam od reki kilka. Np o co chodziło z tym Rosem, że nie pojechał do Azji a później jest niekwestionowanym nr 1

Dlaczego dziennikarze nie zadają merytorycznych pytań?

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 5 października 2019; 16:10

Jest mi strasznie smutno. Zawsze bede mial w sercu okres pracy Pochettino w Tottenhamie. Ustabilizowanie naszej pozycji w TOP4, final w pucharze Anglii, final LM, stworzenie kilku gwiazd swiatowego formatu. Szkoda, ze nie udalo sie zwienczyc tego okresu jakims trofeum. Obecnie widac, ze cos sie wypalilo. Czeka nas niestety rewolucja. Szkoda, ze rykoszetem moze sie to odbic na obecnym sezonie.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 16:05

>>Freddie91 napisał:
>>Ale też swoją drogą... Zauważyliście, że u nas są święte krowy, których się nigdy nie krytykuje? <br />
<br />
Np. Toby czy Jan. A tymczasem tracimy 10 goli w kilka dni.


Toby gra tragicznie. nie wiem gdzie jest Poch?! czemu nie zagrał Sanchez. w sumie tych pytań jest za wiele. Poch podejmuje coraz więcej złych decyzji, zespół jest wypalony.

czeka nas rewolucja a nie ewolucja po sezonie. za długo była jazda z zaciągniętym ręcznym i żyłowanie składu.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 5 października 2019; 16:03

Ale też swoją drogą... Zauważyliście, że u nas są święte krowy, których się nigdy nie krytykuje?

Np. Toby czy Jan. A tymczasem tracimy 10 goli w kilka dni.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 16:00

zgagą odbijają się ostatnie okna transferowe, niewielu piłkarzom chce się już tutaj grać i wielu jest bez formy

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 15:51

i zwyczajnie pożegnać tych, co nie chcą już dla nas grać.

kończy się projekt Pocha, czas na coś nowego

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 15:49

przyszedł sezon weryfikacji. czas zostawić mężczyzn i pożegnać panienki.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 5 października 2019; 15:35

Frajerzy.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 15:34

nikt nie zwolni Pocha! już widzę, jak mu Łysy 32 mln funtów odprawy szykuje.
po sezonie sam odejdzie.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:32

Ale kogo w miejsce Pocha?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 15:30

****a, dupa i kamieni kupa. nie ma drużyny

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 5 października 2019; 15:29

W Bayernie powinni się wstydzić, że dali sobie wcisnąć 2 bramki xd Czas na zmiany. Trener pierwszy do odstrzału. Stracił szatnię i już nic dobrego nie zrobi dla tego klubu. Zawodnicy powinni przeprosić kibiców

odpowiedz
Autor: Vonzi Wysłano: 5 października 2019; 15:27

...ale jest progess. Nie stracili 7 a tylko 3.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 15:23

Ja bym raczej stawiał na to że był zwymiotować. Przynajmniej ja bym miał chęć.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:22

O Alli jednak był siku xd

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 5 października 2019; 15:21

O wrócił

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:21

>>nnaderowy napisał:
>>Czego jeszcze trzeba, żeby Lucas grał w pierwszym? Jedyny klasowy zawodnik jakiego mamy w tym momencie.

Szczerze? To chyba zmiany tranera.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:21

***** tutaj to Bielsa by się przydał. Zjechalby ich fizycznie i psychicznie po takiej grze

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 15:19

Czego jeszcze trzeba, żeby Lucas grał w pierwszym? Jedyny klasowy zawodnik jakiego mamy w tym momencie.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 5 października 2019; 15:15

Upokorzenie

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 15:11

Oni by wszyscy mogli z torby spuścić, może by się coś zmienilo :D

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 15:11

Watford za dwa tygodnie będzie miał największą szansę na trzy punkty w tym sezonie.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:10

Może poszedł siku xd

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 15:08

No to Alli już ma pograne w tym sezonie. Może to i lepiej. Tu nawet nie wiadomo co poprawiać, bo wszystko leży.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:06

Sorry, ale tu się już nie naprawi.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 5 października 2019; 15:05

Alli złapał focha i wyszedł do szatni...

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 5 października 2019; 15:05

20 minut do końca i Alli poszedł sobie do szatni

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 15:03

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane!

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 5 października 2019; 15:02

Son :D

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 15:02

Czy w Spurs działa jakaś grupa mocnych wrażeń? Przydałaby się zawodnikom "rozmowa wychowawcza" :)

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 5 października 2019; 15:01

Nie wiem jak długo mamy czekać, aż zostaną wyciągnięte konsekwencje. Nie można czekać do zimowego okna transferowego. Żaden poważny piłkarz nie będzie chciał do nas przyjść

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 5 października 2019; 14:58

Xddd

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 14:58

Alderweireld dał się ograć identycznie jak Gnabriemu.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 5 października 2019; 14:57

3:0 ole. Przegralibyśmy dzisiaj z każdym.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 14:57

pizdeczki :d

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 5 października 2019; 14:56

Jak przystało na nazwę bieżącego miesiąca gramy taką paździerz że aż oczy krwawią. Nie biegamy, nie doskakujemy, nie presujemy, nie skaczemy. Drużyny nie ma, nie ma

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 5 października 2019; 14:51

Przegrywamy 2:0 nie oddajemy strzałów. Najgorszy na boisku Dier zostaje a schodzi Ndombele i wchodzi Harry ";podaj wszerz" Winks. W strzałach już 12:2... Nie ma drużyny już, są tylko nazwiska.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 5 października 2019; 14:36

>>kiriak napisał:
>>Sissoko do środka, Sanchez za Diera

Dokładnie, cały tamten sezon Sissoko ciagnął grę środkiem. A przecież Jan na wahadle też potrafi. Foyth albo Sanchez za Diera

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 5 października 2019; 14:23

Do ekstraklapy się nadają

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 14:20

Sissoko do środka, Sanchez za Diera

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 14:18

Ja nie pamiętam drużyny, jakiejkolwiek, gdzie cała kadra jest pod formą. A trochę już piłki oglądam. Nie ma nikogo do gaszenia pożarów. Najszybciej Lucas, ale Poch widocznie nie lubi łysych czy coś, nie wiem.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 14:13

9-1 w strzałach. Delete club.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 14:12

Strzały/celne Brighton 8/3 Tott 1/1.

odpowiedz
Autor: Digga Wysłano: 5 października 2019; 14:12

Przecież oni nie potrafią żadnej sensownej akcji sklepac.Po takich batach z Bayernem powinnii gryźć trawe .

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 14:12

Ktovda sygnał dobgry?! Nikt się nie kwapi

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 5 października 2019; 14:10

Oni mentalnie nie są w stanie tego odrobić bo indywidualnie jak najbardziej.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 5 października 2019; 14:10

Co za kaszana

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 14:09

Mecz jest do wygrania, to tylko Brighton, ale to trzeba grać. Bo równie dobrze, możemy tracić kolejne gole.

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 5 października 2019; 14:07

Najważniejsze, że mamy zajebisty stadion. Reszta się nie liczy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 14:06

Tu przy dozie szczęścia mogło być już 5.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 14:04

Przy takiej grze to utrzymanie. O środek to pogra Brighton, które dziś jest klasę lepsze.

odpowiedz
Autor: Digga Wysłano: 5 października 2019; 14:04

Co za cyrk... Brighton..

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 5 października 2019; 14:03

:D

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 14:03

Trzeba zmienić priorytety na ten sezon:) walka w środku tabeli

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 14:03

Gazzaniga by złapał dobitkę gdyby nie Davies :D

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 14:03

Najlepsze jest to, że zasłużenie.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 14:02

Ożesz ***** mać

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 14:02

dwa xD

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 5 października 2019; 14:00

Klepie nas Brighton, ku.rwa. BRIGHTON

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 14:00

Dier oczywiście

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:59

***** Direct kryminał , wszerz boiska podaje!

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:58

Pierwszs proba była, Brighton zakłada nam dressing, się porobiło

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:57

Ale u Diera widać przebłyski. Jak choćby przed chwilą, albo wślizg w polu karnym. Fajne akcje przeplata takimi totalnie z czapy.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 5 października 2019; 13:56

Gramy strasznie, strasznie, strasznie

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:55

Dier totalnie bez formy...caky zespól nieżywy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:53

Ja tu pisałem o murarce, a oni nas klepią jak dzieci :D

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 13:51

Kolejna wymuszona zmiana? :D Ten klub jest przeklęty.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:51

Temu zdążyło zejść limo i znów mu wy*ebali :D

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:48

Lloris najpierw zagrał w piłka parzy, a potem skontuzjował rękę.

Ale Sisso na razie super.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 13:47

Co tu się odjebało? :D Wyszedłem na 10 min z pokoju.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:41

Też nikomu nie życzę, ale takie przypadki mogą dawać coś dobrego

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:40

>>mefisto52 napisał:
>>Klub mem. A to, że Hugo jest kapitanem mając Kane'a to kpina.

Szczęśliwie po kontuzji to się zmieni

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:40

Wygląda to niestety na złamanie. Fanem nie jestem, ale nikomu nie życzę takiej kontuzji, a już zwłaszcza bramkarzowi.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 5 października 2019; 13:36

Klub mem. A to, że Hugo jest kapitanem mając Kane'a to kpina.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:35

>>kiriak napisał:
>>To może być impuls do zmian...jak on to wpuścił?!

Jak to on. Po frajersku.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:35

To może być impuls do zmian...jak on to wpuścił?!

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:34

Ale mu się ręką wygięła, aua : /

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:33

Uszczypnijcie mnie, to się nie dzieje...

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:33

Heh

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 października 2019; 13:29

Alli ława. Lubię to.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:28

Jednak 4-2-3-1, wracamy!

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:20

TYLKO ZWYCIĘSTWO!

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 5 października 2019; 13:19

Na papierze nadal wygląda na diament...

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 5 października 2019; 13:18

Ja uważam, że w tym sezonie nie mamy łatwych meczów. Nawet jak wydaje się, że wszystko pod kontrolą, to sami potrafimy sobie krwi napsuć. Pewnie będzie trzeba walczyć z murarką, a nam takie spotkania nie leżą. Ja liczę, że wyjdą nabuzowani po 2-7 i z chęcią strzelania bramek od 1 do 90 minuty. Trzymanie wyniku, nawet dwubramkowego w tej formie nie ma sensu.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 5 października 2019; 13:02

W koncu powrot do gry dwoma zamiast trzema defensywnymi pomocnikami. Sa roszady w skladzie i mam nadzieje, ze dzisiaj to wypali. Po pierwsze zawodnicy udowodnia, ze gra im sie lepiej tym ustawieniem, a po drugie Davies i Dier pokaza, ze mozna na nich liczyc. Jestem pelen optymizmu.

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 7%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Jveemsiu72
Strona istnieje od: 4375 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 35
Newsów: 6380
Lista online: